Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SÚŤAŽ: Poviedka IstroCON 2009

09. 07. 2009
0
33
3355
Autor
slovoma
SÚŤAŽ: Poviedka IstroCON 2009
Organizátori 22.ročníka medzinárodného festivalu IstroCON 2009 vyhlasujú súťaž o poviedku IstroCONu 2009.
Poviedky by nemali byť publikované alebo už raz prihlásené do inej súťaže. Podmienky súťaže sú nasledovné:
Súťaží sa v 4 samostatných kategóriách: Scifi, Fantasy, Horor a Voľná téma, pričom každá kategória má určenú vlastnú tému. Súťažiaci sa môžu zapojiť do ľubovoľného počtu kategórií.
1.Kategória:Fantasy
Téma poviedky: Magické zrkadlo
2.Kategória: Scifi
Téma poviedky: Robotov sen
3.Kategória: Horor
Téma poviedky: Duchovia
4.Kategória: Voľná téma
Téma poviedky: Voľná
Jazyk: slovenský alebo český jazyk
Rozsah: do 15 strán
Porota: Dagmar Mehešová, Miloš Ferko, Martin Králik, Zuzka Stožická a Bohumil Stožický
Dátum uzávierky: 30. august 2009
Cena: 33 eur/1000,-SK  pre víťaza plus vecné ceny pre prvé 3 miesta danej kategórie. Víťazné poviedky budú uverejnené v zborníku Poviedky IstroCON 2009.
Prihláška: Každý účastník musí vyplniť a odoslať poštou prihlášku s poviedkou v 4 kópiách na našu adresu. Zároveň pošlite vyplnenú prihlášku s poviedkou v elektronickej forme aj na adresu win@animecrew.org.
Svoje poviedky s prihláškou posielajte na adresu:
OZ AnimeCrew
Mánesovo nám. 6
85101 Bratislava
Máte otázky? Kontaktujte: win@animecrew.org

33 názorů

Vaud
23. 10. 2009
Dát tip
Tak a ted si srulujte svou basen do rulicky a predklonte se, pane Marvine. Sestri - podejte vazelinu - mame tu dalsiho basnika!

Vaud
23. 10. 2009
Dát tip
az se vratim do sve ordinace nekdy na jare pristiho roku, tak je velka sance, ze budou mit Pismaci slevu na osetreni :-))

Vaud
23. 10. 2009
Dát tip
ted vidim, ze je sance nejen se zucastnit, ale stat se taky tvrdovalutovym autorem :-) VT Marvin - jak ses vyprdl chripku - mam to chapat obrazne nebo jde o nejakou lidovou metodu lecby??

Asi skvělá organizace :)

avi všem, jen abych zaprudil...

Začátkem srpna jsem si nechal vytisknout tři různé své povídky ve 4 výtiscích (cca 100kč) a přihlásil se elektronicky do 3 kategorií výše uvedené soutěže. Povídky jsem pak poslal balíčkem doporučeně na adresu (cca 150kč) a navíc zaslal totéž opět elektronicky. Dosud mi nikdo neodpověděl, ani na můj dotaz z 14.7 (viz výše) ani na mé tři přihlášky z 20.8, ani na doporučený balík. Pak aby se člověk na podobné soutěže raději hned nevysral!!!

Máte otázky? Kontaktujte: win@animecrew.org Hm. Minulý týden jsem vznesl na výše uvedenou adresu dotaz, jestli je předepsané nějaké písmo, velikost, řádkování, odsazení a pod. Nikdo se mi neozval! Další otázky tudíž nemám.

Kam jinam, Syde. Teda jestli jsi místo kličky neměl na mysli kliku. Máš mysl?

A čo, já do tého podniku pojdem, lebo si myslim že to nie také zlé a čtyroch kopií taky nalitujem , tak čo no, max nebudem v tém svazku,ale zůčastnim sa :D

A kam tu klučku dáš, když tam nebude diera, vejre? :)

A navrch jsi ani nedokázal zavřít dveře, maďare.

Všichni jsme se tam shodli, že pro naše účely budem uvádět, že na tebe sedaly mouchy. Čily sedaly.

Zato slováci se oblíkaj jako kytky a sedaj na ně mouchy... :))

Co je to zrkadlo? Zrká to? Já spíše srkávám.

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
pocitaj s tim, ze Boza to puci Zuze nebo Zuza bude Bozovi predcitat, kdyz bude myt nadobi ale Miuos to nepuci Dase ani Martovi proto 4 kopie - je to jasny

ta třetí kategorie, to by bylo něco pro Chabala

Yvaine
09. 07. 2009
Dát tip
Kdepak, Rumcajs určitě včas zakročí!

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
to kvuli soutezi musi vykacet pulku lesa Raholce!

Yvaine
09. 07. 2009
Dát tip
To je zřejmě zkouška inteligence a obratnosti soutěžících v běžném provozu:)) Taky mě to v první chvíli zarazilo...

Vaud
09. 07. 2009
Dát tip
Jsem cekal, ze se chyti divka, co ma na profilu sci-fi hororove obrazky H.R. Gigera :-)) jen by me odradilo posilat nekomu postou 4 kopie, kdyz jsem to poslal elektronicky...

Yvaine
09. 07. 2009
Dát tip
Hmmm... Celkem zajímavé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru