Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidojed z dˇ

11. 07. 2009
5
15
1864

Lidojeď,

to je hrůza.

Zemřu teď,

blednu jak blůza.

 

Lidojeď,

to je můj funus.

Jsem oběť,

blednu jak ubrus.

 

Lidojeď,

umírám strachem.

LÍDO ZÉÉĎ !

Příště jedeme vlakem !!

 


15 názorů

A.H.
08. 09. 2009
Dát tip
ach, ta kakofonie.

xtermik
27. 08. 2009
Dát tip
Tak toto nic moc ...

Amélyje
31. 07. 2009
Dát tip
ach, zrovna se mi vybavila má tetička lída, co má asi tak třicet dioptrií, ale občas také řídí... jó, lídy.))) ehm. no je to nádherné, já bych tak řekla, je to zkrátka ze života, ještě více ze života, než jiné báśně ze života, ještě přihlédneme-li k faktu, že to je označeno za aforismus.)

Kate 18
14. 07. 2009
Dát tip
No, z tvých děl je toto nejslabší, ale neříkám že špatné. Přeci jen to má něco do sebe. Tak přeji múzy políbení a jeď dál!

Bíša
14. 07. 2009
Dát tip
Velice vtipné!


PST
13. 07. 2009
Dát tip
Krásný! Má to vtip, nápad, prostě hraní na psaní. Ó myšlenky tvůrcovy jsou nevyzpytatelné... Líbí se mi, jak tady každý kritik hledá v dílech hloubku a smysl, ale o tom psaní není... Tohle mi dnes dalo úsměv a to je přece skvělý!

joylis
12. 07. 2009
Dát tip
:-)


Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :)))))))))))))))))))))))))))*

Rád bych ještě dodal pokud se někdo nad dílkem rozesmál... věřte, že to je to jedíné oč tu běží :-)

Sice nevím co si mám pod Uuuuhm.... představit, ale chápu tě a asi je to tak lepší, žes to hlouběji nerozebíral :-)

Uuuuhm...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru