Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vožralej dřevorubec

05. 07. 2009
0
12
2114
Autor
FAE BOMB

Zdravím tímto všechny svý kámoše z VA... Jinak... Pár lidí mi řeklo, že mým novým básním chybí "krev"...

 

Vožralej dřevorubec

 

V Brně, na "Čáře",

potkal jsem kapsáře.

Byl rómského původu,

krad' v májovém průvodu...

Když mi šlohnul becherovku,

vzal jsem na něj motorovku.

Říz' jsem zprava, říz' jsem zleva,

vylezly z něj střeva.

Za tu svojí sviňárnu,

poznal mojí Husqvarnu.

Slušnou lekci dostal,

mrtvolu jsem pochcal...

 

 


12 názorů

papouch
06. 07. 2009
Dát tip
shit

raja
05. 07. 2009
Dát tip
ta báseň je špatná, nepovedená.

FAE BOMB
05. 07. 2009
Dát tip
Vo tom nepochybuju. Řekla bys to svým rómským přátelům, ti by šli po drátech až k mojemu počítači a v přesile deset na jednoho by mě "spravedlivě potrestali". Předpokládám, že by mi aspoň zlomili ruce, abych už nemoh' psát ty svý rasistický nesmysly...! Ještě štěstí, že Rómové jsou zpravidla internetově negramotní a na Písmáka nechodí už vůbec. To je totiž moc kultury najednou...

raja
05. 07. 2009
Dát tip
Hrách na stěnu... Vynechme téma, zaměřme se na rytmus, slabé rýmy...říkam ti jen, je to slabota. btw. mít v sobě, byť malou špetku romské krve a ty se mě omluvit pod takovouhle strašidelností, byl by ti i ten písmáček malej.

příšerné a slabé - co zase do toho taháš komunisty a Paroubka? - taky ho nemusím, ale...

FAE BOMB
05. 07. 2009
Dát tip
Tu básničku určitě slož! Předběžně ti slibuju tipa! Pokud máš rómský původ a nekradeš, tak se ti velice omlouvám. Je to namířeno proti zlodějům obecně. Je celkem smůla, že kradou především Rómové... Statistika hovoří jasně! Prvomájový průvod jsem nemyslel nijak. Výhledově se však navezu i do komunistů...!

raja
05. 07. 2009
Dát tip
A tak jo, mě zas kterýsi bílý huby ukradli auto, asi o tom napíšu básničku a nechám je v ní umřít smrtí bongo bongo, už vidím ty ovace. btw. kraď v májovém průvodu je cosi jako výzva?

FAE BOMB
05. 07. 2009
Dát tip
Statistika hovoří jasně. Drobnou pouliční kriminalitou se zabývají především Rómové. Pokud budu psát vo někom, kdo pěstuje drogy a žere psy a kočky, budu psát pravděpodobně vo Vietnamcích. Pokud budu chtět kritizovat rasizmus, pustím se i do bílých... Mimochodem, Paroubek a ty jeho Marťani jsou taky banda kreténů!!!

raja
05. 07. 2009
Dát tip
A je to tak supr tema k zpracovani ze s tim musis na pismak? I blbustka by mela mit jakous uroven, nebo byt aspon vtipna. Tohle je normalni shit, Fae, to se na me nezlob.

keby boli modrej farby pleti tiez by si sa obtazoval napisat ze boli modrej farby pleti ?

FAE BOMB
05. 07. 2009
Dát tip
Okradli tě už někdy Rómové? S použitím násilí?! V přesile tři na jednoho!!?

raja
05. 07. 2009
Dát tip
přestřelils...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru