Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

G_B Show je plagiátor

04. 07. 2009
0
25
2694
Autor
Narvah
Včera jsem si všiml, že G_B Show vykradl styl hned několika autorům z Písmáka. Připadá Vám v pořádku, aby člověk, který hanebně vykrádá ostatní autory, dělal kritika? Stačí si přečíst pár jeho "básní" a srovnat je například se stylem autorů z kritické sekce, kteří píší poezii. Dokonce i tématicky se básně velmi podobají! Je až zarážející, že člověk, který lepí svou poezii ze slov ostatních a kopíruje jejich styl má na tomto serveru vůbec prostor publikovat.

25 názorů

Narvah
06. 07. 2009
Dát tip
nikolko, di se zahrabat. hodně hluboko.

Nicollette
06. 07. 2009
Dát tip
Prokrista. Po těch pročtených diskuzích jsem docela ráda, že jsem nikdy nepsala moc dobře :) Ovšem Narvahu, mám pocit, že Ti poslední dobou trochu hrabe. Nějak ses za poslední rok rozjel.. Abys ubrzdil.

Dero
06. 07. 2009
Dát tip
Dela, děkuji, že nade mnou bdíš. Nemusíš.

G_B_Show
05. 07. 2009
Dát tip
Tak narvah kopíruje dokonce už i diskuze...:D

j_i_r_i_k
05. 07. 2009
Dát tip
Delahaye: To to teda pozor, kočkomyší válka vůbec není kravina! Co by na takový výrok asi řekli Tom a Jerry, případně Pišta a Fišta s Fousem? O to, že je kočkomyší válka něco trochu jiného než žabomyší, se nehádám... I když, nebyly ony ty kočkomyší války nakonec také takové žabomyší?

no tak GB, preco to robis ??!?

Delahaye
04. 07. 2009
Dát tip
Dero, říká se "žabomyší války" .. kočkomyší je kravina :-) Ale přeřadil jsi to hezky rychle, jen co je pravda .. kéž bys byl i jindy stejně důsledný. (přání, nikoli výtka)

pozorovatel
04. 07. 2009
Dát tip
já myslim, že je to jen přínosný a těšim se až uvedeš důkazy stejně jako svá slova vysvětlil g b show

Rabb
04. 07. 2009
Dát tip
tak jo.. :-)

Narvah
04. 07. 2009
Dát tip
rabe, nejspíš to myslíš dobře. ale dej si radši pohov. ;)

Rabb
04. 07. 2009
Dát tip
kolikrát denně tě někdo nasere, narvahu? semafor na křižovatce, že tě brzdí v jízdě člověk, kterýmu se musíš vyhnout na chodníku počasí - slunce/déšť ... pokura je best of.. na umění asertivity něco bude.

Narvah
04. 07. 2009
Dát tip
a kam si ho, dero, přeřadil? a proč jen tuto diskusi?

Narvah
04. 07. 2009
Dát tip
rabb: stačí když se autorům, které vykradl omluví a díla smaže

Dero
04. 07. 2009
Dát tip
Jedna runda této kočkomyší války stačila. Narvahu, GB, prosím, abyste už další diskuse na téma originalita a plagiátorství nezakládali. Dílo přeřazuji.

Rabb
04. 07. 2009
Dát tip
a kam zmizel původní problém? g.b. ti situaci vysvětlil, tys vysvětlůení nepřijal a, aby toho nebylo málo, zavelíš k útoku na další frontě.. ..prohlašuji, že většina písmáků se učí a opisuje od ostatních písmáků.. to máš různý, print určitě ovlilvnil pár začinajících, empty, možná pišta,... atd.. takže bysme měli promazat celý písmák.. aha? proč mu předmět téhleté diskuse nenapíšeš pod díla, který jsou údajně stylově obšlehnutý, a zakládáš diskusi? si to vyřeš sám.. ..furt myslím, že to bereš jako zub za zub.. kdyby tě ta g.b.ova kritika nenakrkla a projevil bys trochu pokory a řekl si, "kurňa asi píšeme podobně, to je super," a šel dál, spousta těhle útočných kydů by tu nemuselo být jednou se někdo rýpal v hovně.. a byla z toho pěkná sračka.

Narvah
04. 07. 2009
Dát tip
rabb: stačí když se autorům, které vykradl omluví a díla smaže

Norsko 1
04. 07. 2009
Dát tip
Kde je papouch ? Proč ty srandisty dobývající kótu 232 konečně nevyhodí ?

Rabb
04. 07. 2009
Dát tip
tak.. G.B. "nařkl" narvaha, že se veze na cizím stylu.. tak proč by narvah nemohl udělat to stejný a čekat na showovu reakci.. že? :-) tahle polštářová bitva je na prd, děcka.. ..nevím, co chceš víc, narvahu.. zrušení kritické sekce! ano! už teď nic nedělají, tak je zrušme úplně! A pak se udělá další nábor a za další rok dva se zase kritici úplně rozpustí, protože si někdo vzpomene, že jej vlastně někdo urazil trochu ostřejší kritikou. :-)))) už vím, proč se nedívám na televizní zprávy.. to kdyby lidi věděli, raději udou sledovat tohletoto než naši politiku.

Narvah
04. 07. 2009
Dát tip
závažné problémy, norsko

Norsko 1
04. 07. 2009
Dát tip
delahaye, to je totiž havranův způsob, jak řešit problémy

Narvah
04. 07. 2009
Dát tip
nebylo ;)

Delahaye
04. 07. 2009
Dát tip
já se tedy přiznám .. vykrádám také. A to sám sebe. Protože mě nikdo moc nečte, tak si toho ani nikdo nevšimne a já tak mám perfektní recyklační básnický stroj. Všem vřele doporučuju ! P.S. Narvahu, buďto jsi těžký exhibicionista anebo se nerad pereš. No nebylo by lepší si dát se Šóuem po hubě, než takhle marnit plno vzácného času ? Promysli to ! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru