Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gurmán

03. 07. 2009
3
17
2046
Autor
FAE BOMB

Ač nejsem chemik, mám za to, že kyselina máselná smrdí jako pytel tejden nošenejch ponožek. Něco vo tom vim. Znám totiž jedno megaprase, který dokázalo nosit dvoje fusekle přes měsíc bez vyprání. Jedny na den, jedny na noc. Stalo se během mého pracovního pobytu v zahraničí. Onen zločinec argumentoval tím, že jemu se nohy nepotěj a proto neví, proč by si měl ty ponožky vyprat. Se spodnim prádlem to samý...

 

Fajnšmekr

 

Jeden, dva, tři, čtyři, pět,

co's to, Janku, co's to sněd'...?

Kyanid draselný,

v kyselině máselný!!!


17 názorů

Norsko 1
03. 07. 2009
Dát tip
chemie je věda sama pro sebe, tím jsem si byl jist vždycky

FAE BOMB
03. 07. 2009
Dát tip
Rádo se stalo...!

Noneta
03. 07. 2009
Dát tip
díky za povzbuzení bombičko

FAE BOMB
03. 07. 2009
Dát tip
Nestraš! Ještě budeš hodně dlouho trpět, než konečně umřeš...!

Noneta
03. 07. 2009
Dát tip
to je fajn,,,hned se mi bude lépe umírat s tímto vědomím :DD

FAE BOMB
03. 07. 2009
Dát tip
Hééézkééé... Škoda, že nám neni deset, hned bych s tebou začal chodit...

Noneta
03. 07. 2009
Dát tip
tak ňák sem to myslela...možná :o

FAE BOMB
03. 07. 2009
Dát tip
Ano. Jsem jemnej, jak ten nejjemější šmirglpapír...

Noneta
03. 07. 2009
Dát tip
my víme..taková jemná duše poetická :DD

FAE BOMB
03. 07. 2009
Dát tip
Já už jsem takovej... :-)

Noneta
03. 07. 2009
Dát tip
jak poetické vzkazy,,,zvlášť ten pro aleše :D

FAE BOMB
03. 07. 2009
Dát tip
=> Prosecký- Bohužel to byl Čech, stydím se... KCN je jedna z nejjedovatějších anorganickejch látek. Možná vůbec nejjedovatější... =>Vaud- Dík. =>vindal drámo- Děkuji. Jsem polichocen. Skutečně to byl můj záměr. Toto dílo je nicméně ještě velmi slabé. Přijdou i horší... =>Noneta- Jen počkej, zajíci...! :-) =>Al-nov- Hřbitovy jsou plný "vochutnávačů". Ležej v dřevěnym spacáku, šest stop pod zemí, prděj do hlíny a plašej tim krtky...!

Prosecký: jakákoliv surovina je poživatelná. některé jen jednou...

Noneta
03. 07. 2009
Dát tip
nevidím moc souvislost s prologem,,,nicméně vzhledem k tomu, že trochu ubíráš na brutalitě dostáváš ode mne tipa :)

hnus, to byl ale asi tvůj záměr..

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
skvela basen!!*

Prosecký
03. 07. 2009
Dát tip
Jakou měl te cizinec státní příslušnost a co jste tam dělali? Jak by se kyselian máselná jedla? Lžičkou? Také nejsme chemik, ale mám dojem, že po kyanidu draselném by nám toho Janek už mnoho neřekl. Dodej link na poživatelnost surovin v básni uvedených.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru