Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pestrá strava, základ zdraví?

30. 06. 2009
19
37
3389
Autor
avox

Muamarku, díky za inspiraci :-)

Řezník v krámě tluče špačky? (nejspíš na španělské ptáčky...) Nekoupí nic kyprá dáma (špačky občas tluče sama) Ona totiž, jak se říká, kašle na něj, na řezníka. V zájmu dobré pohody snídá čerstvé jahody. Dřív než začne slunce sálat, s chutí poobědvá salát, pak si přečte noviny a posvačí maliny... Večer ale přijde strach - co když zahradník je vrah? Naštěstí má v lednici uzenou krkovici...

37 názorů

avox
12. 03. 2012
Dát tip
asi jsem odešla před tvým přáním, takže teď už ti můžu říct jen "dobrý den" :-)

Kočkodan
12. 03. 2012
Dát tip
Tak místo „dobrou chut!“ ti preji „dobrou noc!“ :-)

avox
12. 03. 2012
Dát tip
já taky ne, moji strávníci jsou masožravci...

Kočkodan
12. 03. 2012
Dát tip
Kdyz byla maminka, tak patrily mezi má oblíbená jidla. Ted uz jsem je dost let nemel.

avox
11. 03. 2012
Dát tip
škubánky s mákem? vaří se lehce nádherně opečené jenomže u nás je nikdo nechce říkají na ně ne, ne...

Kočkodan
11. 03. 2012
Dát tip
Informovat jenom jdu te, na skubánek mám ted chute.

první dva verše jsou skvělé, v podstatě bych je dal jako samostatnou blbůstku :) za ně tip*

macecha
26. 08. 2009
Dát tip
on je vždy krásně poetický :-)

avox
26. 08. 2009
Dát tip
vím, protože tě mám v oblíbených a avi mi chodí sama, jenže moje přípodotky jsou vždy výsledkem momentálního pocitu, prvního dojmu, takže se nedají opakovat, už si pamatuji jen, že jsme byli s nostalgikem ve shodě, jenže já lakonicky, přímočaře, on krásně poeticky :-)

macecha
25. 08. 2009
Dát tip
avox - na radu Norska jsem to vrátila. Neočekávám, že bys tam chtěla znovu něco psát, jen, abys věděla. Nostalgikovy verše jsem si vytiskla. Byly krásné, to je fakt.

avox
25. 08. 2009
Dát tip
tak to jsi neměla... nechala jsem ti tam vzkaz a než jsem jej dopsala, byla tam i moc pěkná básnička od nostalgika... a teď avi a není tam nic... škoda

macecha
25. 08. 2009
Dát tip
já občas nahlédnu, ale to víš, vše přečíst nejde. A ke mně radši nechoď, nic pozitivního tam nenajdeš. Asi to smažu, ať zbytečně nerozčiluji ostatní :-)

avox
25. 08. 2009
Dát tip
no bůček by mi tam nešel do rýmu, ale v lednici je... tady jsi ještě nebyla? dík za návštěvu,zrovna se k tobě chystám :-)

macecha
25. 08. 2009
Dát tip
a co teprve krásně vyuzený bůček .. :-)) avox- zahrála jsi na mou strunu .. T***

reinka
20. 08. 2009
Dát tip
jitrnice ne krkovice ne to avox mě tu rozesmála (spolu s ostatními teda) :o)))))))))))))))

Muamarek
13. 07. 2009
Dát tip
Perfektní - jen mi dřou trochu poslední řádky. Dal bych: Krkovice na lednici přiláká i Polednici :-))) Měj se, Marek

vitsoft
05. 07. 2009
Dát tip
Ode mne se za jahody nedočkáte díků. Nejraději sklízím plody jitrnicovníku.

guy
02. 07. 2009
Dát tip
kdo obědvá salát s chutí ten je zralý na zhoupnutí :-)

avox
02. 07. 2009
Dát tip
no, původně jsem tam chtěla napsat "... pak poklekla před lednici a vzala si jitrnici" ale to bych se odchýlila od daného tématu :-)) dík

nostalgik
02. 07. 2009
Dát tip
řezníku, řezníku nesahej na kliku nesahej na kliku u lednice v pilulce vitamín ředkvička, možná kmín, jogurtu jedna lžíce dieta pro zdraví však srdce churaví (miluji jitrnice) ***

avox
02. 07. 2009
Dát tip
díky všem za nakouknutí, některým i opakované :-))

zvedavec
01. 07. 2009
Dát tip
Ahoj!!! vtipné dielko


Robinia
01. 07. 2009
Dát tip
jj, pokusné myši krmené uzeným a ofukované cigaretovým dýmem onemocněly ze 60% rakovinou žaludku, to nám vtloukal do hlavy při toxikologii pan docent Matrka...

Děláš to správně. Krkovice uzená slivovice studená tvoje líce zčervená.

moorgaan
01. 07. 2009
Dát tip
Kveton..podle toho uzeneho jsem teda silny kurak:-)).. ale ja ty aminokyseliny redim slivovici, takze nakonec z nich je voda a co2.-))

Martinius
01. 07. 2009
Dát tip
!-)

zeleninu vyvážíme...masově

jejdavilda
30. 06. 2009
Dát tip
*

Bíša
30. 06. 2009
Dát tip
:o))

avox
30. 06. 2009
Dát tip
Vždyť já ti nevěřím už dávno, stačí juknout na tvou autorskou stránku... ale máš recht, dobré zboží se chválí samo! :-((

To se mi na internetu líbí, že můžu být čím si zamanu. A když to podepřu nějakým tím argumentem, tak se vždycky najde někdo ochotný mi to uvěřit. Nejsem vegetarián! Dokonce vyrábím nejlepší uzené v širém okolí!

avox
30. 06. 2009
Dát tip
Květoňku, ty jsi fakt vegetarián?! Dokonce na vědeckém základu? :-))

avox
30. 06. 2009
Dát tip
já zeleninu můžu tak, až mám strach, abych nezačala mečet... ale nejlepší buchta je dobře propečená krkovice :-)))

Že by ze strachu konvertovala k masožravcům? 100g uzeného masa obsahuje benz-PYRENu jako 50 vykouřených cigaret. Dále se z obsažených purinových látek tvoří kyselina močová. Tyto toxické látky způsobují revmatismus, artrózy, narušují metabolismus živočišné bílkoviny - nedostatečné vylučování kyseliny močové z těla, způsobují dnu. Ta se usazuje v kloubech, svalech, vazivu a je příčinou těžkých, bolestivých onemocnění. Zahříváním masa vznikají též aminokyseliny, rakovinotvorné látky, jejichž účinek je silnější než u nejjedovatějšího AFLOTOXINU, který je produktem plísně Uspergillus flavus. Kam se hrabe zahradník!

moorgaan
30. 06. 2009
Dát tip
zamava pak kabanosem zahradnikovi pod nosem a narvala okurku primo vzadu do dulku:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru