Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 430 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky #2 (28. 9. 2019)
Novinky (1. 8. 2019)

+5 neviditelných
Klub STUPID LIGA: výroční zpráva za červen 2009
datum / id08.07.2009 / 328507Vytisknout |
autoraleš-novák
kategorieOstatní nezařaditelné
zobrazeno7022x
počet tipů4
v oblíbených0x
zařazeno do klubůSTUPID LIGA ,
Klub STUPID LIGA: výroční zpráva za červen 2009

přátelé, sousedé a krajani

jestli vám až dosud unikaly aktivity recesistického klubu STUPID LIGA, máte právě teď

velkou šanci svůj handicap napravit. Naší snahou je vyhledávat začínající i pokročilé

autory, jejichž díla zdánlivě nedosahují vysokých standardů na Písmáku obecně platných.

Přesto se na jejich tvorbě vždy dá najít něco pozitivního, kvůli čemu stojí za to tyto

"nekonformní" autory číst.

  

  

Po náročném dvoukolovém hlasování v měsíci červnu právě vstupuje do síně slávy

a na pyjedestal se staví

dílo

Potůček

od autora píšícího pod nickem Monty jack

  http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=323820

 

 

Vítězi jménem klubu gratuluji a přeji hodně sil do další tvorby.

Další dílka, která během června prošla jemným sítem našich porotců, najdete v archivu pukavců.

Na začátku srpna se dovíte, kdo bude vítězem červencového kola.




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

21.07.2009 21:03:14dát kritice tippetr.ix
- výborná, tahle liga... ... ...
10.07.2009 15:25:06dát kritice tipjejdavilda
to jakože by se tu měl furt probírat ten Potůček?
10.07.2009 15:23:04dát kritice tipaleš-novák
jasně, ale kategorie se vztahuje na dílo, nikoli na diskusi...o tom byla řeč...
10.07.2009 15:19:43dát kritice tipjejdavilda
to je mi fuk kaj to je, ale ten obsah, ten obsah
10.07.2009 15:18:35dát kritice tipaleš-novák
Medlov je v kategorii Srazy, akce...
10.07.2009 15:15:14dát kritice tipjejdavilda
octopus má pravdu, vemte si píklad z diskuze Medlov 2009. Tam je to chytré, konsruktivní-prostě vymakané
09.07.2009 18:16:11smazaný uživatel
smazaný uživatel
09.07.2009 18:13:41dát kritice tipOctopus Syd
tebe asi nič, ale ostatným ľuďom možno niečo málo...
09.07.2009 18:02:32smazaný uživatel
smazaný uživatel
09.07.2009 17:47:11dát kritice tipVaud
pokud diskuse je lepsi nez dilo samotne, tak urcite :-)
09.07.2009 17:45:41dát kritice tipOctopus Syd
vaud: aha, takže keď napíšem poviedku a rozpúta sa pod ňou diskusia, mám to preradiť do diskusií? kurva logika
09.07.2009 17:19:39dát kritice tipraja
tak už sem asi chytla taky, ten meggiin vir...
09.07.2009 17:18:12dát kritice tipraja
octope, jako mohla bych...ale nebudu:)))

Vajde, to není diskuze ale absurdistán:)
09.07.2009 17:18:09dát kritice tipraja
octope, jako mohla bych...ale nebudu:)))

Vajde, to není diskuze ale absurdistán:)
09.07.2009 17:13:34dát kritice tipVaud
ja myslim, ze diskuse pod dilkem je diskuse, protoze je to diskuse

ale dilko samotne diskuse neni
v tom ma rajda pravdu
09.07.2009 17:07:34dát kritice tipOctopus Syd
konečne povedala raja aj niečo rozumné... :-P
09.07.2009 16:51:36smazaný uživatel
smazaný uživatel
09.07.2009 16:47:11dát kritice tipraja
tohle není diskuze!
09.07.2009 16:30:21dát kritice tipVaud
a misto panenky dostanou cerny kindervejce, ktery nesmi rozbalit ...
09.07.2009 16:25:59dát kritice tipKvětoň Zahájský
A nebo už jsou tak naučení, že pro jistotu nerozbalujou ani dárky k Vánocům.
09.07.2009 16:21:56dát kritice tipVaud
ukazou Ti polorozhalenou tchyni a Ty se rozhodnes, jestli pujdes do rizika, ze tohle budes mit jednou taky doma

ale zas pak muzes kamaradum u vodni dymky licit, jakou mas doma krasavici a nektere miry si upravit

takhle zijou v bludu, ze tam je hodne moc krasnejch holek (ale vzal si je soused)
09.07.2009 16:18:16dát kritice tipVaud
nekdy matkou jindy namatkou
09.07.2009 16:17:20dát kritice tipKvětoň Zahájský
Stejně by mě zajímalo, jak si takový arabský jinoch vybírá kandidátku na manželku.
Že by namátkou?
09.07.2009 16:11:32dát kritice tipVaud
ono to na prvni pohled vypada, ze u zen je tam trpena zahalka...

(za rozhalku nastavaji predcasne Velikonoce)
09.07.2009 16:08:34dát kritice tipKvětoň Zahájský
Naopak, já bych bez obav šířil.
Ty podobnosti jsou do očí bijící!
Obaid Humaid Abid Muhairi se narodil kočovníkům na vesnici pod stanem.
Dežo Lakatoš taky.
Ženský choděj v houfech a zahalené, takže to vypadá jako sjezd Batmanů.
Romové nemlich to samé.
A ten neodolatelný ruch, hlahol a zápach!
Země zaslíbená!
09.07.2009 15:53:08dát kritice tipVaud
muzes si hrat na pisku, ale nesmis lopatickou hrabat moc hluboko, jinak si zaspinis tricko od ropy
09.07.2009 15:50:59dát kritice tipaleš-novák
koneckonců by to mohl být projekt i pro celou Podubajskou nížinu :o)

rozhodně v Dubaji nemají problém typu "co děti, mají si kde hrát"...tam je všude jedno velké pískoviště...
09.07.2009 15:48:07dát kritice tipVaud

ja myslim, ze Dubaj je vybrana dobre - nektere pisne se ani nemusi moc upravovat - treba
Dubaj Dubaj Dubaj, cary neDubaj

ale nemeli bychom sirit poplasnou zpravu

to si pak jeden prestehuje cimbal a co s tim pak mezi vembloudama
09.07.2009 15:03:11dát kritice tipKvětoň Zahájský
Zemí zaslíbenou by pro ně mohly být i již zmíněné Spojené Arabské Emiráty, konkrétně Dubaj.
Tam je teplo, a ti opálenější nepracují.
Pravda, specialisté na loupeže kol by se museli rekvalifikovat.
09.07.2009 14:35:14dát kritice tipVaud
Ja bych jim doporucil Scheyschely nebo Bahamy - treba nam privezou pak hromadne i nase zapomenuty kluky
09.07.2009 14:25:46dát kritice tipKvětoň Zahájský
Asi si budeme muset vybrat zase nějakou jinou hezkou zemi.
Kanada najednou obrací a prohlašuje že Česko není ostrov perzekuce. Obnovit víza ale chce.
Tak kde to ještě naši trvale opálení spoluobčané nezkoušeli?
09.07.2009 14:20:19dát kritice tipVaud
Ja myslim, ze brzy budeme krome piva a spoluobcanu a spoluobcanek exportovat do Kanady i slepice a jednou... jednou mozna poznaji kanadsti soudruzi, jak se slape na Liberte.
09.07.2009 14:17:21dát kritice tipaleš-novák
Marvine, nechceš kolo? a máš rád slepičí vývar?
09.07.2009 14:16:39dát kritice tipKvětoň Zahájský
Poslat je do Dubaje výměnou za ropu?
09.07.2009 14:14:18dát kritice tipVaud
Jak jsem psal Kvetonovi

09.07.2009 09:35:25 Vaud
Myslim, ze bezvizovy styk s Kanadou ma i sve pozitivni stranky - treba po jeho zavedeni na Hulinsku prudce poklesly kradeze slepic a jizdnich kol. Tato oblast se dostala ve sledovanych parametrech na rovinu napriklad s Dubaji, kde ale nikdo na kole nejezdi a slepic je pomalu.

Takze otazka zni - co s vedci a nadbytkem slepic a jizdnich kol?
09.07.2009 13:59:56dát kritice tipKvětoň Zahájský
Pochopil jsi mou sžíravou ironii, Aleši! :-)
09.07.2009 13:58:26dát kritice tipaleš-novák
no, Květoni, ono by to mohlo být i naopak: slušné a pracovité budeme financovat a vědci utečou do Kanady...

a teď co je lepší...
09.07.2009 13:56:25dát kritice tipKvětoň Zahájský
Já s tím souhlasím.
Beztak se už nic nového vyzkoumat nedá a všechno už bylo vynalezeno a objeveno.
My budeme financovat nějaké neproduktivní a bezperspektivní vědce a přitom nám slušní a pracovití spoluobčané prchají do Kanady!
09.07.2009 13:54:22dát kritice tipVaud
VT mimochodem - podivej se, kde zacal diskutovat prvni v teto diskusi

(a zaslal jsem rovnez hodnotne prispevky na obranu stupidu)
09.07.2009 13:53:30dát kritice tipToscana
Správně, Aleši, jsi laik - kdybys byl ten, co o tom rozhoduje, taky by ti pak byla milejší spíš nějaká ta "malá domů" do vlastní kapsičky... :o))))
09.07.2009 13:48:50dát kritice tipaleš-novák
já si myslím, že věda by měla být víc propojená s výrobní sférou, firmy by mohly být nějak daňově motivované k podpoře výzkumu.

Ale jsem laik...
09.07.2009 13:44:32smazaný uživatel
smazaný uživatel
09.07.2009 11:51:53dát kritice tipaleš-novák
ne, a ty?
09.07.2009 11:32:15dát kritice tipOctopus Syd
aleš: si debil?
09.07.2009 11:20:16dát kritice tipaleš-novák
když se dostavíš v hospodě k běžící debatě, taky se ptáš, o čem je řeč?
09.07.2009 11:19:57smazaný uživatel
smazaný uživatel
09.07.2009 11:18:08dát kritice tipOctopus Syd
hm, asi o tom, čo je téma diskusie... vidíš tu nejakú tému na diskutovanie?
09.07.2009 11:15:32smazaný uživatel
smazaný uživatel
09.07.2009 11:15:05dát kritice tipaleš-novák
o čem chceš :o) jako ostatních dvěstě komentářů ...
09.07.2009 11:13:42dát kritice tipOctopus Syd
a o čom tu máme diskutovať?
09.07.2009 11:13:36dát kritice tipaleš-novák
je to dole v diskusích :o)
09.07.2009 11:10:10smazaný uživatel
smazaný uživatel
09.07.2009 10:16:41dát kritice tipaleš-novák
raja: tak jsem ti chtěl udělat radost a sundal to z hlavní stránky...tvoje CHSSP ovšem zpátky nepřišlo :-(
09.07.2009 00:46:09dát kritice tipToscana
Marve!!!! Dvě! Ty zvíře neblahýýýý!!! :o))))
08.07.2009 20:50:54smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 20:43:35dát kritice tipToscana
VT Marvin - Márve, Márve - ty jsi fakt nenapravitelnej!!! Už zase dva příspěvečky a v každém po jedné pidivětě... pomoooooc!!!! 369.gif
08.07.2009 20:36:30dát kritice tipPagan
Toscano, :D

Asi tak?
08.07.2009 20:35:56smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 20:34:19smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 20:33:55dát kritice tipToscana
Teda chvíli sem člověk nekoukne, a už tu je zase had příspěvků dlouhej jako tejden. A to mi čtení toho prvního hada trvalo tak dlouho, až mě systém odhlásil pro neaktivitu. Jsem chtěla o prázdninách vyrazit na oční nechat si přeměřit svých pět dioptrií z důvodu, že se mi zdá, že už jich je málo. Asi to odložím, protože tady si ty oči zkazím ještě víc a pak to vezmu z jedné vody na čisto.
Pročež pravím vám: neserte seniorku SL nějakými jednovětnými výkřiky a scucněte to najednou do hutnějšího příspěvku. Nebudu pak muset po hodině nepřítomnosti na Písmáku hledat jako urvaná, odkud je to nové... Děkuji co nejsrdečněji! :o)
08.07.2009 20:29:17dát kritice tipjejdavilda
to jo, tačínám zvažovat založení klubu 40 ( možná 35)let a více s mottem-Neveř nikomu pod 40. Bylo by nás tak 10-15, admini a krici asi vůbec ( vlastně papouch, ale toho bychom uplatili) a měli bychom klid pro tvorbu pokleslé poezie
08.07.2009 20:21:22smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 20:18:23dát kritice tipjejdavilda
tak já si chvíli čet kritiky armina a pokorně se vracím k tv, i z Večerníčku si odnesu víc
08.07.2009 20:14:35smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 20:14:33dát kritice tipPagan
Dle vizáže tak probíhaly všechny jeho vyrovnání.
08.07.2009 20:13:06dát kritice tipKvětoň Zahájský
Zase haraší!
To bude mimosoudní vyrovnání probíhat posmrtně?
08.07.2009 20:06:53dát kritice tipPagan
A s nim je v rakvi Harry
08.07.2009 20:04:40dát kritice tipKvětoň Zahájský
zdá se, že to bude díl definitivně poslední. Ale jak to tak sleduju, bude to trhák! Zpěvy, tance, dojetí, plaáč nad rakví nebohého Harryho...
...a koukám, není to Harry Potter a le Michael Jackson!
08.07.2009 20:02:48dát kritice tipraja
To těžko, kdoví kde je mu konec:))

Co porád, náhodou tady děláme čest názvu ligy a je vidět že jsme lidi na správném místě. Jeden stupid vedle druhýho:)
08.07.2009 20:02:39dát kritice tipjejdavilda
tak to se mě ptáš moc
08.07.2009 19:59:25dát kritice tipPagan
Další díl, tzn. další předělávka prvního?
08.07.2009 19:57:54dát kritice tipjejdavilda
ty bláho, zrovna v TV dělaj reklamu na nový díl Harryho a vy tu ztrácíte čas
08.07.2009 19:57:03smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 19:54:56dát kritice tipraja
hele jako byla, ale za střízliva sem to poslala kaťákovi a ten říkal, že kdyby se jako ten fejeton předělal vestředu a nakonec, tak je to docela dobrý:)))
08.07.2009 19:54:47dát kritice tipjejdavilda
za koho jsi zaskočil?
08.07.2009 19:54:10smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 19:52:34dát kritice tipaleš-novák
Květ: vítězný autor samozřejmě avizo dostal :o)
diskuse mě taky trochu zaskočila...
08.07.2009 19:52:04smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 19:51:55dát kritice tipPagan
mě je to jedno, já už mam odhlasováno, takže i kdyby si mi to jakože řekla, tak to nic nezmění :)
08.07.2009 19:50:48dát kritice tipraja
a víš že už ani nevím:)
08.07.2009 19:49:10dát kritice tipPagan
raji, No, pro mě určitě ně, pro tebe nevim tys tam něco posílala?
08.07.2009 19:46:53dát kritice tipjejdavilda
mě avizuje furt někdo, znamená to, že jsem postižený?
08.07.2009 19:46:45dát kritice tipraja
Pagáči, nechceš mi snad maznačit že tričko nebude?:(
08.07.2009 19:44:20dát kritice tipKvětoň Zahájský
Uááááá!
Taková výživná, historicky významná diskuze, a já jak na sviňu nemám zrovna čas.
Ale zdá se, že Stupid liga se stává lehce věhlasnou.
Kupodivu, se nějak neprojevují ti "postižení" autoři. Poslal jim někdo avizlo?
08.07.2009 19:31:11dát kritice tipRabb
a co se tu vůbec řeší? to bude skoro novodobá neopísmácká diskuse.. :-)

předpokládám konkurenční boj..

(bez avíz)
08.07.2009 19:23:04smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 18:50:16dát kritice tipToscana
raja:
v rámci výročí, když už jsi vzpomněla:
BRUM BRUM, O ČEM SE ZDÁ MEDVĚDŮM, HALELUJA HUHLY HÁJ, JE TO RUM, RUM, JENOM RUM!!!!
(za asi parafrázi původní hymny omluva, ale jsem stupid a nepamatuju si vešekré obmněny - chválabohu, že tady mi za to nikdo levity číst nebude, tady se stupidita a fakt, že nic není konečné, nejenže toleruje, ale i vítá!)


08.07.2009 18:17:13smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 18:17:00dát kritice tipjejdavilda
teta, no kdyř to zrekapituluji tak když se přidáš, 2 budou cvrnkat a dva se pose....
08.07.2009 18:16:03dát kritice tipTeta Jozef
a ešte jedno prijebané avízo pre všetkých... do trojice
08.07.2009 18:15:19dát kritice tipjejdavilda
marvine-pozdě, raja už v tom je
08.07.2009 18:15:00dát kritice tipTeta Jozef
a čo ja s tým?
08.07.2009 18:14:10dát kritice tipRuppert von Trautenberg
Krakonoše na vás, troubové.

Ten jedinej by vás asi srovnal.
A Vauda už nebudu číst, bo se z toho poseru.
08.07.2009 18:13:44smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 18:11:44dát kritice tipToscana
Byla jsem se podívat na ten Vaudův odkaz - ty smsky mě málem zabily, to je esence nevkusu, vypadá to, jako by autor měl mozkových buněk míň, než zubů v hubě a nebo byl nějakým nešťastným řízením osudu zbaven mužských pohlavních orgánů. Kristovanoho, tohle by si zasloužilo snad rovnou pyjedestal... uááááá
08.07.2009 18:04:47dát kritice tipraja
08.07.2009 16:43:23 Vaud
tato diskuse vyzaduje jiste vysvetlivky, aby si v ni mohli pocist i nezasveceni

sulin = prumerne pisici autor
sulinek = podprumerne pisici autor, ktery vsak
vzbuzuje jiste sympatie
novacek = chudacek = viz sulinek
seru na to = dekuji za predchozi konstruktivni
diskusi
chod s tym do pice = bohuzel s tebou v tomto
aspektu nesouhlasim
debile = kamarade, hej, poslys
bambularny = odborna diskuse
sunde brele, bude mlata = nemravny navrh rajy v
brnenske hantecctine
jitřní šíře = kvalitni (extraligova) literatura
establišmenťák = priznivce Stupid ligy
stupid = clen Stupid ligy
jánabráchismus = zakladni ideologie Stupid ligy
mchecht = pochvalne citoslovce znojemskych
telocvikaru
tajtrlik = extramuralni spisovatel dosud ze skromnosti predpokladajici, ze jeho dilka nestaci na clenstvi v SL


Tý Vaude, já si málem cvrnkla:DDDD
08.07.2009 17:59:28dát kritice tipjejdavilda
to by ělo, ještě zapisuje do svých dílek všechna sprostá slova, které kdy pocytil? měl bys mu udělat nějaký slovník, moc to opajuje
08.07.2009 17:58:09dát kritice tipraja
dobře tedy. Ale jen na spaní!
08.07.2009 17:57:25dát kritice tipVaud
na poloMerku?
08.07.2009 17:53:29dát kritice tipjejdavilda
a co se zaměřit na poloměrné autory?
08.07.2009 17:52:09dát kritice tipVaud
raja - Proc? Vykukuje Ti z nich podprumerne pisici autor?
08.07.2009 17:51:22dát kritice tipraja
Teta, choď po tyči!
08.07.2009 17:48:30dát kritice tipraja
odmítám nosit trenýrky.
08.07.2009 17:42:22dát kritice tipjejdavilda
to si jako v hospě objednávají půlodpad?
08.07.2009 17:40:50dát kritice tipVaud
ja jen, ze litter je anglicky odpad
08.07.2009 17:39:12dát kritice tipTeta Jozef
vaud: to si mýliš s litterou...
jejda: mhm, áno, áno, mhm, presne,... :-P
vt: lebo nechcem byť k ľuďom krutý... :-P
08.07.2009 17:38:43dát kritice tipjejdavilda
proč na liter|? nestačí na pol deci?
08.07.2009 17:36:15dát kritice tipjejdavilda
mohli by tam jít i nezúčastnění a majitel to tu může zavřit
08.07.2009 17:34:20dát kritice tipVaud
nemelo tam byt litter?
08.07.2009 17:33:46smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 17:32:22dát kritice tipTeta Jozef
liter.cz
08.07.2009 17:31:39dát kritice tipTeta Jozef
ja by som to pojal inak.. všetkých zúčastnených vrátane porotcov by som poslal na liter...
08.07.2009 17:29:19smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 17:22:59dát kritice tipmoorgaan
je to 1.,2.,3.,..liga?
jaka jsou pravidla na postup do extra-ligy?
bude se vyhlasovat Champions league ?
/vitezove Pismaku,Totemu,Literu..?/
a dalsi a dalsi otazky ????
- jo hrat ligu "holenkove" to uz musis neco umet!!!:-))
...takze jakypak kecy o nadprumernosti,prumernosti ci dokonce podprumernosti !!!
kvalitni soutez,zada kvalitni mancafty, hrace, trenery-kritiky,asistnty-adminy,....a prej ze podprumernost -fuj!


08.07.2009 17:14:55dát kritice tipVaud
to nevim, ale vim, cim krmi Rosenbergovou...
08.07.2009 17:13:31smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 17:10:08dát kritice tipVaud
pak je otazka, jestli je Pismak mala literatura bez ambici? (kdyz na to rezignujou takovi peckari jako jsi Ty)
08.07.2009 17:05:46dát kritice tipTrapný autor
já nevim, ty se ptáš jako by to byl můj kámo.
08.07.2009 17:04:06dát kritice tipjejdavilda
vaud-jsem nikdy netvrdil, že mám na velkou literaturu. To nor furt chtěl slyšet ode mě jestli mám ambice a když jsem řekl, že ne, tak zuřil co tady pohledávám
08.07.2009 17:00:58dát kritice tipjejdavilda
co není špatné? Ta šíře? Třeba není a jen mu nerozumím. Jak potom A tzo pozná, že členové SL píší podprůměrně?
08.07.2009 17:00:52dát kritice tipVaud
treba jak se v dalsi basni vyhnul lacinemu versi Congo - bongo, ale sel do komplikovanejsi konstrukce...
08.07.2009 16:59:51dát kritice tipTrapný autor
do pajšlu
08.07.2009 16:59:33dát kritice tipTrapný autor
mi se líbí jeho tvorba - jenom mi nekuř do očí - to je normálně pecka pajšlu!
08.07.2009 16:59:28dát kritice tipVaud
asi bychom mu meli vsichni dat tip

paradoxne mu tak zvednou ctennost stupidove
(kdo vi, jestli si toho bude vazit?)
08.07.2009 16:56:28smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 16:56:15dát kritice tipPagan
aleš, kol a kolem, ano.
08.07.2009 16:55:20dát kritice tipTrapný autor
hmm, popravdě neni vůbec špatný.
08.07.2009 16:55:11dát kritice tipVaud
jejdo - prave ses priznal, ze na tu velkou literaturu zkratka nemas :-)
08.07.2009 16:55:08dát kritice tipaleš-novák
Pagan: asi projíždějící kolo?
08.07.2009 16:54:21dát kritice tipjejdavilda
ale skvélé dílko, v životě mě nenapadlo, že klauni chodí spát do víček od limonád, jsem konsternován :-)))
08.07.2009 16:52:24dát kritice tipPagan
Já myslel probíhající kolo :D
08.07.2009 16:52:06dát kritice tipVaud
to je stezejni dilko od A_tzo

08.07.2009 16:51:59dát kritice tipjejdavilda
Autor - od soumračné délky
08.07.2009 16:51:28dát kritice tipaleš-novák
abych nebyl nařčen ze zneužívání osobních údajů...
Jitřní šíře:
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=197275
08.07.2009 16:50:50dát kritice tipjejdavilda
narvah bo je třetí, ovšem kdybych si ten jeho úvodník přečetl než jsem se sem přihlásil, tak bych měl moře volného času
08.07.2009 16:49:40dát kritice tipTrapný autor
ta jitřní šíře je od koho, smím-li se. (dělej!)
08.07.2009 16:47:48dát kritice tipPagan
no vidíš, já vim akorát kdo nevyhraje Slovo má
08.07.2009 16:45:51dát kritice tipjejdavilda
jestli oni nemaj mezi sebou nějaký tajnosti, třeba se radí, kdo vyhraje SL, kdo KOULI, kdo Slovo má a tak případně se příhlásili do rajininy soutěže-chyť si svého slimáka
08.07.2009 16:43:23dát kritice tipVaud
tato diskuse vyzaduje jiste vysvetlivky, aby si v ni mohli pocist i nezasveceni

sulin = prumerne pisici autor
sulinek = podprumerne pisici autor, ktery vsak
vzbuzuje jiste sympatie
novacek = chudacek = viz sulinek
seru na to = dekuji za predchozi konstruktivni
diskusi
chod s tym do pice = bohuzel s tebou v tomto
aspektu nesouhlasim
debile = kamarade, hej, poslys
bambularny = odborna diskuse
sunde brele, bude mlata = nemravny navrh rajy v
brnenske hantecctine
jitřní šíře = kvalitni (extraligova) literatura
establišmenťák = priznivce Stupid ligy
stupid = clen Stupid ligy
jánabráchismus = zakladni ideologie Stupid ligy
mchecht = pochvalne citoslovce znojemskych
telocvikaru
tajtrlik = extramuralni spisovatel dosud ze skromnosti predpokladajici, ze jeho dilka nestaci na clenstvi v SL
08.07.2009 16:42:52dát kritice tipPagan
Voni si tam třeba píšou ale ty to nevidíš, protože si nepíšou s tebou.
08.07.2009 16:40:45dát kritice tipaleš-novák
já jedu na chatu až za týden...:o)
08.07.2009 16:39:36dát kritice tipjejdavilda
o tom nepochybuji. hele papouch s tetou zas na chatu, proč když tam 1x za měsíc vlezu, tak tam nikdo nic nepíše
08.07.2009 16:37:33dát kritice tipaleš-novák
to je rusky...nu, da...:o) asi se mu to líbilo
08.07.2009 16:36:38dát kritice tipjejdavilda
ale musím se pochlubit, mi včera kritk Zbora napsal velmi svižné hodnocení dílka . Napsal-Nuda
08.07.2009 16:33:59dát kritice tipjejdavilda
co se ptáš mě? Se optej jeho. Já šel rovnou do důchodu, zdá se mi to jako vězší jistota
08.07.2009 16:31:49dát kritice tipaleš-novák
a studováním se uživí...?
08.07.2009 16:30:19dát kritice tipjejdavilda
ale zase si vem takového Vauda, poznal, že se psaním neuživí tak šel studovat,
08.07.2009 16:28:46dát kritice tipjejdavilda
a smrká
08.07.2009 16:28:25dát kritice tipVaud
Kveton - a jeste kokotas!
08.07.2009 16:28:09dát kritice tipKvětoň Zahájský
Hergot. Teď se profláklo že koktám!
A navíc jsem patrně jediným člověkem, který při psaní šišlá a ráčkuje.
08.07.2009 16:27:49dát kritice tipVaud
ono zeptat se stylem - Jste tu vsichni debilove? je trochu jiny, nez mi jiny typ dotazu

(ale tohle trochu prekrucuju, protoze se mi nechce hledat zacatek diskuse)
08.07.2009 16:27:31dát kritice tipaleš-novák
establišmenťák...to je tady kdo?
08.07.2009 16:27:20dát kritice tipKvětoň Zahájský
Hergot. Teď se profláklo že koktám!
A navíc jsem patrně jediným člověkem, který při psaní šišlá a ráčkuje.
08.07.2009 16:24:58dát kritice tipA_tzo
kristovo péro, dobrý už, tohle už je natahovaná guma od tepláků, to už fakt rozmělňuješ úplně na mělivo
zeptat se znamená dle vauda tvrdit a domnívat se
stačí být trochu v jiné linii s establišmenťákama a už jsi tajtrlík

áno, áno, áno
08.07.2009 16:24:58dát kritice tipjejdavilda
já byl na tom stejně jako Květon, akorát , že u mě celé minuty byla návštěvnost nulová
08.07.2009 16:23:44dát kritice tipKvětoň Zahájský
Když jsem uveřejnil svá první díla, byla návštěvnost celé měsíce nulová a kritiky veškeré žádné.
Co já bych dal za Norského - mchecht, nebo Pištovo - zkus to znovu a přidej invenci. Byl bych vděčný i za Papouchovo - to je starý, nebo Bíšovo - :o).
Všechno je lepší, než nezájem.
08.07.2009 16:23:28dát kritice tipjejdavilda
Květon, stačí říct, se u příslušných zmíním a oni ti to tam začnou psát
08.07.2009 16:23:03smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 16:21:42dát kritice tipaleš-novák
...a pak se stejně nic nestane :o)
08.07.2009 16:20:58dát kritice tipKvětoň Zahájský
Když jsem uveřejnil svá první díla, byla návštěvnost celé měsíce nulová a kritiky veškeré žádné.
Co já bych dal za Norského - mchecht, nebo Pištovo - zkus to znovu a přidej invenci. Byl bych vděčný i za Papouchovo - to je starý, nebo Bíšovo - :o).
Všechno je lepší, než nezájem.
08.07.2009 16:20:16dát kritice tipjejdavilda
navrhnu na vedení zastavit alešovi společně s lakrovem činnost, je to prý velmi účinné. Akorát se o tom musí týden diskutovat, prý
08.07.2009 16:19:07dát kritice tipaleš-novák
ještě bych chtěl na obhajobu STUPID LIGY dodat, že některá díla se dokonce dočkají recitace v televizi...
08.07.2009 16:18:01dát kritice tipjejdavilda
a to mohu potvrdit, aleší ty blbče ( pardon, nor mě nakazil), dávej tipy, bo si budu muset žřídit další alter
08.07.2009 16:17:26smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 16:16:32dát kritice tipjejdavilda
aleš-dal jsi mi tip, to bys jinak nedostal nic, tipuji jen ty co tipují mě, na zbytek kašlu. Umělecky nerostu, tak co se budu zahazovat s jínýma
08.07.2009 16:16:25dát kritice tipVaud
ales je gay,ale moc nedava
08.07.2009 16:15:07dát kritice tipaleš-novák
dneska jo, ale jinak moc nedávám...:o)
08.07.2009 16:14:11dát kritice tipjejdavilda
tys mi nedal tip? ýe bych se přehlíd? može dero smazat tip?
08.07.2009 16:13:00dát kritice tipVaud
rajo, prej jsi šulínek!

serez ho!
to mi tehnto tyden psal i vindal

mozna by to mohlo byt stranicke/ligove osloveni :-)
08.07.2009 16:12:57dát kritice tipaleš-novák
já například skoro netipuju jejdavildu. abych ho nasral :o)...teda motivoval k výkonu.
a to jsem o něm dnes napsal akrostich :o)

a on mi ho otipoval .o)
(konec reklamy)
08.07.2009 16:11:48dát kritice tipjejdavilda
chceš tip marvinku?
08.07.2009 16:10:44smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 16:07:46smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 16:07:35dát kritice tipjejdavilda
pagan :-))))
08.07.2009 16:06:48dát kritice tipPagan
A-tzo, si pamatuju jaký kritiky padaly na moje díla, a vyzvedlo mě to z hlubokýho podprůměru, na průměrnej podprůměr, o to samý se prostě snažíme my, tak už to neřeš, a jdi psát, potřebuju tenhle měsíc něco nominovat.
08.07.2009 16:01:44dát kritice tipjejdavilda
navíc by dotyční měli být rádi za laskavou kritiku. Kdyby je nor od začátku nazýval-ty blbče, armín -pomatenými kretény a pišta přidával to své -jéžišmarja- tak co ?
08.07.2009 16:01:38dát kritice tipaleš-novák
A-tzo: no, a tuhle bariéru STUPID LIGA prolamuje. Podívej se na čtenost vítězného díla, blíží se té tvojí...:o)
Mlčky předpokládám, že autor se podívá, kdo ho čte a oplatí návštěvu, poučí se ...
08.07.2009 15:59:23dát kritice tipjejdavilda
a tzo-a ty si myslíš, že my jsme tu nebyli nikdy noví?
08.07.2009 15:58:52dát kritice tipraja
kde je Toscana s naší vaší medvědí hymnou?
08.07.2009 15:58:08dát kritice tipjejdavilda
raja-raz za měsíc je to prý i zdravé
08.07.2009 15:58:04dát kritice tipA_tzo
ále to je přeci úplně jiná sorta - ti, na něž se ukazuje (chudáci, většinou nováčci, bez přátel, bez tipů, bez avíz, šulínci a opruzáčci) a ti kteří ukazují (navzájem se tipující komunita)
08.07.2009 15:56:57dát kritice tipaleš-novák
a teď vážně, Marvine: nejsem.
08.07.2009 15:56:43dát kritice tipjejdavilda
aleš, bude dort?
08.07.2009 15:55:57smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 15:55:28dát kritice tipraja
klub má pouze how how, já se du rači koupat:)))
08.07.2009 15:55:20dát kritice tipaleš-novák
jo. navíc gay, asi :o)
08.07.2009 15:55:02smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 15:54:58dát kritice tipjejdavilda
teta-pokud to bylo na mě, tak tě vyvedu z omylu. Život je přímka nebo úsečka. a tvé kvality jsou sinusoida, čili když jsi někde (tedy já) poprůměrný, v jiném oboru zase vysoko převyšuješ ostatní. takže díky za podprůměrnost na písmáku
08.07.2009 15:53:45dát kritice tipraja
čemu se divíš?:D to psal stupid:)))
08.07.2009 15:53:40dát kritice tipaleš-novák
Rabbe, konečně věcná diskuse.
dlouho jsem nad názvem přemýšlel, nakonec jsem zvolil termín "výroční", protože klub byl založen před měsícem, slaví tedy malé výročí :o)
08.07.2009 15:52:50dát kritice tipVaud
Diano, odpovim Ti versem vyvoleneho

ja chci si s Tebou hrat, za rucku Te drzet, i kdyz venku bude prset, na Tebe se usmat, Tvoje srdce zahrat, darovat Ti kvetinku, septajic Ti vetinku... Vitej do klubu
08.07.2009 15:52:21dát kritice tipPagan
c c c, pokud vim tak to bylo vyvěšený na hlavní nástěnce když ste nabírali, takže to neni žádnej tajem! :P
08.07.2009 15:51:57smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 15:51:43dát kritice tipVaud
ja si myslim, ze klub nema know how, ale how know
08.07.2009 15:51:30dát kritice tipRabb
opravdu, omnlouvám se, Stupid liga.. "výroční" zpráva za "měsíc" červen? :-))
08.07.2009 15:51:06dát kritice tipjejdavilda
podprůměr začíná v bodě O. To znamená, že sečteš kvalitu dílek všech kritiků a jsi na něm
08.07.2009 15:50:53dát kritice tipTeta Jozef
ale ani podpriemerný...
08.07.2009 15:49:44dát kritice tipaleš-novák
Pagane, nemusíš hned prozrazovat celé know-how klubu :o)
08.07.2009 15:48:42dát kritice tipaleš-novák
není někde vystavený etalon "průměrného písmáka", aby bylo jasné, vůči čemu se tu vlastně vymezujeme?
08.07.2009 15:48:07dát kritice tipPagan
Já myslel že podprůměr byla podmínka vstupu do klubu, tak vo čem diskutovat?
08.07.2009 15:47:01dát kritice tipPagan
Rajo, a je a je a je!
Čoveče tydle hádky bejvaj čtivější než díla pod kterejma sou.
08.07.2009 15:46:54dát kritice tipjejdavilda
Hrdě se hlásím k podprůměru, člověk by něměl být geniální ve všem
08.07.2009 15:46:49dát kritice tipaleš-novák
však ty už jsi tam visela tak dlouho, že už tě žraly mouchy, tak jsem ti chtěl nějak pomoct...:o)
08.07.2009 15:41:36dát kritice tipraja
na tos měl myslet dřív než si odsununul moje CHSSP. Pojď se hádat.

Tos nemohl hodit do ostatních nezařaditelných? To né, prostě musíš viset na hlavní straně, žejo, žejo!?
08.07.2009 15:41:07dát kritice tipaleš-novák
děkuju, náčelníku, že ses mě zastal :o)
08.07.2009 15:39:29dát kritice tipTrapný autor
diskuse dlouhá, ale ničím zaujímavá - jeden proti deseti, to se vám to dišputýruje, holoto!
08.07.2009 15:37:59dát kritice tipaleš-novák
podle kategorie by to měla být událost...hádanka ne...ale nechci se hádat :o)
08.07.2009 15:37:42dát kritice tipA_tzo
marvin: ježiš co zase řešíš? kdyby sis aspoň neprotiřečil, prej "jestli oni ti špatní autoři..." + "myslím, že...se nedá říct, že jsou úplně špatní"...no fuj
08.07.2009 15:36:54dát kritice tipaleš-novák
raja: jestli posíláš avi až teď,kdy jsi narážkou na orientaci způsobila ruměnec v tváři polovině diskutujících...:o)
08.07.2009 15:36:43dát kritice tipraja
tohle není hádánka! Kdo říká, že je tohle hádanka je stupid!
08.07.2009 15:34:24dát kritice tipPagan
Jé to je krásná hádanka, já se chci taky hádat, odporujte mi někdo, honem honem!
08.07.2009 15:33:20dát kritice tipraja
hele, že já neposlala márvovi avi?:)
08.07.2009 15:30:10dát kritice tipaleš-novák
stejně? jako ty? :o)
08.07.2009 15:29:35dát kritice tipDiana
Vaude, ty ničemo! Věřila jsem ti. Vyhledala jsem tebou doporučené "dílo nehynoucích kvalit" - a propadla beznadějně jeho kouzlu. takže ti v duchu tohto díla děkuji, ty "Moje sladka berusko a posilam Ti 3 kvetinky, 3 usmevy a 3 pusinky, jednu pro stesti, jednu pro hezky den a jednu z lasky". Tak a máš to!
08.07.2009 15:28:14dát kritice tipraja
stejně si gay:P
08.07.2009 15:26:55dát kritice tipaleš-novák
Marvin:
nazývej věci pravými jmény :o)

PS: Jsem měl napsat. Nejsem člen SL. Jsem bývalý, hrdý člen SL.

dokonce zakládající člen a bývalý předseda:o)
08.07.2009 15:20:59smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 15:04:07dát kritice tipVaud
teto - oni to poznali, tak se zdruzili do klubu a utahuji si i ze sebe

to je podle me sebereflexe (u nekterych nezaslouzena), ktera je odlisuje od tech, co pisou sracky a maji pocit, ze tvori veledila

ja poznam vynikajici dila (vetsinou ostatnich), ale pak je toho hodne, co nepoznam

ja jsem napsal dve veci, z nichz jedna zlidovela a je na seznamu spamu a druha prosumela bez povsimnuti / a myslim si, ze jsou stejne dobry...
08.07.2009 15:04:02dát kritice tipraja
díky za avi, vracím neporušené:)
08.07.2009 14:59:06dát kritice tipA_tzo
joa, kdybych opravdu NIC neřekl, neslétli by se na mne ochránci podprůměrnosti z celýho širýho okolí
08.07.2009 14:57:45dát kritice tiphalldasena
Teto, tak to je potom jo, pak ale já nechápu to přirovnání k romantikům a spol.
08.07.2009 14:56:04dát kritice tipraja
teto, od toho správného rozpoznávání tutaj na písmáku máme experty a jejich obludárium.
08.07.2009 14:55:47dát kritice tipA_tzo
jitřní šíři? je mi to jedno
08.07.2009 14:55:27dát kritice tipaleš-novák
tahle zakázka by byla ovlivněná...ale jestli to někdo nominuje, udělám svou práci :o)
08.07.2009 14:54:36dát kritice tipraja
z podstaty prostaty:)
08.07.2009 14:54:04dát kritice tipTeta Jozef
vaud: ak nerozoznáš dobré dielo od zlého, tak nemôžeš robiť ani takúto "recesiu" akou je tento klub...
+
ak niekto rozozná, že píše hovadiny a nemá záujem sa zlepšovať, tak má ešte možnosť nájsť si iného koníčka

hallda: ale ja to chápem...
08.07.2009 14:53:39dát kritice tipraja
V podtatě ses vykecal a nic postatnýho neřekl. Jestli chceš zkritizovat svou jitřní záři od podrůměrných autorů stupid ligy,tak to řeknu hned. Děláme i na zakázku Alši?
08.07.2009 14:51:54dát kritice tipA_tzo
no jasně, kdyby to skončilo u toho, neměl bych odpověď :) jenže hned naběhl Marvin s Vaudem a dál už to znáš
08.07.2009 14:51:10dát kritice tipVaud
ja nevim, jestli je treba Kveton literarne/umelecky/a vyrobou vlastniho calvadosu podprumerny

a meli jsme tu takovou peknou diskusi o krasne SMS sbirce
08.07.2009 14:49:53dát kritice tipaleš-novák
jo, zrekapitujeme si to:
na tohle jsem ti odpověděl "tak začni" a už to jelo :o)

ale nechme toho...:o)

08.07.2009 14:48:35dát kritice tipVaud
ok, "seru na to" je cesky ekvivalent "howgh"

(proto jsem ho zadal o laskave prominuti, ze se jeste vracim k diskusi jasnozrivym prispevkem)

s rajou bych navrhoval zapasy v bahne

08.07.2009 14:45:47dát kritice tipA_tzo
napsal jsem toto:
"takže abych pochopil - v tomhle klubu se sdružují literární podprůměři, kteří ukazují prstem na ještě větší chudáky?
no jako dobrý, ale nebylo by záslužnější začít nejdřív u sebe?" JENOM JSEM SE PTAL!!! nic jsem netvrdil, nikoho jsem nenapadal a tak vůbec
08.07.2009 14:45:07dát kritice tiphalldasena
Já jen takovou maličkost pro Tetu Josefa, který zřejmě nepochopil jednu maličkost,díla zařazená do STUPID LIGY nejsou díly jejích členů, ale díly někoho upe jinýho, víš?
Z tvých reakcí to vypadá, jako by sis myslel, že ta dílka si píšem sami.
08.07.2009 14:44:07dát kritice tipaleš-novák
Vaude, to už stačí :o)
už se v tom nevyznám ani já, A-tzo už řekl "seru na to" , takže už zbývá jen vyřídit raju...:o)
08.07.2009 14:41:37dát kritice tipVaud
sorry, jeste jednou

jestli jsem to spravne pochopil, tak se slabsi autor muze pustit jen do silnejsich

proto napadas Alese Novaka?
08.07.2009 14:41:12dát kritice tipaleš-novák
ještě ty, rajo? :o)
08.07.2009 14:40:36dát kritice tipA_tzo
domejšlíš!
08.07.2009 14:39:48dát kritice tipA_tzo
počkej tak teď zas přeháníš - kde něco takovýho tvrdim, do pytla, nic takovýho netvrdim! a už vůbec nic nenaznačuju! ty zlobíš...
a tak to snad pozná kažej, že aleš píše splašky (a vůbec netvrdim že já ne)
..ach jo, to je fakt těžký, dyž si hned domejšíš, vymejšlíš a překrucuješ, seru na to
08.07.2009 14:39:38dát kritice tipraja
tak a teď si můžem dát s Alešem přes ústa:))

08.07.2009 14:38:15dát kritice tipaleš-novák
to jsem nemusel psát, to každý ví :o)
08.07.2009 14:36:42dát kritice tipA_tzo
no vidíš, tohle jsi měl napsat hned, to je přesně ta odpověď na moji první rekaci...a mohli jsme si odpustit ty další bambulárny
08.07.2009 14:35:30dát kritice tipaleš-novák
ano, moje tvorba je hodnotnější :o)
08.07.2009 14:33:46dát kritice tipVaud
Teto

A-tzo argumentuje, ze slaby autor si nemuze delat legraci z jeste slabsich autoru

cimz neprimo naznacuje, ze je sam autorem skvelym, bajecnym, senzacnim - tudiz on sam se muze pustit do alese-novaka, protoze jeho tvorba je hodnotnejsi.

Jak to ten clovek pozna?

08.07.2009 14:26:19dát kritice tipVaud
Umelec A.Novak je stupid. Rozpoznal to a do sve kasty se hrde hlasi. Je tom trochu rozdil oproti umelcum, kteri si mysli, ze jsou kingove...

Jako sasek ma nekolik moznosti (mimo vlastni plevelne tvorby) - 1) pustit se do vazne kritiky umelecky hodnotnych del 2) pustit se do sobe rovnych (cimz by si museli nutne kritizovat vlastni prispevky pouze clenove klubu 3) nebo hledat jeste vetsi stupidy a snazit se je a) usmernit, b) integrovat nebo c) eliminovat.
08.07.2009 14:24:47dát kritice tipTeta Jozef
VT: to dokazuje, že sú to blbci

Vaud: čo je to za paranoiu s tými tipmi?
08.07.2009 14:14:23dát kritice tipA_tzo
jistěže sympatizuje, je to jejich naprosto jediná možnost jak zde zaujmout, ale o ty mi vůbec nejde.. píšou hovínka, píšou.. někdo na to upozorňuje, upozorňuje...
ale teď jde o to 1) kdo 2) jak a 3) že já vzhledem k tomu, že se to válí na hlavní straně, mám možnost napsat, že dílo které "to vyhrálo" není o nic horší než nejlepší kousky pana aleše-nováka, čímž celá tato "recese" prostě logicky nemůže dávat smysl
08.07.2009 14:11:22dát kritice tipaleš-novák
umělec novák se diskuse neúčastní :o)
ale aleš-novák se baví dobře.
08.07.2009 14:06:24dát kritice tipA_tzo
to bylo na pana umělce nováka
08.07.2009 14:05:09smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 14:04:21smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 14:00:21dát kritice tipA_tzo
kde sem tvrdil něco takovýho, člověče šťastná?
08.07.2009 14:00:13dát kritice tipVaud
nebo by ses chtel stat predmetem kluboveho zajmu (nejsem clen, tak moho jen nesmele navrhovat)

autorstvi dila s nazvem "Jitřní šíře" po tom skoro vola

spis mi prijde, ze jsi na Pismaku pod jinym nickem a tento jsi reinkarnoval kvuli debate zde
08.07.2009 13:59:36dát kritice tipraja
A_tzo jako?
08.07.2009 13:56:17dát kritice tipVaud
A_tzo komentovat tedy muzes jen jestli jsi lepsi, nez autor kritizovaneho dila??

Jak to poznas? Podle prumeru tipu na dilo? V tom pripade bys asi nemel psat kritiky vubec, ne?
08.07.2009 13:55:10dát kritice tipA_tzo
VT Marvin: tohle není kritický klub, tohle je sranda, prdel, recese, chacha prd prd cililink přece... a jak už jsem psal -vzhledem k členům klubu, kteří jak už psal jozef jsou téměř totožní s těmi, kteří tady zaplevelují hlavní stranu rampouškovinama- je to celé směšné, ovšem ve zcela opačném gardu
08.07.2009 13:51:04dát kritice tipA_tzo
myslím to skutečně čistě - podívej - většina z toho co napíšeš je literární odpad, to nemůžeš vyvrátit, všichni si můžeme přečíst co píšeš
a v té samé rovině jsi to opět ty kdo ukazuje "hele podívej co napsal tenhle chudáček" to už pak není recese, anebo je ...ale taková, ve které ten směšný jsi nakonec ty
08.07.2009 13:49:01smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 13:41:07dát kritice tipTeta Jozef
aleš: on to myslel na členov stupid ligy, ale... komu není shůry dáno... ;) :-P
08.07.2009 13:30:04dát kritice tipaleš-novák
A-tzo: tak začni.
08.07.2009 13:21:21dát kritice tipA_tzo
takže abych pochopil - v tomhle klubu se sdružují literární podprůměři, kteří ukazují prstem na ještě větší chudáky?
no jako dobrý, ale nebylo by záslužnější začít nejdřív u sebe?
08.07.2009 13:17:11dát kritice tipaleš-novák
raja: chceš si zkazit siestu návštěvou lékaře? :o)
08.07.2009 13:16:28dát kritice tipTeta Jozef
no šak to vravím, že diela sú rovnako hrozné v oboch kluboch, len organizácia je iná...
08.07.2009 13:13:11dát kritice tipVaud
Rupperte - skvely uryvek! Hned mi po obede zlepsil naladu!

Myslim, ze je nyni autor jiz zpatky v lecebne a po uprave medikace jiz podobne vidiny nema.
08.07.2009 13:10:32dát kritice tipaleš-novák
když si přečteš, co je psáno v téhle "výroční zprávě", tak na to přijdeš. Nevyhlašujeme žádné soutěže, jen se snažíme u děl, kam "renomovaní" kritici píší jen "myslíš to vážně?" nebo "otřesné!!!" , najít aspoň nepatrné zrnko, které se dá pozitivně ohodnotit. Třeba to autora posune dál, třeba ho nálepka STUPID LIGA tak vyděsí, že dílo smaže. Obojí má smysl :o)
08.07.2009 13:08:39dát kritice tipraja
Zbabělče, neskli a poď se bit!

(teto, rozdíl je zásádní, k nám se nikdo nehlasí:)
08.07.2009 13:02:28dát kritice tipTeta Jozef
no... v dielach ten rozdiel nie je... tak neviem... vo forme súťaže to bude...
08.07.2009 13:01:34dát kritice tipaleš-novák
málo se snažíš, teto
08.07.2009 12:58:51dát kritice tipTeta Jozef
doteraz som neprišiel na rozdiel medzi stupid ligou a klubom romantik...
08.07.2009 12:58:39dát kritice tipaleš-novák
avi vítězi...
08.07.2009 12:11:41dát kritice tipRuppert von Trautenberg
Ouryvek:

tri krat tri je devet, bily je muj medved, a srdicko taky, hadej procpak asi, zasnezil ho snih, je i v ocich mych, ten snizek mam uz vsude, no uz to tak bude, a nic jineho srdce (me) nechce, nebot je to laska (tva) prece ;)))

To bych označil za jeden z vrcholů Vaudem zmíněného díla. Dokonce jsem ani nepochopil, co myslí autor veršem "bily je muj medvěd"
Tak je to intelechtuálně náročný.
Pak jsem si vzpomněl, čemnu říká "medvídek" Krakonoš - ono je to taky v klidu asi tak velké, jako malé medvídě...ale že by se zrovna tento orgán zamilovanému autorovi odkrvil a zbělal????

Každopádně, jak říkám, intelechtuální náročnost ukrutná.
08.07.2009 12:10:28smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 12:07:03smazaný uživatel
smazaný uživatel
08.07.2009 12:05:24dát kritice tipraja
Jsi si jistě vědom, že tímto STOPID dílem, jsi vyšoup z hlavní stránky mé dítě, mé CHSSP! Sundé bréle! Bude mlata!!!

08.07.2009 11:33:44dát kritice tipVaud
ales :-)

existuje skupina nekomplikovanych atraktivnich divek, ktere rym laska - paska, pripadne plast - slast nebo medvidek - miluji Te

zamota hlavu a rozmota koncetiny

myslim, ze uprimnocitovou poezii podeprenou jistou nalehavosti (spapam Ti ousko) lze dosahnout lepsich vysledku nez komplikovanym blankversem - a pocita se vysledek

podle toho, jake divky a jak se na mne tenkrat militantne vrhly na podporu autora, tak soudim, ze (u vsech pupiku!!) tohle musi (konecne) fungovat

08.07.2009 11:25:10dát kritice tipaleš-novák
možná jenom vrhla...
08.07.2009 11:23:29dát kritice tipKvětoň Zahájský
Tím dopadem veršů máš na mysli, jestli po obdržení té kolekce SMSek dotyčné spadly šupiny z očí, odhodila zábrany i s šatstvem a vrhla se Tomu Penysovi do náruče?
08.07.2009 10:57:39dát kritice tipVaud
on nejspis TomPerys zemrel pri kontrole svych vlastnich textu na komplikvanou slintavku

jinak bych velmi rad diskutoval s autorem

hrozne by me zajimal dopad versu - protoze, jak by rekl klasik, "tudy vede cesta"
08.07.2009 10:49:41dát kritice tipHesiona
Teda pánové, dělat si takhle veřejně z někoho srandu, to je ..."nečestné a nesportovní", jak by řekl klasik! :o)))
08.07.2009 10:48:34dát kritice tipaleš-novák
nebo pohřbená? :o)
08.07.2009 10:45:54dát kritice tipKvětoň Zahájský
Ten TomPerys je bombastický.
To by rozbrečelo každýho.
Pokud ty SMSky opravdu posílal, tak by mě zajímalo, kde je ta slečna dnes hospitalizovaná.
08.07.2009 10:30:41dát kritice tipVaud
Uz jsem zacal prohledavat a zatim bezvysledne :-(

mozna by se mohl v ramci souteze pridat kazdy clen klubu s vlastni recenzi

treba pasaze, kde autor "haja s medvidkem" nebo coby rytir ma "modry plast" umoznuji nahlednou do komplikovane osobnosti tohoto literata

schytal jsem tenkrat od jeho priznivkyn a priznivcu docela slusnej kartac, ze si dovoluji neco takoveho vubec rozebirat, kdyz jde o "uprimny cit"
08.07.2009 10:26:14dát kritice tipRuppert von Trautenberg
Anoano, Mistře, jen to vyštrachejte a předložte davu. Škoda, že se nemiliskuji se žádnými občankami, které by některou z těch perel ocenily.....
Asi budu cyničkofilní :-)))
08.07.2009 09:41:10dát kritice tipVaud
ja snad najdu znovu tu recenzi a nekde ji tajne vyvesim :-))
08.07.2009 09:38:19dát kritice tipaleš-novák
Vaude, to mi nedělej, takhle po ránu :o)
rozhodně je to pro členy klubu velká výzva, dík za tip :o)
08.07.2009 09:31:17dát kritice tipVaud
rad bych doporucil velectenemu klubu k jeho pozornosti dilko, na ktere jsem jednou napsal literarni recenzi (a pak pod tlakem verejnosti ji zase smazal) - ale dilko je nehynoucich kvalit

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=160367


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.