Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slogan pro bezdomovce

03. 07. 2009
15
97
4126
Autor
Vaud

Při pátku

Gratuluji vám, právě jste se stali bezdomovcem.

Máte možnost si vyrobit ceduli, kde bude slogan, který vám zajistí přežití.

Musíte být struční a večer najezení.

 

Z těch, co jsem viděl nebo četl mě zaujaly následující:

Moji rodinu vyraždili nindžové a potřebuji peníze na lekce  taekewonda (Fulgum).

 Zakládám si numismatickou sbírku. Nechtěli byste přispět do začátku? (neznámý muž v Basileji na Rumelinsplatz)

Chtěl bych se dostat zpátky do Rumunska (Lisý, karikatura).

 

Jaký bude váš slogan??

 

 

 


97 názorů

FAE BOMB
14. 02. 2010
Dát tip
Tak to jsem ještě nečet'. Určitě to ale bude taky stát zato... :-)

Vaud
14. 02. 2010
Dát tip
Já jsem žebral - asi jsem o tom někde už psal - chodil jsem jako dobrovolný hasič v Itálii po domácnostech a škemral o příspěvky s jednou Italkou. Naštěstí Italka vypadala dost k světu, tak se vybíralo dobře :-).

FAE BOMB
14. 02. 2010
Dát tip
Ten chlápek s tou vyvražděnou rodinou byl fakt dobrej, tomu bych něco dal jen za tu srandu... :-)))

Vaud
14. 02. 2010
Dát tip
Na Ramble v Barce sedel Anglican s ceduli, ze ho tam okradli - to jsem prispel i ja, protoze me kousek odtamtud okradli tez.

FAE BOMB
14. 02. 2010
Dát tip
*Mám pětačtyřicet kilo nadváhy. Přispějte mi, prosím, na léky podporující hubnutí!

Vaud
23. 07. 2009
Dát tip
Jsem chudy, ale lecim se!

podezdívka
13. 07. 2009
Dát tip
"Je mi 28, jsem vietnamský válečný veterán a strýček Sam se ke mně obrátil zády! " "Kouřím a polykám" (přispějte na cigára a rum) "Mým domovem je ulice. Právě mně špacírujete po kvartýru. Za ...,- Kč na vás nezavolám policii za narušení domovní svobody"

diderotka
12. 07. 2009
Dát tip
Dejte peníze a odečtěte mě z daní. (dar na sport - zvedání půllitru, dar na vzdělání - sčítání čárek, dar na kulturu - to mě napadaly samé sprosťárny) ... to by finančák koukal .-) Chovejte se slušně k minoritní skupině bezdomovců!

Vaud
11. 07. 2009
Dát tip

Vaud
11. 07. 2009
Dát tip

Vaud
10. 07. 2009
Dát tip
:-) Kvetoni mas pravdu - temata na poradny fejeton clovek musi nasbirat nekde :-) ted jsi me prokoukl :-))

a2a2a Že motiv této diskuse nabízí víc, než se na první pohled jeví, toho si je Michal dobře vědom. On je totiž lišák! (Tím nenarážím na zajímavou a děvčaty bezesporu vyhledávanou barvu jeho vrkoče.) Poslední dobou pozorně sleduji jeho počínání a zaujala mě jakási až šablonovitost která se vyznačuje těmito charakteristickými znaky: 1 - uveřejní krátké kontroverzní dílko 2 - počká, až se rozvine dikuze 3 - zasmečuje předem pečlivě připraveným vlastním komentářem svého díla s překvapivou pointou 4 - sleduje, jak se diskutéři usilovně snaží vymyslet něco ještě originálnějšího a vtipnějšího 5 - jeho další vlastní komentář je taktickým úkrokem stranou, neboli zdánlivá změna témata diskuze 6 - to vyprovokuje další smršť původních a vtipných komentářů 7 - fáze mlčení ( v této fázi Vaud katalogizuje v diskuzi nashromážděné informace) 8 - uveřejnění bombastického fejetonu! (Autor promine. Ví, že je to můj způsob humoru "až do krve" a že mi to může kdykoliv oplatit. Holt - okurková sezóna.)

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
já jsem si myslel, že pošlu fajn příspěvky do Nového prostoru našel jsem si jejich adresu a pak jsme se zarazil ... říkal jsem si, že se jich to třeba dotkne, není to korektní (ikdyž jim to třeba může v danou chvíli pomoci) nevím... ale každopádně jsem o těch lidech chvilku přemýšlel, což mi příjde jako dobrý základ díky Jiří

a2a2a
08. 07. 2009
Dát tip
Mimochodem, Michale, motiv této diskuse nabízí více, než se na první pohled jeví.

a2a2a
08. 07. 2009
Dát tip
Vaším společníkem doma i na cestách za zaručeně nejnižší cenu

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
Unesl jsem vasi tchyni a za 10Kc vam ji nevratim.

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
ty bys byl skvelej partak na zebrani!

Za 100 KČ mohu vaši tchýni nakazit některou z těchto smrtelných chorob: TBC BSE HIV syfilis vzteklina sněť slezinná černé neštovice Pozor! Dnes v akci! - 20% prasečí chřipka!!!

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
ja si myslim, ze bych jako zebrak umrel brzy hlady kamarad, se dostal na opustak z vojny na to, ze ma bifurkaci aorty (coz mu lekar rad potvrdil, protoze tu ma kazdy) ale na zebrotu by to asi nestacilo Sotva jsem se vylecil z ptaci chripky, tak jsem dostal praseci. (hej - poslu nejlepsi slogany do Noveho prostoru, abych pozvedl uroven ceskeho zebrovnictvi)

Vaud
07. 07. 2009
Dát tip
ale je pravda, že jsem už zaplatil (a rád), aby dotyčný přestal hrát (v ČR) a tady jednomu českému žebrákovi, aby přestal zpívat Holubí dům :-))

chtel bych rozveselit prodavace rumu - prispejte

Yeziiinka
07. 07. 2009
Dát tip
Aa, pardon, dvoják. Zlobí mě počítač a chvíli se to tvářilo, že smazalo.

Yeziiinka
07. 07. 2009
Dát tip
"Za příspěvek přestanu hrát na akordeon. 1 Kč = 1 minuta bez mé hudby. Podpořte obyvatele této čtvrti!" * za nápad!

Yeziiinka
07. 07. 2009
Dát tip
"Za příspěvek přestanu hrát na akordeon. 1 Kč = 1 min bez mé hudby. Podpořte obyvatele této čtvrti!" * za nápad!

Kate 18
07. 07. 2009
Dát tip
No a já mám vážně numismatickou sbírku.. A nově jamajský doláč :-D

Vaud
07. 07. 2009
Dát tip
clovece byla to kupa uhli a na ni sklenena koule z lustru jinak ta dama je vygooglovatelna, ale tohle dilko jsem nenasel :-)

Vaud
07. 07. 2009
Dát tip
ja uz jsem bydlel ve squattu - jestli jsi cetl moje dilko Red Herring :-) ten dum byl opusteny 10 let, ale byl dobre udrzovany, najemnici davaly stranou penize jakoby za najem a z nich platili opravy strechy a podobne ale chovali se tak, jakoby se mel jeden den majitel objevit

Vaud
07. 07. 2009
Dát tip
tak to je sila - vim o jednom prazdnym dome ve Spanelsku na pobrezi kousek od Tarragony :-) to se muze hodit!

jaza
06. 07. 2009
Dát tip
nabízím 0% za 50 kč

Vaud
06. 07. 2009
Dát tip
Rád bych si připil okenou na vaše zdraví!

Vaud
06. 07. 2009
Dát tip
Přežiju, jen když se napiju

Diana
06. 07. 2009
Dát tip
Už jsem tři dny střízlivý! Pomozte!

Vaud
06. 07. 2009
Dát tip
Chci do senatu (at se nevalim tady na ulici)

Vaud
06. 07. 2009
Dát tip
Mozna by slo taky Na prukazku do knihovny nebo Na novy literarni server (nevim, jestli by nekdo dal jeste na Narodni divadlo)

Diana
04. 07. 2009
Dát tip
Šmarjá! Já budu bezdomovec????!!! :-))*

Mám nápad na cedulku pro papoucha: "Za drobný peníz se s vámi usmířím."

Janina6
04. 07. 2009
Dát tip
Vaude, jsi jeden z nejvtipnějších autorů na Písmáku, ale zrovna z tohohle bych si srandu nedělala. (Zřejmě to bude tím, že nejsem tak vtipná...)

řádek
04. 07. 2009
Dát tip
heh :) Pobavilo :)

"přijímám i stravenky" "akceptuji VISA, MasterCard..."

"podpořte mou vdovu"

Notreal
04. 07. 2009
Dát tip
"Piju, hniju a spím. Kdo z vás to má ?"

Ferry
04. 07. 2009
Dát tip
ŽIVÍM TŘI VĚČNĚ HLADOVÝ SYNY (NA HARWARDU)

"Malý prachy pro lidstvo, velký prachy pro mně." "Prosím přispějte. Šetřím na kurz D.Copperfielda - přeměna vody v krabicové víno."

jejdavilda
04. 07. 2009
Dát tip
co takhle - Přispějte otci svého dítěte

avox
03. 07. 2009
Dát tip
Co třeba:"Pomozte, jen na chvíli, než mi Kocáb najde dům"? :-)

Maeslo
03. 07. 2009
Dát tip
Sakra... kvůli údernosti to mělo být takhle: "Špatná karma mě dovedla až sem. Nedělejte stejnou chybu!"

Maeslo
03. 07. 2009
Dát tip
Špatná karma mě dostala až sem, neudělejte stejnou chybu.

pozorovatel
03. 07. 2009
Dát tip
Nějakou hezkou básničku bych napsal na karton a pak si jen připisoval tipy a výběry kolemjdoucích

Oldjerry
03. 07. 2009
Dát tip
Přispějte nebohému starci sebevětším penízem na láhev kubánského rumu...

Háber
03. 07. 2009
Dát tip
bez*spoločnosti*späť*do*neba*

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
Marvine - ne vše najednou

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
Květoni :-))) Tak to si dám - Plastický chirurg - ukaž, uřízneme Chceš ztloustnout, zeptej se mě jak Potřebuju na pivo (a myslím to upřímně) Jsem dyskrymynalyzovany a nemam na letenku. Nebo (tuším Pacer) Jsem Jaruška a chtěla bych být letuška.

Noneta
03. 07. 2009
Dát tip
fffšema jsem ho taky neposlala

domin.go
03. 07. 2009
Dát tip
Není povinnost poslat avi všem.

Noneta
03. 07. 2009
Dát tip
bezdomovec jaksi trošičku žádnej práh nemá,,,ani malinkej ...no :)

slovak
03. 07. 2009
Dát tip
Jeden pridám: Prispejte mi na metlu, aby som si mohol pozametať pred vlastným prahom.

pozorovatel
03. 07. 2009
Dát tip
"Nežebrám pro sebe. Jsem pouze obchodním zástupcem pana ..." v dnešní době je těžký bejt i ten bezdomovec a dá to fakt velkou práci stát se jím... squatteři taky nemaj barák a bydlej, že jo.. a pak je ještě z toho neexistujícího baráku sprostě vyhoděj a oni se rozčilujou, že jim ukradli domov

G_B_Show
03. 07. 2009
Dát tip
"Jsem nedobrovolný vegetarián."

PŘISPĚJTE, PROSÍM, NA MOJI PLASTICKOU OPERACI, ABYCH SE MOHL VRÁTIT DO SVÉ MILOVANÉ VLASTI. JSEM VE SKUTEČNOSTI ČÍŇAN!

domin.go
03. 07. 2009
Dát tip
Nový Prostor. Kupte si Nový Prostor.

papouch
03. 07. 2009
Dát tip
av

papouch
03. 07. 2009
Dát tip
VT tak jo. Ale počítej s tím, že s Narvahem se neusmířím! .-)

raja
03. 07. 2009
Dát tip
žádnej, vybalím ty ikary a nechám se angažovat u cirkusu:)

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
tak šlo by to stát u cesty s číslem účtu - ale pro mezinárodní styk uváději i BIC, SWIFT a IBAN :-)

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
já píšu do dotazníků - Český reprezentat sumo v kategorii začátečníci

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
slogany by se měly otestovat - a kdo získá nejvíc peněz, ten slogan vyhrává :-)

papouch
03. 07. 2009
Dát tip
VT - ..blbec s blbcem? Ty se chceš usmířit s Narvahem? :-PP

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
Norsko - díky za kompliment od znalce! Marvine - přihlaš se na sumo- je tam víc jídla Možná by taky někdo přispěl na sbírku "Jirkovi na vejce"

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
Noneto - moji opilí kamarádi takhle přišli o kreditku ve Stockholmu, že se jim někdo nabídl zadat PIN ... a pak už ho nedoběhli

Norsko 1
03. 07. 2009
Dát tip
Nevěděl jsem, že jsi debil, Vaude. Přitom píšeš dobře, zvláště fejetony

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
já si říkám, že je dobrý mít nějaký slogan v rukávu - v lednu jsem čekal, jestli mi dopadne práce a intelekt i smysl pro humor byly na nule - a to jsem byl pořád hooooodně za vodou co tak přijít o vše...

Vaud
03. 07. 2009
Dát tip
Ještě jsem viděl - Sbírka na výzkum alkoholu zde :-)

Norsko 1
03. 07. 2009
Dát tip
nestraš, kamaráde. Na to mám filmy

Yvaine
03. 07. 2009
Dát tip
Cops took my brain. Please help. (volne: Poldove mi ukradli mozek. Prosim pomozte.) Homer Simpson

Noneta
03. 07. 2009
Dát tip
POMŮŽU VÁM ZADAT PIN :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru