Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

34

03. 07. 2009
11
16
1781
Autor
Paulart
 

u pultíku řečník –
pán v první řadě
si rozvazuje boty


16 názorů

Paulart
15. 07. 2009
Dát tip
Fuku - satori se dostaví, až si pán ty boty rozváže. A nebo to vzdá, kvůli nějakému uzlu :-).

Já bych to viděl na Maďarsko a pobaltské republiky.

Fuk
05. 07. 2009
Dát tip
A na cele peletonu jednoznacne SK:)

Evropa jede:-)...

Fuk
04. 07. 2009
Dát tip
zacina mi to pripominat olypmijsky prekazkovy beh to myslim vseobecne na cele "haikovanie", chyba mi ten "vychodny drajf"..satori a take.. ale je mi jasne, ze tu sa jedna o "europsky styl"

Zvrhlík
04. 07. 2009
Dát tip
jsou slova "u pultíku" a "v první řadě" opravdu natolik důležitá, že jsou pro kontext toho co chceš říct naprosto nepostradatelná?

Zvrhlík
04. 07. 2009
Dát tip
málo sevřené na můj vkus

Norsko 1
03. 07. 2009
Dát tip
nejspíš chce taky něco říct. To tě nenapadlo ?

Paulart
03. 07. 2009
Dát tip
Na tu tiskovku jsem nemyslela. Hm, to bych nerada, aby si to lidi spojovali s tímhle. V tomto případě šlo o vyhodnocení výtvarné soutěže pro děti v Národním parku Bavorský les. Zdlouhavě mluvil jeho ředitel a někomu se asi rozbolely nohy.

Zbora
03. 07. 2009
Dát tip
Napínavé! :o)

a já myslel,že je to narážka na tu slavnou tiskovku, kde létaly boty na amerického prezidenta...:o)

Paulart
03. 07. 2009
Dát tip
Jeho asi jen bolely nohy. Ale mohl tu botu po řečníkovi hodit :-)

Můra73
03. 07. 2009
Dát tip
ta představa mě rozesmála

a sakra...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru