Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení soutěže "Slovo má" - měsíc červen

14. 07. 2009
0
43
3549
Autor
slovoma

Vyhlašuji výsledky dlouhodobé soutěže "Slovo má" za měsíc červen:

1. místo - Dero

2. místo – raja

3. místo - America

 4. místo nebylo po dohodě porotců uděleno.

 

 

Všechny úvodníky budou zveřejněny na  úvodní stránce tentokrát nikoliv pouze týden, nýbrž neurčité období (podle toho jak zrovna bude možnost se během dovolené dostávat k netu) a to do konce srpna. Ano, je to tak, příští kolo bude prázdninové a tudíž bude trvat dva měsíce.

POZOR!
Stále platí, že partner serveru Písmák, sportovní obchod i247sport,  věnuje  vítězi cenu v podobě trička Adidas v ceně 450,- Kč. Cena se uděluje až do konce roku 2009..

Vítězi gratuluji a všem ostatním autorům děkuji za své příspěvky, a to tak že velmi, protože odvážných stále ubývá. Nicméně stále věřím, že se jich ještě pár najde, a že bude koncem srpna opět co hodnotit.

Stále ale platí připomenutí, že jestli to takhle půjde dál a nebudu se moci spolehnout na Vás – autory na Písmáku – že Vám záleží na tom, jak vypadá jeho úvodní stránka a tudíž rádi využijete možnosti se o ni sami postarat, budu se muset spolehnout opět na vlastní výběr autorů, které o úvodníky laskavě požádám. Uzávěrka prázdninového kola je 20. srpna.

Prosím tedy, zasílejte svoje soutěžní díla za prázdninové měsíce přímo mně do zpráv nebo použijte odkazu na stránce vyhlášení.


43 názorů

Delahaye
15. 07. 2009
Dát tip
"Co si to dovoluješ ?! Moje matka byla světice !!" :-)

Dero
15. 07. 2009
Dát tip
Dela, mohu odpovědět pouze slovy Dr. Zoidberga: "Brrrblblrblrblrlblrblbrbll!!" :)

Delahaye
15. 07. 2009
Dát tip
no vidíš a ještě jsi mohl napsat : "napiš lepší, když jsi tak chytrej" to byla ta druhá možnost, Ty jsi volil první :-)

Dero
15. 07. 2009
Dát tip
Dela, třebas to jen nepochopil. :)

Delahaye
15. 07. 2009
Dát tip
asi budu nepopulárním, ale vítězný příspěvek ve mně okamžitě evokoval slova Kenta Brockmanna : "Silná slova. Silná, zmatená slova". Mravoučné až běda a ještě za pomoci příměru kulhajícího na obě nohy. Ale halt jak je tam to poselství, že jo, tak to asi muší bejt dobrý, co , mámo ?

Dero
15. 07. 2009
Dát tip
a proč mi to říkáš, když víš, že mě nepozval?

Dero
15. 07. 2009
Dát tip
Osmadvacátého!

Dero
15. 07. 2009
Dát tip
:) dobře

Dero
14. 07. 2009
Dát tip
Vždyť v sus4 i píšeš. Rezonance je tam zřejmá.

Dero
14. 07. 2009
Dát tip
chroust: Zřejmě.

ceder_john
14. 07. 2009
Dát tip
dero je v píči..

Dero
14. 07. 2009
Dát tip
To byla dosti průtažná řeč, chroustě. :)

Dero
14. 07. 2009
Dát tip
chroust: Co nezačíná od Ami, mi nejde přes prsty. :)

Narvah
14. 07. 2009
Dát tip
pošli příště avi, až mě budeš kilovat. dík

Narvah
14. 07. 2009
Dát tip
jasně. jen pozitivní snesu. jako netrefil ses. příště to třeba dáš líp

Narvah
14. 07. 2009
Dát tip
podlě mě seš ubohej tak trochu ty. dlouhodobě

Narvah
14. 07. 2009
Dát tip
marvine, napiš lepší úvodník. pak můžeš mlet o tom, co je ubohý

raja
14. 07. 2009
Dát tip
ty seš huňar syde!:)

raja
14. 07. 2009
Dát tip
kuš, písmák přikovaný ke skále byl geniální!:) Teď už je úplně jasné, že jsi gay. Do gentelmana máš tedy hódně daleko. Ti mlčí..:P

raja
14. 07. 2009
Dát tip
Narvaho se mi líbilo:P No, jako je to "fejeton". Problém?

raja
14. 07. 2009
Dát tip
beru:D

Dero
14. 07. 2009
Dát tip
raja: Jsem ochotný ti tričko na jeden týden v měsíci půjčovat. :)

raja
14. 07. 2009
Dát tip
já to věděla, mám po ptákách:)

slovoma
14. 07. 2009
Dát tip
Zatím ne, protože přes prázdniny se sejde určitě nejmíň 30 soutěžních úvodníků a bude pak z čeho vybírat :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru