Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alkohol

09. 07. 2009
0
21
2528
Autor
utopija

Grotesky a frašky

Ten vtip na ex z fľašky


21 názorů

Stalo se to tak. Hrozně se mi zalíbil výraz "vygooglit". Tak jsem to použil jako návod. No a povedlo se! Zadá se jednoduše Literární vysočina Chotěboř, a .... a je to! Takže asi internet fakticky propojuje svět! (tohle je ale i tak trochu s povzdechem). Do té Chotěboře se pravděpodobně také nechystám (není to sice od nás zase tak moc daleko, ale máme zrovna tenisový turnaj). Ale jsem docela rád, že jsem se o tom dozvěděl. Ona se tato akce v Chotěboři koná nějak každoročně a pravidelně, že? J.Š.

utopija
10. 07. 2009
Dát tip
tak, ale pán sa akiste aj tak bude musieť uskromniť s kategóriou "tajných notorikov", pretože ísť do Chotéboře nemôže... ale je od teba pekné, že sa ešte v tejto šialenej dobe pokúšaš zachrániť svet :-) a ako to, že si sa hneď tak chytil Literárni vysočiny? si jej súčasťou alebo budeš? :-)

Tak to mi ještě nikdo dneska neřekl. Dík. Vím, žes prvá. Jen jsem chtěl pomoci paní/panu Nerálné/mu, když tak zoufale nemohl/a najít něco kontaktního a hrozilo že bude muset začít pít sám/a a tím pádem rázem se zařadit do kategorie "tajných notoriků". Byl to pokus o záchranu pokoušené duše:-). Ale bohužel pod tím webem se skrývá jakási "zrada", takže se taky trochu omlouvám. Ale v přídadě googlení se tento meeting opravdu objevuje na předních místech v Chotěboři. J.Š.

utopija
10. 07. 2009
Dát tip
Štěpa- bola som prvá, ale si milý :-)

Literární Vysočina 17.7.2009 - 19.7.2009 Pořadatel: o.s. Quo vadis a o.s. LITERÁRNÍ VYSOČINA Tyršova 793 583 01 Chotěboř http://www.literarnivysocina.cz

Notreal
09. 07. 2009
Dát tip
nenasel, no co uz, budu pit asi sam :(

utopija
09. 07. 2009
Dát tip
tak si vygoogli :-)

Notreal
09. 07. 2009
Dát tip
ne :(

utopija
09. 07. 2009
Dát tip
nepoznáš to podujatie?

Notreal
09. 07. 2009
Dát tip
ukaž prstem na ten plakát prosím, jinak tam netrefím !

utopija
09. 07. 2009
Dát tip
budem na Literáni vysočine v Chotéboři :-) 17-teho, písali na plagáte, že radost až do rána :-)

Notreal
09. 07. 2009
Dát tip
:) no až tak ? to dáme raději rovou dvě! Kde kdy...

utopija
09. 07. 2009
Dát tip
souhlas, ale podľa mňa sa pri fľaške zo samotnej atmosféry nemusia ani vtipy vravieť :-)

Notreal
09. 07. 2009
Dát tip
Tak půjdem oba někam vypít flašku a budeš mi vyprávět nějaké vtipy, ano ? :)

utopija
09. 07. 2009
Dát tip
prečo? je to také nepravdepodobné pre utópiu? :-)

Notreal
09. 07. 2009
Dát tip
už to pila utopija ? :)

utopija
09. 07. 2009
Dát tip
jazyková bariéra asi nie je dôvod na nepochopenie... tak?

Norsko 1
09. 07. 2009
Dát tip
mimo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru