Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klub STUPID LIGA: výroční zpráva za červen 2009

08. 07. 2009
4
285
10751
Autor
aleš-novák

přátelé, sousedé a krajani

jestli vám až dosud unikaly aktivity recesistického klubu STUPID LIGA, máte právě teď

velkou šanci svůj handicap napravit. Naší snahou je vyhledávat začínající i pokročilé

autory, jejichž díla zdánlivě nedosahují vysokých standardů na Písmáku obecně platných.

Přesto se na jejich tvorbě vždy dá najít něco pozitivního, kvůli čemu stojí za to tyto

"nekonformní" autory číst.

  

  

Po náročném dvoukolovém hlasování v měsíci červnu právě vstupuje do síně slávy

a na pyjedestal se staví

dílo

Potůček

od autora píšícího pod nickem Monty jack

  http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=323820

 

 

Vítězi jménem klubu gratuluji a přeji hodně sil do další tvorby.

Další dílka, která během června prošla jemným sítem našich porotců, najdete v archivu pukavců.

Na začátku srpna se dovíte, kdo bude vítězem červencového kola.


285 názorů

jejdavilda
10. 07. 2009
Dát tip
to jakože by se tu měl furt probírat ten Potůček?

jasně, ale kategorie se vztahuje na dílo, nikoli na diskusi...o tom byla řeč...

jejdavilda
10. 07. 2009
Dát tip
to je mi fuk kaj to je, ale ten obsah, ten obsah

Medlov je v kategorii Srazy, akce...

jejdavilda
10. 07. 2009
Dát tip
octopus má pravdu, vemte si píklad z diskuze Medlov 2009. Tam je to chytré, konsruktivní-prostě vymakané

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
pokud diskuse je lepsi nez dilo samotne, tak urcite :-)

raja
09. 07. 2009
Dát tip
tak už sem asi chytla taky, ten meggiin vir...

raja
09. 07. 2009
Dát tip
octope, jako mohla bych...ale nebudu:))) Vajde, to není diskuze ale absurdistán:)

raja
09. 07. 2009
Dát tip
octope, jako mohla bych...ale nebudu:))) Vajde, to není diskuze ale absurdistán:)

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
ja myslim, ze diskuse pod dilkem je diskuse, protoze je to diskuse ale dilko samotne diskuse neni v tom ma rajda pravdu

raja
09. 07. 2009
Dát tip
tohle není diskuze!

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
a misto panenky dostanou cerny kindervejce, ktery nesmi rozbalit ...

A nebo už jsou tak naučení, že pro jistotu nerozbalujou ani dárky k Vánocům.

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
ukazou Ti polorozhalenou tchyni a Ty se rozhodnes, jestli pujdes do rizika, ze tohle budes mit jednou taky doma ale zas pak muzes kamaradum u vodni dymky licit, jakou mas doma krasavici a nektere miry si upravit takhle zijou v bludu, ze tam je hodne moc krasnejch holek (ale vzal si je soused)

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
nekdy matkou jindy namatkou

Stejně by mě zajímalo, jak si takový arabský jinoch vybírá kandidátku na manželku. Že by namátkou?

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
ono to na prvni pohled vypada, ze u zen je tam trpena zahalka... (za rozhalku nastavaji predcasne Velikonoce)

Naopak, já bych bez obav šířil. Ty podobnosti jsou do očí bijící! Obaid Humaid Abid Muhairi se narodil kočovníkům na vesnici pod stanem. Dežo Lakatoš taky. Ženský choděj v houfech a zahalené, takže to vypadá jako sjezd Batmanů. Romové nemlich to samé. A ten neodolatelný ruch, hlahol a zápach! Země zaslíbená!

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
muzes si hrat na pisku, ale nesmis lopatickou hrabat moc hluboko, jinak si zaspinis tricko od ropy

koneckonců by to mohl být projekt i pro celou Podubajskou nížinu :o) rozhodně v Dubaji nemají problém typu "co děti, mají si kde hrát"...tam je všude jedno velké pískoviště...

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
ja myslim, ze Dubaj je vybrana dobre - nektere pisne se ani nemusi moc upravovat - treba Dubaj Dubaj Dubaj, cary neDubaj ale nemeli bychom sirit poplasnou zpravu to si pak jeden prestehuje cimbal a co s tim pak mezi vembloudama

Zemí zaslíbenou by pro ně mohly být i již zmíněné Spojené Arabské Emiráty, konkrétně Dubaj. Tam je teplo, a ti opálenější nepracují. Pravda, specialisté na loupeže kol by se museli rekvalifikovat.

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
Ja bych jim doporucil Scheyschely nebo Bahamy - treba nam privezou pak hromadne i nase zapomenuty kluky

Asi si budeme muset vybrat zase nějakou jinou hezkou zemi. Kanada najednou obrací a prohlašuje že Česko není ostrov perzekuce. Obnovit víza ale chce. Tak kde to ještě naši trvale opálení spoluobčané nezkoušeli?

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
Ja myslim, ze brzy budeme krome piva a spoluobcanu a spoluobcanek exportovat do Kanady i slepice a jednou... jednou mozna poznaji kanadsti soudruzi, jak se slape na Liberte.

Marvine, nechceš kolo? a máš rád slepičí vývar?

Poslat je do Dubaje výměnou za ropu?

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
Jak jsem psal Kvetonovi 09.07.2009 09:35:25 Vaud Myslim, ze bezvizovy styk s Kanadou ma i sve pozitivni stranky - treba po jeho zavedeni na Hulinsku prudce poklesly kradeze slepic a jizdnich kol. Tato oblast se dostala ve sledovanych parametrech na rovinu napriklad s Dubaji, kde ale nikdo na kole nejezdi a slepic je pomalu. Takze otazka zni - co s vedci a nadbytkem slepic a jizdnich kol?

Pochopil jsi mou sžíravou ironii, Aleši! :-)

no, Květoni, ono by to mohlo být i naopak: slušné a pracovité budeme financovat a vědci utečou do Kanady... a teď co je lepší...

Já s tím souhlasím. Beztak se už nic nového vyzkoumat nedá a všechno už bylo vynalezeno a objeveno. My budeme financovat nějaké neproduktivní a bezperspektivní vědce a přitom nám slušní a pracovití spoluobčané prchají do Kanady!

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
VT mimochodem - podivej se, kde zacal diskutovat prvni v teto diskusi (a zaslal jsem rovnez hodnotne prispevky na obranu stupidu)

Toscana
09. 07. 2009
Dát tip
Správně, Aleši, jsi laik - kdybys byl ten, co o tom rozhoduje, taky by ti pak byla milejší spíš nějaká ta "malá domů" do vlastní kapsičky... :o))))

já si myslím, že věda by měla být víc propojená s výrobní sférou, firmy by mohly být nějak daňově motivované k podpoře výzkumu. Ale jsem laik...

ne, a ty?

když se dostavíš v hospodě k běžící debatě, taky se ptáš, o čem je řeč?

o čem chceš :o) jako ostatních dvěstě komentářů ...

je to dole v diskusích :o)

raja: tak jsem ti chtěl udělat radost a sundal to z hlavní stránky...tvoje CHSSP ovšem zpátky nepřišlo :-(

Toscana
09. 07. 2009
Dát tip
Marve!!!! Dvě! Ty zvíře neblahýýýý!!! :o))))

Toscana
08. 07. 2009
Dát tip
VT Marvin - Márve, Márve - ty jsi fakt nenapravitelnej!!! Už zase dva příspěvečky a v každém po jedné pidivětě... pomoooooc!!!!

Toscana
08. 07. 2009
Dát tip
Teda chvíli sem člověk nekoukne, a už tu je zase had příspěvků dlouhej jako tejden. A to mi čtení toho prvního hada trvalo tak dlouho, až mě systém odhlásil pro neaktivitu. Jsem chtěla o prázdninách vyrazit na oční nechat si přeměřit svých pět dioptrií z důvodu, že se mi zdá, že už jich je málo. Asi to odložím, protože tady si ty oči zkazím ještě víc a pak to vezmu z jedné vody na čisto. Pročež pravím vám: neserte seniorku SL nějakými jednovětnými výkřiky a scucněte to najednou do hutnějšího příspěvku. Nebudu pak muset po hodině nepřítomnosti na Písmáku hledat jako urvaná, odkud je to nové... Děkuji co nejsrdečněji! :o)

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
to jo, tačínám zvažovat založení klubu 40 ( možná 35)let a více s mottem-Neveř nikomu pod 40. Bylo by nás tak 10-15, admini a krici asi vůbec ( vlastně papouch, ale toho bychom uplatili) a měli bychom klid pro tvorbu pokleslé poezie

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
tak já si chvíli čet kritiky armina a pokorně se vracím k tv, i z Večerníčku si odnesu víc

Zase haraší! To bude mimosoudní vyrovnání probíhat posmrtně?

zdá se, že to bude díl definitivně poslední. Ale jak to tak sleduju, bude to trhák! Zpěvy, tance, dojetí, plaáč nad rakví nebohého Harryho... ...a koukám, není to Harry Potter a le Michael Jackson!

raja
08. 07. 2009
Dát tip
To těžko, kdoví kde je mu konec:)) Co porád, náhodou tady děláme čest názvu ligy a je vidět že jsme lidi na správném místě. Jeden stupid vedle druhýho:)

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
tak to se mě ptáš moc

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
ty bláho, zrovna v TV dělaj reklamu na nový díl Harryho a vy tu ztrácíte čas

raja
08. 07. 2009
Dát tip
hele jako byla, ale za střízliva sem to poslala kaťákovi a ten říkal, že kdyby se jako ten fejeton předělal vestředu a nakonec, tak je to docela dobrý:)))

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
za koho jsi zaskočil?

Květ: vítězný autor samozřejmě avizo dostal :o) diskuse mě taky trochu zaskočila...

raja
08. 07. 2009
Dát tip
a víš že už ani nevím:)

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
mě avizuje furt někdo, znamená to, že jsem postižený?

raja
08. 07. 2009
Dát tip
Pagáči, nechceš mi snad maznačit že tričko nebude?:(

Uááááá! Taková výživná, historicky významná diskuze, a já jak na sviňu nemám zrovna čas. Ale zdá se, že Stupid liga se stává lehce věhlasnou. Kupodivu, se nějak neprojevují ti "postižení" autoři. Poslal jim někdo avizlo?

Rabb
08. 07. 2009
Dát tip
a co se tu vůbec řeší? to bude skoro novodobá neopísmácká diskuse.. :-) předpokládám konkurenční boj.. (bez avíz)

Toscana
08. 07. 2009
Dát tip
raja: v rámci výročí, když už jsi vzpomněla: BRUM BRUM, O ČEM SE ZDÁ MEDVĚDŮM, HALELUJA HUHLY HÁJ, JE TO RUM, RUM, JENOM RUM!!!! (za asi parafrázi původní hymny omluva, ale jsem stupid a nepamatuju si vešekré obmněny - chválabohu, že tady mi za to nikdo levity číst nebude, tady se stupidita a fakt, že nic není konečné, nejenže toleruje, ale i vítá!)

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
teta, no kdyř to zrekapituluji tak když se přidáš, 2 budou cvrnkat a dva se pose....

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
marvine-pozdě, raja už v tom je

Krakonoše na vás, troubové. Ten jedinej by vás asi srovnal. A Vauda už nebudu číst, bo se z toho poseru.

Toscana
08. 07. 2009
Dát tip
Byla jsem se podívat na ten Vaudův odkaz - ty smsky mě málem zabily, to je esence nevkusu, vypadá to, jako by autor měl mozkových buněk míň, než zubů v hubě a nebo byl nějakým nešťastným řízením osudu zbaven mužských pohlavních orgánů. Kristovanoho, tohle by si zasloužilo snad rovnou pyjedestal... uááááá

raja
08. 07. 2009
Dát tip
08.07.2009 16:43:23 Vaud tato diskuse vyzaduje jiste vysvetlivky, aby si v ni mohli pocist i nezasveceni sulin = prumerne pisici autor sulinek = podprumerne pisici autor, ktery vsak vzbuzuje jiste sympatie novacek = chudacek = viz sulinek seru na to = dekuji za predchozi konstruktivni diskusi chod s tym do pice = bohuzel s tebou v tomto aspektu nesouhlasim debile = kamarade, hej, poslys bambularny = odborna diskuse sunde brele, bude mlata = nemravny navrh rajy v brnenske hantecctine jitřní šíře = kvalitni (extraligova) literatura establišmenťák = priznivce Stupid ligy stupid = clen Stupid ligy jánabráchismus = zakladni ideologie Stupid ligy mchecht = pochvalne citoslovce znojemskych telocvikaru tajtrlik = extramuralni spisovatel dosud ze skromnosti predpokladajici, ze jeho dilka nestaci na clenstvi v SL Tý Vaude, já si málem cvrnkla:DDDD

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
to by ělo, ještě zapisuje do svých dílek všechna sprostá slova, které kdy pocytil? měl bys mu udělat nějaký slovník, moc to opajuje

raja
08. 07. 2009
Dát tip
dobře tedy. Ale jen na spaní!

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
na poloMerku?

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
a co se zaměřit na poloměrné autory?

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
raja - Proc? Vykukuje Ti z nich podprumerne pisici autor?

raja
08. 07. 2009
Dát tip
Teta, choď po tyči!

raja
08. 07. 2009
Dát tip
odmítám nosit trenýrky.

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
to si jako v hospě objednávají půlodpad?

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
ja jen, ze litter je anglicky odpad

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
proč na liter|? nestačí na pol deci?

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
mohli by tam jít i nezúčastnění a majitel to tu může zavřit

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
nemelo tam byt litter?

moorgaan
08. 07. 2009
Dát tip
je to 1.,2.,3.,..liga? jaka jsou pravidla na postup do extra-ligy? bude se vyhlasovat Champions league ? /vitezove Pismaku,Totemu,Literu..?/ a dalsi a dalsi otazky ???? - jo hrat ligu "holenkove" to uz musis neco umet!!!:-)) ...takze jakypak kecy o nadprumernosti,prumernosti ci dokonce podprumernosti !!! kvalitni soutez,zada kvalitni mancafty, hrace, trenery-kritiky,asistnty-adminy,....a prej ze podprumernost -fuj!

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
to nevim, ale vim, cim krmi Rosenbergovou...

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
pak je otazka, jestli je Pismak mala literatura bez ambici? (kdyz na to rezignujou takovi peckari jako jsi Ty)

já nevim, ty se ptáš jako by to byl můj kámo.

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
vaud-jsem nikdy netvrdil, že mám na velkou literaturu. To nor furt chtěl slyšet ode mě jestli mám ambice a když jsem řekl, že ne, tak zuřil co tady pohledávám

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
co není špatné? Ta šíře? Třeba není a jen mu nerozumím. Jak potom A tzo pozná, že členové SL píší podprůměrně?

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
treba jak se v dalsi basni vyhnul lacinemu versi Congo - bongo, ale sel do komplikovanejsi konstrukce...

do pajšlu

mi se líbí jeho tvorba - jenom mi nekuř do očí - to je normálně pecka pajšlu!

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
asi bychom mu meli vsichni dat tip paradoxne mu tak zvednou ctennost stupidove (kdo vi, jestli si toho bude vazit?)

hmm, popravdě neni vůbec špatný.

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
jejdo - prave ses priznal, ze na tu velkou literaturu zkratka nemas :-)

Pagan: asi projíždějící kolo?

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
ale skvélé dílko, v životě mě nenapadlo, že klauni chodí spát do víček od limonád, jsem konsternován :-)))

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
to je stezejni dilko od A_tzo

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
Autor - od soumračné délky

abych nebyl nařčen ze zneužívání osobních údajů... Jitřní šíře: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=197275

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
narvah bo je třetí, ovšem kdybych si ten jeho úvodník přečetl než jsem se sem přihlásil, tak bych měl moře volného času

ta jitřní šíře je od koho, smím-li se. (dělej!)

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
jestli oni nemaj mezi sebou nějaký tajnosti, třeba se radí, kdo vyhraje SL, kdo KOULI, kdo Slovo má a tak případně se příhlásili do rajininy soutěže-chyť si svého slimáka

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
tato diskuse vyzaduje jiste vysvetlivky, aby si v ni mohli pocist i nezasveceni sulin = prumerne pisici autor sulinek = podprumerne pisici autor, ktery vsak vzbuzuje jiste sympatie novacek = chudacek = viz sulinek seru na to = dekuji za predchozi konstruktivni diskusi chod s tym do pice = bohuzel s tebou v tomto aspektu nesouhlasim debile = kamarade, hej, poslys bambularny = odborna diskuse sunde brele, bude mlata = nemravny navrh rajy v brnenske hantecctine jitřní šíře = kvalitni (extraligova) literatura establišmenťák = priznivce Stupid ligy stupid = clen Stupid ligy jánabráchismus = zakladni ideologie Stupid ligy mchecht = pochvalne citoslovce znojemskych telocvikaru tajtrlik = extramuralni spisovatel dosud ze skromnosti predpokladajici, ze jeho dilka nestaci na clenstvi v SL

já jedu na chatu až za týden...:o)

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
o tom nepochybuji. hele papouch s tetou zas na chatu, proč když tam 1x za měsíc vlezu, tak tam nikdo nic nepíše

to je rusky...nu, da...:o) asi se mu to líbilo

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
ale musím se pochlubit, mi včera kritk Zbora napsal velmi svižné hodnocení dílka . Napsal-Nuda

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
co se ptáš mě? Se optej jeho. Já šel rovnou do důchodu, zdá se mi to jako vězší jistota

a studováním se uživí...?

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
ale zase si vem takového Vauda, poznal, že se psaním neuživí tak šel studovat,

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
a smrká

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
Kveton - a jeste kokotas!

Hergot. Teď se profláklo že koktám! A navíc jsem patrně jediným člověkem, který při psaní šišlá a ráčkuje.

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
ono zeptat se stylem - Jste tu vsichni debilove? je trochu jiny, nez mi jiny typ dotazu (ale tohle trochu prekrucuju, protoze se mi nechce hledat zacatek diskuse)

establišmenťák...to je tady kdo?

Hergot. Teď se profláklo že koktám! A navíc jsem patrně jediným člověkem, který při psaní šišlá a ráčkuje.

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
kristovo péro, dobrý už, tohle už je natahovaná guma od tepláků, to už fakt rozmělňuješ úplně na mělivo zeptat se znamená dle vauda tvrdit a domnívat se stačí být trochu v jiné linii s establišmenťákama a už jsi tajtrlík áno, áno, áno

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
já byl na tom stejně jako Květon, akorát , že u mě celé minuty byla návštěvnost nulová

Když jsem uveřejnil svá první díla, byla návštěvnost celé měsíce nulová a kritiky veškeré žádné. Co já bych dal za Norského - mchecht, nebo Pištovo - zkus to znovu a přidej invenci. Byl bych vděčný i za Papouchovo - to je starý, nebo Bíšovo - :o). Všechno je lepší, než nezájem.

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
Květon, stačí říct, se u příslušných zmíním a oni ti to tam začnou psát

...a pak se stejně nic nestane :o)

Když jsem uveřejnil svá první díla, byla návštěvnost celé měsíce nulová a kritiky veškeré žádné. Co já bych dal za Norského - mchecht, nebo Pištovo - zkus to znovu a přidej invenci. Byl bych vděčný i za Papouchovo - to je starý, nebo Bíšovo - :o). Všechno je lepší, než nezájem.

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
navrhnu na vedení zastavit alešovi společně s lakrovem činnost, je to prý velmi účinné. Akorát se o tom musí týden diskutovat, prý

ještě bych chtěl na obhajobu STUPID LIGY dodat, že některá díla se dokonce dočkají recitace v televizi...

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
a to mohu potvrdit, aleší ty blbče ( pardon, nor mě nakazil), dávej tipy, bo si budu muset žřídit další alter

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
aleš-dal jsi mi tip, to bys jinak nedostal nic, tipuji jen ty co tipují mě, na zbytek kašlu. Umělecky nerostu, tak co se budu zahazovat s jínýma

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
ales je gay,ale moc nedava

dneska jo, ale jinak moc nedávám...:o)

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
tys mi nedal tip? ýe bych se přehlíd? može dero smazat tip?

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
rajo, prej jsi šulínek! serez ho! to mi tehnto tyden psal i vindal mozna by to mohlo byt stranicke/ligove osloveni :-)

já například skoro netipuju jejdavildu. abych ho nasral :o)...teda motivoval k výkonu. a to jsem o něm dnes napsal akrostich :o) a on mi ho otipoval .o) (konec reklamy)

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
chceš tip marvinku?

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
pagan :-))))

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
navíc by dotyční měli být rádi za laskavou kritiku. Kdyby je nor od začátku nazýval-ty blbče, armín -pomatenými kretény a pišta přidával to své -jéžišmarja- tak co ?

A-tzo: no, a tuhle bariéru STUPID LIGA prolamuje. Podívej se na čtenost vítězného díla, blíží se té tvojí...:o) Mlčky předpokládám, že autor se podívá, kdo ho čte a oplatí návštěvu, poučí se ...

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
a tzo-a ty si myslíš, že my jsme tu nebyli nikdy noví?

raja
08. 07. 2009
Dát tip
kde je Toscana s naší vaší medvědí hymnou?

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
raja-raz za měsíc je to prý i zdravé

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
ále to je přeci úplně jiná sorta - ti, na něž se ukazuje (chudáci, většinou nováčci, bez přátel, bez tipů, bez avíz, šulínci a opruzáčci) a ti kteří ukazují (navzájem se tipující komunita)

a teď vážně, Marvine: nejsem.

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
aleš, bude dort?

raja
08. 07. 2009
Dát tip
klub má pouze how how, já se du rači koupat:)))

jo. navíc gay, asi :o)

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
teta-pokud to bylo na mě, tak tě vyvedu z omylu. Život je přímka nebo úsečka. a tvé kvality jsou sinusoida, čili když jsi někde (tedy já) poprůměrný, v jiném oboru zase vysoko převyšuješ ostatní. takže díky za podprůměrnost na písmáku

raja
08. 07. 2009
Dát tip
čemu se divíš?:D to psal stupid:)))

Rabbe, konečně věcná diskuse. dlouho jsem nad názvem přemýšlel, nakonec jsem zvolil termín "výroční", protože klub byl založen před měsícem, slaví tedy malé výročí :o)

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
Diano, odpovim Ti versem vyvoleneho ja chci si s Tebou hrat, za rucku Te drzet, i kdyz venku bude prset, na Tebe se usmat, Tvoje srdce zahrat, darovat Ti kvetinku, septajic Ti vetinku... Vitej do klubu

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
ja si myslim, ze klub nema know how, ale how know

Rabb
08. 07. 2009
Dát tip
opravdu, omnlouvám se, Stupid liga.. "výroční" zpráva za "měsíc" červen? :-))

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
podprůměr začíná v bodě O. To znamená, že sečteš kvalitu dílek všech kritiků a jsi na něm

Pagane, nemusíš hned prozrazovat celé know-how klubu :o)

není někde vystavený etalon "průměrného písmáka", aby bylo jasné, vůči čemu se tu vlastně vymezujeme?

jejdavilda
08. 07. 2009
Dát tip
Hrdě se hlásím k podprůměru, člověk by něměl být geniální ve všem

však ty už jsi tam visela tak dlouho, že už tě žraly mouchy, tak jsem ti chtěl nějak pomoct...:o)

raja
08. 07. 2009
Dát tip
na tos měl myslet dřív než si odsununul moje CHSSP. Pojď se hádat. Tos nemohl hodit do ostatních nezařaditelných? To né, prostě musíš viset na hlavní straně, žejo, žejo!?

děkuju, náčelníku, že ses mě zastal :o)

diskuse dlouhá, ale ničím zaujímavá - jeden proti deseti, to se vám to dišputýruje, holoto!

podle kategorie by to měla být událost...hádanka ne...ale nechci se hádat :o)

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
marvin: ježiš co zase řešíš? kdyby sis aspoň neprotiřečil, prej "jestli oni ti špatní autoři..." + "myslím, že...se nedá říct, že jsou úplně špatní"...no fuj

raja: jestli posíláš avi až teď,kdy jsi narážkou na orientaci způsobila ruměnec v tváři polovině diskutujících...:o)

raja
08. 07. 2009
Dát tip
tohle není hádánka! Kdo říká, že je tohle hádanka je stupid!

raja
08. 07. 2009
Dát tip
hele, že já neposlala márvovi avi?:)

stejně? jako ty? :o)

Diana
08. 07. 2009
Dát tip
Vaude, ty ničemo! Věřila jsem ti. Vyhledala jsem tebou doporučené "dílo nehynoucích kvalit" - a propadla beznadějně jeho kouzlu. takže ti v duchu tohto díla děkuji, ty "Moje sladka berusko a posilam Ti 3 kvetinky, 3 usmevy a 3 pusinky, jednu pro stesti, jednu pro hezky den a jednu z lasky". Tak a máš to!

raja
08. 07. 2009
Dát tip
stejně si gay:P

Marvin: nazývej věci pravými jmény :o) PS: Jsem měl napsat. Nejsem člen SL. Jsem bývalý, hrdý člen SL. dokonce zakládající člen a bývalý předseda:o)

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
teto - oni to poznali, tak se zdruzili do klubu a utahuji si i ze sebe to je podle me sebereflexe (u nekterych nezaslouzena), ktera je odlisuje od tech, co pisou sracky a maji pocit, ze tvori veledila ja poznam vynikajici dila (vetsinou ostatnich), ale pak je toho hodne, co nepoznam ja jsem napsal dve veci, z nichz jedna zlidovela a je na seznamu spamu a druha prosumela bez povsimnuti / a myslim si, ze jsou stejne dobry...

raja
08. 07. 2009
Dát tip
díky za avi, vracím neporušené:)

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
joa, kdybych opravdu NIC neřekl, neslétli by se na mne ochránci podprůměrnosti z celýho širýho okolí

raja
08. 07. 2009
Dát tip
teto, od toho správného rozpoznávání tutaj na písmáku máme experty a jejich obludárium.

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
jitřní šíři? je mi to jedno

tahle zakázka by byla ovlivněná...ale jestli to někdo nominuje, udělám svou práci :o)

raja
08. 07. 2009
Dát tip
z podstaty prostaty:)

raja
08. 07. 2009
Dát tip
V podtatě ses vykecal a nic postatnýho neřekl. Jestli chceš zkritizovat svou jitřní záři od podrůměrných autorů stupid ligy,tak to řeknu hned. Děláme i na zakázku Alši?

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
no jasně, kdyby to skončilo u toho, neměl bych odpověď :) jenže hned naběhl Marvin s Vaudem a dál už to znáš

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
ja nevim, jestli je treba Kveton literarne/umelecky/a vyrobou vlastniho calvadosu podprumerny a meli jsme tu takovou peknou diskusi o krasne SMS sbirce

jo, zrekapitujeme si to: na tohle jsem ti odpověděl "tak začni" a už to jelo :o) ale nechme toho...:o)

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
ok, "seru na to" je cesky ekvivalent "howgh" (proto jsem ho zadal o laskave prominuti, ze se jeste vracim k diskusi jasnozrivym prispevkem) s rajou bych navrhoval zapasy v bahne

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
napsal jsem toto: "takže abych pochopil - v tomhle klubu se sdružují literární podprůměři, kteří ukazují prstem na ještě větší chudáky? no jako dobrý, ale nebylo by záslužnější začít nejdřív u sebe?" JENOM JSEM SE PTAL!!! nic jsem netvrdil, nikoho jsem nenapadal a tak vůbec

Vaude, to už stačí :o) už se v tom nevyznám ani já, A-tzo už řekl "seru na to" , takže už zbývá jen vyřídit raju...:o)

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
sorry, jeste jednou jestli jsem to spravne pochopil, tak se slabsi autor muze pustit jen do silnejsich proto napadas Alese Novaka?

ještě ty, rajo? :o)

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
domejšlíš!

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
počkej tak teď zas přeháníš - kde něco takovýho tvrdim, do pytla, nic takovýho netvrdim! a už vůbec nic nenaznačuju! ty zlobíš... a tak to snad pozná kažej, že aleš píše splašky (a vůbec netvrdim že já ne) ..ach jo, to je fakt těžký, dyž si hned domejšíš, vymejšlíš a překrucuješ, seru na to

raja
08. 07. 2009
Dát tip
tak a teď si můžem dát s Alešem přes ústa:))

to jsem nemusel psát, to každý ví :o)

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
no vidíš, tohle jsi měl napsat hned, to je přesně ta odpověď na moji první rekaci...a mohli jsme si odpustit ty další bambulárny

ano, moje tvorba je hodnotnější :o)

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
Teto A-tzo argumentuje, ze slaby autor si nemuze delat legraci z jeste slabsich autoru cimz neprimo naznacuje, ze je sam autorem skvelym, bajecnym, senzacnim - tudiz on sam se muze pustit do alese-novaka, protoze jeho tvorba je hodnotnejsi. Jak to ten clovek pozna?

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
Umelec A.Novak je stupid. Rozpoznal to a do sve kasty se hrde hlasi. Je tom trochu rozdil oproti umelcum, kteri si mysli, ze jsou kingove... Jako sasek ma nekolik moznosti (mimo vlastni plevelne tvorby) - 1) pustit se do vazne kritiky umelecky hodnotnych del 2) pustit se do sobe rovnych (cimz by si museli nutne kritizovat vlastni prispevky pouze clenove klubu 3) nebo hledat jeste vetsi stupidy a snazit se je a) usmernit, b) integrovat nebo c) eliminovat.

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
jistěže sympatizuje, je to jejich naprosto jediná možnost jak zde zaujmout, ale o ty mi vůbec nejde.. píšou hovínka, píšou.. někdo na to upozorňuje, upozorňuje... ale teď jde o to 1) kdo 2) jak a 3) že já vzhledem k tomu, že se to válí na hlavní straně, mám možnost napsat, že dílo které "to vyhrálo" není o nic horší než nejlepší kousky pana aleše-nováka, čímž celá tato "recese" prostě logicky nemůže dávat smysl

umělec novák se diskuse neúčastní :o) ale aleš-novák se baví dobře.

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
to bylo na pana umělce nováka

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
kde sem tvrdil něco takovýho, člověče šťastná?

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
nebo by ses chtel stat predmetem kluboveho zajmu (nejsem clen, tak moho jen nesmele navrhovat) autorstvi dila s nazvem "Jitřní šíře" po tom skoro vola spis mi prijde, ze jsi na Pismaku pod jinym nickem a tento jsi reinkarnoval kvuli debate zde

raja
08. 07. 2009
Dát tip
A_tzo jako?

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
A_tzo komentovat tedy muzes jen jestli jsi lepsi, nez autor kritizovaneho dila?? Jak to poznas? Podle prumeru tipu na dilo? V tom pripade bys asi nemel psat kritiky vubec, ne?

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
VT Marvin: tohle není kritický klub, tohle je sranda, prdel, recese, chacha prd prd cililink přece... a jak už jsem psal -vzhledem k členům klubu, kteří jak už psal jozef jsou téměř totožní s těmi, kteří tady zaplevelují hlavní stranu rampouškovinama- je to celé směšné, ovšem ve zcela opačném gardu

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
myslím to skutečně čistě - podívej - většina z toho co napíšeš je literární odpad, to nemůžeš vyvrátit, všichni si můžeme přečíst co píšeš a v té samé rovině jsi to opět ty kdo ukazuje "hele podívej co napsal tenhle chudáček" to už pak není recese, anebo je ...ale taková, ve které ten směšný jsi nakonec ty

A-tzo: tak začni.

A_tzo
08. 07. 2009
Dát tip
takže abych pochopil - v tomhle klubu se sdružují literární podprůměři, kteří ukazují prstem na ještě větší chudáky? no jako dobrý, ale nebylo by záslužnější začít nejdřív u sebe?

raja: chceš si zkazit siestu návštěvou lékaře? :o)

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
Rupperte - skvely uryvek! Hned mi po obede zlepsil naladu! Myslim, ze je nyni autor jiz zpatky v lecebne a po uprave medikace jiz podobne vidiny nema.

když si přečteš, co je psáno v téhle "výroční zprávě", tak na to přijdeš. Nevyhlašujeme žádné soutěže, jen se snažíme u děl, kam "renomovaní" kritici píší jen "myslíš to vážně?" nebo "otřesné!!!" , najít aspoň nepatrné zrnko, které se dá pozitivně ohodnotit. Třeba to autora posune dál, třeba ho nálepka STUPID LIGA tak vyděsí, že dílo smaže. Obojí má smysl :o)

raja
08. 07. 2009
Dát tip
Zbabělče, neskli a poď se bit! (teto, rozdíl je zásádní, k nám se nikdo nehlasí:)

málo se snažíš, teto

avi vítězi...

Ouryvek: tri krat tri je devet, bily je muj medved, a srdicko taky, hadej procpak asi, zasnezil ho snih, je i v ocich mych, ten snizek mam uz vsude, no uz to tak bude, a nic jineho srdce (me) nechce, nebot je to laska (tva) prece ;))) To bych označil za jeden z vrcholů Vaudem zmíněného díla. Dokonce jsem ani nepochopil, co myslí autor veršem "bily je muj medvěd" Tak je to intelechtuálně náročný. Pak jsem si vzpomněl, čemnu říká "medvídek" Krakonoš - ono je to taky v klidu asi tak velké, jako malé medvídě...ale že by se zrovna tento orgán zamilovanému autorovi odkrvil a zbělal???? Každopádně, jak říkám, intelechtuální náročnost ukrutná.

raja
08. 07. 2009
Dát tip
Jsi si jistě vědom, že tímto STOPID dílem, jsi vyšoup z hlavní stránky mé dítě, mé CHSSP! Sundé bréle! Bude mlata!!!

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
ales :-) existuje skupina nekomplikovanych atraktivnich divek, ktere rym laska - paska, pripadne plast - slast nebo medvidek - miluji Te zamota hlavu a rozmota koncetiny myslim, ze uprimnocitovou poezii podeprenou jistou nalehavosti (spapam Ti ousko) lze dosahnout lepsich vysledku nez komplikovanym blankversem - a pocita se vysledek podle toho, jake divky a jak se na mne tenkrat militantne vrhly na podporu autora, tak soudim, ze (u vsech pupiku!!) tohle musi (konecne) fungovat

možná jenom vrhla...

Tím dopadem veršů máš na mysli, jestli po obdržení té kolekce SMSek dotyčné spadly šupiny z očí, odhodila zábrany i s šatstvem a vrhla se Tomu Penysovi do náruče?

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
on nejspis TomPerys zemrel pri kontrole svych vlastnich textu na komplikvanou slintavku jinak bych velmi rad diskutoval s autorem hrozne by me zajimal dopad versu - protoze, jak by rekl klasik, "tudy vede cesta"

Hesiona
08. 07. 2009
Dát tip
Teda pánové, dělat si takhle veřejně z někoho srandu, to je ..."nečestné a nesportovní", jak by řekl klasik! :o)))

nebo pohřbená? :o)

Ten TomPerys je bombastický. To by rozbrečelo každýho. Pokud ty SMSky opravdu posílal, tak by mě zajímalo, kde je ta slečna dnes hospitalizovaná.

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
Uz jsem zacal prohledavat a zatim bezvysledne :-( mozna by se mohl v ramci souteze pridat kazdy clen klubu s vlastni recenzi treba pasaze, kde autor "haja s medvidkem" nebo coby rytir ma "modry plast" umoznuji nahlednou do komplikovane osobnosti tohoto literata schytal jsem tenkrat od jeho priznivkyn a priznivcu docela slusnej kartac, ze si dovoluji neco takoveho vubec rozebirat, kdyz jde o "uprimny cit"

Anoano, Mistře, jen to vyštrachejte a předložte davu. Škoda, že se nemiliskuji se žádnými občankami, které by některou z těch perel ocenily..... Asi budu cyničkofilní :-)))

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
ja snad najdu znovu tu recenzi a nekde ji tajne vyvesim :-))

Vaude, to mi nedělej, takhle po ránu :o) rozhodně je to pro členy klubu velká výzva, dík za tip :o)

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
rad bych doporucil velectenemu klubu k jeho pozornosti dilko, na ktere jsem jednou napsal literarni recenzi (a pak pod tlakem verejnosti ji zase smazal) - ale dilko je nehynoucich kvalit http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=160367

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru