Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žádost o znovuzaslání povídek do Kafe

08. 07. 2009
0
17
4744
Autor
Jinovata
Vážení čtenáři časopisu Kafe,

omlouvám se Vám všem, kteří jste poslali své povídky na mail proza@ekafe.eu Technickým nedopatřením se stalo, že tento mail není dosud funkční a případné zaslané povídky tedy nebyly doručeny. Posílejte proto zatím povídky na mail poezie@ekafe.eu nebo na caskafe@gmail.com, tyto maily jsou funkční.

Jen připomenu, že je možné zasílat své povídky do dvou rubrik:

- zaprvé rádi otiskneme exkluzivní, dosud nezveřejněné klvalitní povídky
- za druhé otiskneme nejlepší ze zaslaných, i neexkluzivních povídek, spolu s kritikou, medailonkem, rozhovorem a ilustracemi.

Všem písmákům se tímto omlouvám, že zabírám místo na titulní straně, brzy je zase uvolním.

17 názorů

Safra. A zrovna sprcha by se mi teď hodila, na chatičku. Žena si poručila koupelnu, vystavět. Inu dobrá. Povím jí, že v koupelně budeme mít skříňku. Když to nebudu moc rozvádět, mohla by mít i radost :)

Vaud
10. 07. 2009
Dát tip
předstírat, že netrefím do pánských sprch se ukazuje jako občas zajímavé skříňku

Tak teď nevím, Vaude - dodáš sprchu, nebo číslo své skříňky?

Vaud
10. 07. 2009
Dát tip
Jak rika Pista - pro me je Kafe skoda ja jsem Night Rhumer i pres sve felcarske vzdelani si stale nepamatuji cislo sve skrinky a casto netrefim ani do panskych sprch ale budu-li vyzvan - dodam

Delahaye
10. 07. 2009
Dát tip
Vaude, co se týče Kafe, neplatí běžné fyzikální zákony :-) Třebas ten milý banner, co se všichni již dávno shodli, že bude nahrazen/vyřazen bliká vesele dál a žije si svůj mystický život ... :-))

Je vidět, žes tam nebyl (to za prvé) a žes ovlivněn Cimrmanem, který germánům tvrdil, že Šluknov je kuřácká metropole. Styď se, felčare.

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
příznivci kávy mají sem tam kavárnu, ale fanoušci rumu mají celý rumunsko!

Jen kafe se musí líbit. Rum ne!

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
Jo rum, to je jiný kafe :-)

Pro kafe jsi evidentně málo chytrý, Vaude. Dej si rum.

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
ted uz jsem to pochopil :-) ale napsal bych treba do druheho vydani Kafe, at je to jasny i pro nas pomalejsi :-))

Jinovata
09. 07. 2009
Dát tip
vaud: mail nefungoval, někdo na něj možná něco poslal, ale my to nedostali, tak to bude muset poslat "znovu"

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
nepochopil jsem slovo znovuzaslani

Jinovata
09. 07. 2009
Dát tip
Vaud: nevím, co je na tom k nepochopení, ale ano, do nového čísla kafe hledáme dvě povídky k publikování.

Vaud
08. 07. 2009
Dát tip
nějak jsem to nepochopil - do novýho čísla Kafe nový povídky?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru