Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Červen 09 - Nominace

02. 07. 2009
2
41
5886
Autor
StvN

Tak tohle je špatnej měsíc. Trochu jsem to zvoral a červen jsme smazal.



Do konce dne 7.12.2009 je možno nominovat povídky za uplynulý měsíc (listopad), tj. takové, které byly v listopadu publikovány zde, na písmáku.
Svou nominaci pošlete StvNovi,Tragicovi, Beed nebo VT Marvinovi nejlépe avízem přímo od povídky, jíž chcete nominovat.
Již nominovaná díla naleznete v klubu Povídka měsíce v kategorii Nominace - 09_11_Listopad 09 , popř. i pravděpodobně přímo zde s jistým, logickým a pochopitelným, zpožděním.
Nominovat můžete libovolný počet povídek, jste-li autorem jedné, není vám bráněno nominovat i sám sebe.
8.12.2009 bude započato hlasování publikováním Události "Povídka měsíce - Listopad 09 - Hlasování", kam budete moci vkládat své hlasy.

Seznam zatím nominovaných povídek:

7_Prášil Pleva autora G_B_Show
Portrét autora Valerie a týden divů
Realita autora MarieG
Stud stranou, přátelé, smrt se potlouká poblíž autora David S.
Svět s prostřenou náručí autora Trapný autor

Zde je možno diskutovat nad povídkami uplynulého měsíce. Další a doplňující informace na hlavní straně klubu Povídka měsíce.


41 názorů

moorgaan
08. 07. 2009
Dát tip
dobre

StvN
08. 07. 2009
Dát tip
Bylo by lepší hlasovat v té události, kterou jsem dneska zveřejnil. Tento prostor slouží k Nominacím.

moorgaan
08. 07. 2009
Dát tip
jo hlasoval..pokud to takhle jde!

StvN
08. 07. 2009
Dát tip
moorgaan, to jsi jako hlasoval?

moorgaan
06. 07. 2009
Dát tip
muj tip: 1. Kveton - Dosel cukr 2.25veronika3 -Duvod prezit tretiho nemam - neni material,ktery by me zaujal

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
to už záleží pouze na Tobě.

StvN
03. 07. 2009
Dát tip
Nevim, jestli ti to mohu odpustit. Když to udělám, tak si budeš myslet, že ti to příště projde zase tak hladce.

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
Já vím, že mi oba pomáháte a vážím si toho a nikde jsem přece neřekla že ne - a samotnou mě velmi mrzí, co jsem tu tou poznámkou, původně míněnou jako zcela nevinnou, rozpoutala. Mrzí mě to, kluci, Ok?

StvN
03. 07. 2009
Dát tip
Nepovedlo se to.Mrzí mě, že zrovna já, a taky Marvin, musíme schytat tvé rozhořčení, když se ti snažíme pomáhat čtením a našimi pohledy na tvé texty.

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
já nchtěla rozpoutávat nějaký bitky nebo si hrát na ukřivděnou:)) Ach jo. Doufala jsem, že to vyzní napůl v legraci, ale zřejmě se nepovedlo...

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
Proto je to slovo v uvozovkách:) A jak říkám, nebylo to určeno pouze Tobě, nýbrž i Marvinovi. Dobrá, uznávám, že jsem Tě měla upozornit. Pardon.

StvN
03. 07. 2009
Dát tip
Jakej problém? K čemu ses chtěla vyjádřit? Já ti nerozumim. Tys vyhodila svou povídku z klubu PM a ani jsi neměla dost slušnosti, abys mi to napsala a teď mi budeš vykládat o tom, že jsem na tebe zapomněl?

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
O mně se nikdo nebaví... Jde mi spíše o to, že jsem chtěla mít šanci se k tomu vyjádřit... Ostatně, obracela jsem se s tím nejen na Tebe, nýbrž i na Marvina, který mě zmínil jako první... čili, nechme toho - každý máme na tenhle "problém" jiný názor, žabomyších válek je tu i tak dost - a jestli jsi mi to avízo posílal a jen nedošlo, omlouvám se.

StvN
03. 07. 2009
Dát tip
Tak jako má ti člověk hlásit pokaždé, když někde padne tvoje jméno?

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
Asi nijak. Dík za ochotu.

StvN
03. 07. 2009
Dát tip
Nechápu tě. Jak by sis představovala, že to tedy mělo celé vypadat?

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
Třeba jen proto, že se mě to týká...

StvN
03. 07. 2009
Dát tip
Nevim, proč bych ti měl posílat avízo, když jsem odpovídal Marvinovi. Zklidni se laskavě.

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
No, promiň, ale jak se dívám tak se dívám a avízo od Tebe nemám... až teď. Je možné, že se zaseklo někde cestou, tak jako tak mi nedošlo.

StvN
03. 07. 2009
Dát tip
Zjebat mě za to, že jsem neudělal něco, co jsem udělal, to vyžaduje odvahu.

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
OK.

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
Když už je tu o mně řeč, pánové, bylo by od Vás nanejvýš laskavé mi zaslat avízo:) Jinak, StvNe, mně přijde naprosto logické, že když si smažu jeden nick a povídku vyvěsím až další kalendářní měsíc pod jiným, že se neúčastním PM za minulý měsíc. Proto jsem svou povídku také okamžitě smazala z nominovaných, aby nedocházelo k nedorozuměním. A přimlouvala bych se za úpravu bodování, jak tu nadhodil Winter, čili bodování stylem 3-2-1 pro tři nominované povídky, 2-1, když nominuji dvě a pouze jeden bod pro jedinou.

StvN
03. 07. 2009
Dát tip
Ptal jsem se pro pořádek. Člověk nikdy neví, co tu kdo poplete a pak mu vynadá za to, že mu něco nedošlo.

StvN
03. 07. 2009
Dát tip
arkp, to si jen tak píšeš, nebo už hlasuješ?

Tragicus
02. 07. 2009
Dát tip
Klidne to budu vyhlasovat kazdy mesic, je mi to jedno.

StvN
02. 07. 2009
Dát tip
Hlasování bylo upraveno, je to na hlavní stránce klubu. Pohádkářka má smůlu, bude v dalším měsíci.

Winter
02. 07. 2009
Dát tip
Zdravím, Bylo nějak upraveno to bodování? Protože tentokrát tři povídky skutečně nevyberu. Ještě mě napadl Flákač - Údolí taklamů, jakkoliv je to spíše miniatura. avi pošlu od textu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru