Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas

12. 07. 2009
3
11
1829

V SOUBOJI S ČASEM V souboji s časem, v souboji marném, stárnem. V souboji s časem, v souboji marném, neomládnem.

ČAS

 

                                                          Čas je běžec maratónec

                                                          na trati ,co nemá konec.

                                                            

                                                          Od rozbřesku, k rozbřesku,

                                                          bez ovací,  bez potlesku,

                                                          v rámci svých možností

                                                          běží stále stejnou rychlostí.

 

                                                          Po vteřinách, za krokem krok

                                                          a než se nadějeme je pryč …..

                                                   rok


11 názorů

Oldjerry
22. 03. 2011
Dát tip
Další - čas je hodně frekventované téma - tady je osa básně dobrá a má svůj vývoj. Jen rytmus šmajdá místy a aspoň pro mne je rytmus důležitější než rým (ale to ses už určitě všiml sám)...

A.H.
08. 09. 2009
Dát tip
To je pokračování k Bonduelu...

xtermik
27. 08. 2009
Dát tip
Rytmicky opravdu mimo .. stačilo by málo a moc pěkné ... Čas je běžec maratónec na trati, co nemá konec. Od rozbřesku, k rozbřesku, bez ovací - potlesku, v rámci svých možností běží stejnou rychlostí. Vteřiny, krok za krokem ubíhá rok za rokem. ... třeba :-)

Narriel
19. 07. 2009
Dát tip
Sem tam rytmicky neujasněné, ale jinak opět milá hříčka.

Kate 18
14. 07. 2009
Dát tip
Dala bych tam bez ovací, potlesku. Jinak moc hezké :-) Ale stárnutí je přec fajn, no ne?

Bíša
14. 07. 2009
Dát tip
Z časového maratonu znaven, rád u Tvého aforismu byl zastaven...

No aspoń že sis udělal čas na zastavení... :-)

nemám čas na přemýšlení

Norsko 1
12. 07. 2009
Dát tip
čas je tu stále. Chroust by ti řek, že neexistuje. Všechny extrémy už znáš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru