Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HOSANA domácí

13. 07. 2009
24
31
3918
Autor
Ferry

Zas půjdu pozdě do práce
budu se plížit zadem vrátky

Lapena - žádné orace

Však na tvé tváři tolik sladký
ornament polštář vykreslil.....

odejít neměla jsem sil


31 názorů

Halcyon
13. 08. 2009
Dát tip
(po marné snaze narovnat profesionální deformaci) Na "POENA" stačí jedno N Díky za maximálně zbytečnou pozornost, teď můžeme všichni klidně spát :-)

Ferry
02. 08. 2009
Dát tip
Nebo jméno fenky - jezevčík Lapák z Lišky Bystroušky a jeho žena Lapena A právní zásada "Není trestu bez zákona" se latinsky řekne" "NUL(L)A P(O)EN(N)A SINE LEGE". atd.atp.

Impresse
21. 07. 2009
Dát tip
:-)*

avox
15. 07. 2009
Dát tip
než jsem se sem dostala, zas už to za mne řekli jiní... a možná líp, tak jen tip :-)) */

dadik
15. 07. 2009
Dát tip
zdar

Ferry
14. 07. 2009
Dát tip
qqqqqq - to je moc hezké hodnocení, dík za ně !!!

Rentiér tě posílá do práce? Hanba !!! Leda že by sis tam chodila odpočinout...:o)

Ferry
14. 07. 2009
Dát tip
Prosecký, kdo se moc ptá, moc se doví. Tak aspoň toto, zvídavý hochu: ad 1.- rentiér ad 2.- snídani mi lze servírovat i s pomačkaným líčkem, ad 3. - dohnala a předehnala Pro ten bodík od tebe, jenž zůstal iluzí, si rvu vlasy, okusuji nehty a dnes se spolehlivě nerozzářím...

Prosecký
14. 07. 2009
Dát tip
Dovol několik otázek: - on je nezaměstnaný, že ráno zůstává v posteli? - copak on ti nechystá snídani? - dohnala jsi následujícím výkonem to, co jsi v práci pozdním příchodem zameškala? - v naší pekárně by například kvůli tvé nekázni celučičká ulice byla bez čerstvého pečiva, proto nemohu dát tip. I´m so sorry, Darling!

Diana
14. 07. 2009
Dát tip
reinka-dóóbrý! A možná dokonce dost pravděpodobné, že? ;-))))

Ferry
14. 07. 2009
Dát tip
Rampy i experimentátor, ĎĎĎĎ. Děvčata, dík, že nejste feministky urputné, ani reinka ústnatá, a že jste mě obdařila.....

Ferry
14. 07. 2009
Dát tip
artkliniko, tvoje ornamenty musí být tak sličné, že nepůjde do práce celá orchestra. Vsaď se. Ď za tvůj povzdech, my exibicionistky se prostě odhalujeme na veřejnosti..Nelze jinak..

:)takový důvod šéf určitě pochopí

něco mi to připomíná:-)*

reinka
13. 07. 2009
Dát tip
po ránu jak jelimánek k večeru si staví džbánek a ty, holka důvěřivá co víš, kolik vypil piva...

Diana
13. 07. 2009
Dát tip
Milé, něžné..***

jejdavilda
13. 07. 2009
Dát tip
áčka, sbírá áčka

Rampoušek
13. 07. 2009
Dát tip
:)*

Noneta
13. 07. 2009
Dát tip
otlačeniny od polštářů a peřin jsou vážně roztomilý :) to se protě nedá odolat :)

ale ten prolog tam nejdřív nebyl, že? trochu to posouvá...:o)

cynik, jo? mužská solidarita :o)

Ferry
13. 07. 2009
Dát tip
Bíšo, Bivoji, Háberko, vy jste tak milí !!! Ale ten náš cynik! Já mám emoční turbulence, že jsem ani neobědvala a on, že prý "ho sama". No, vtipný, to on zas je. Du, du, du, Aleš ! Du bist me einer !

Háber
13. 07. 2009
Dát tip
paráda*šťastný*to*muž*

BigBivoj
13. 07. 2009
Dát tip
*

Bíša
13. 07. 2009
Dát tip
Tip.

(nenech) ho sama...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru