Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Yeti

15. 07. 2009
53
99
3457

Lehce uYetý.

Nesnášel jsem tvé vyčítavé vYeti
že stále myslím na daleké svYeti
vadnul jsem, chřadnul, hubnul bez diYeti
z pichlavých tvojich souvYetí

Snad na omluvu, možná jen z piYeti
na noční stolek, postavil jsem kvYeti
ve staré váze od tety AlžbYeti
jen v předstíraném doYetí

Potom jsem sbalil svoje propriYeti
kytaru, djembe, pas a kastanYeti
vybaven pouze těmito předmYeti
pláchnul jsem z tvého zaYetí

*
Už všechny cesty dávno byly sYeti
kniha je v půli a dochází námYeti
bez tebe jsem jak láhev bez vinYeti
toužím zas po tvém obYetí

99 názorů

Whitesnake
30. 04. 2010
Dát tip
Tím pádem mělo být v záhlaví jasně uvedeno toto "modus vivendi". V tom příapdě, ale ono úlevné "vyčerpávající" nemohu dodat ani náhodu ! :-)

No jo, ale to nemůžeš číst takhle střízlivej. Zkus to to znovu večer, po návratu z osvěžovny.

Whitesnake
30. 04. 2010
Dát tip
Přiznám se (ač samozřejmě bezva neotřelý nápad), že jsem při prvním čtení až příliš musel dávat pozr jestli závěrečná slabika pojata výslovnostně jako -ti, nebo -ty, určitě chápeš, jak to myslím. Jinak samozřejmě originální

:-) brum

No ne? A pak že medvědi nevědí. Kdepak, ti vědí svoje. (-:

aneb chvála češtiny :-) tip

A.H.
05. 11. 2009
Dát tip
:D *t*

Hlavně, žes vzápYetí nezačal úpYeti. To by ti nemohlo prospYeti. Měj se Bivoji.

BigBivoj
07. 10. 2009
Dát tip
mám z toho hluboké doYetí *

Díkes, Ticho.

nápaditý*

joylis
17. 08. 2009
Dát tip
:-D


Rozmilá Sana'a-o. Jestliže ti přijde kýčovitá pouze poslední sloka, pak jsi velmi benevolentní čtenář. Pokud si odmyslíš tu hříčku s Yeti, pak je celá tahle báseň děsná "kýčovina". Ty to víš, já to vím, ale psssst! Vyskytnou se i takoví čtenáři...

BBarkku
22. 07. 2009
Dát tip
:)zavrtáváš se na patě do země? (tak bacha na zachování správné hloubky a když narazíš na ropu, tak to má čR spočítaný,takže si uvědom svou zodpovědnost;) )

To já jenom ze samé skromnosti! :-)

BBarkku
21. 07. 2009
Dát tip
jako;) nejsem nějaká máňa-chápu, že jde o kravinu z nudy, či z čeho všeho- ale líbilo se mi to, ve chvíli, kdy jsem to četla...a kupodivu i teď. Prostě říkej si autore co chceš, stejně v tom něco je;)

Jupíííí! Mám svoji první literární fanynku! Některé severské státy puknou závistí.

DAMA
20. 07. 2009
Dát tip
Milý Květoni,zaregistrovala jsem se sem jen díky tobě,již delší dobu koukám mému milému přes rameno a vždycky zaplesám,když dojde řada na tebe,pokaždé se dobře pobavím a zasměji,když čtu ať tvé řádky,či diskuze a v zápětí lituji,že takových lidiček,jako jsi ty,není víc.Přeji ti mnoho štěstí a nevyčerpatelnou studnici nápadů a vtípků,a kdyby to jen trošku šlo,mohl bys mi,prosím,zaslat tvé foto?Vím,že to zní infantilně,ale prostě to ber jako rozmar jedné své fanynky,šlo by to-bez vtípků,prosím?

Chápu. Negativně se totiž umí smát jenom Chuck Norris!

BBarku- teda, musím se přiznat, že mě to až dojalo. Ale popravdě, není třeba v tom hledat bůhvíco. Za použití omezeného počtu slov které končí na Yeti (a některé jen s velkou dávkou čtenářovy fantazie), se nic jiného než prostoduchá rýmovačka poskládat nedalo. Když to někomu přečteš nahlas, tak se ti vyřehtá. Mám ale pocit, že téma Yeti bylo tímto vyčerpáno a těžko si kdo troufne na odvetu.

xsmíchu. Jakože pozitivně. *

BBarkku
19. 07. 2009
Dát tip
Květoni- musím říct, že mě to dostalo snad úplně nejvíc ze všeho co jsem od tebe četla!Vůbec se mi to nezdá ujetý, vůbec se mi to nezdá do kategorie blbůstky- je to great!:)-což bych měla říci spíš bez úsměvu, abys to vzal vážně,ale to je fu(c)k. Je to krásný. I s tím humorem, i s tou prýštící..snad láskou, nevím. Ale zaslouží to tak milioon tipů.

Marlav
16. 07. 2009
Dát tip
zábava musí být*

A jo!

avox
16. 07. 2009
Dát tip
tady došlo k opravdu, ale opravdu hlubokému nedorozumění...četl jsi asi jen můj v pořadí druhý příspěvek do diskuse. Napsala jsem jej, když jsem zahlídla že "Autor stojí o hlubší kritiku" :-) ale nepřesně jsem se vyjádřila, měla jsem na mysli (jak naznačuji v příspěvku prvním) jen ta koncová i/y ... za co myslíš, že jsem dala tip? ach jo...

Avox, kdybych ta slova napsal gramaticky správně, tedy bez Yeti, tak by z toho byla jen hloupá veršovánka. Takhle je to, přinejmenším, provokativní experiment. Já jsem spokojen. Žádné výrazy - nepotěší ani neurazí. Buďto geniální, nebo píčovina. A tak to má být.

moorgaan
15. 07. 2009
Dát tip
i Jeti ma deti!.-))..Kvetoni - to ob Jetí od Yetiho je yedlé:-))/*

avox
15. 07. 2009
Dát tip
že hlubší kritiku?! Protože ve výslovnosti se "i" a "y" ani moc neliší, mohl jsi v psaném projevu respektovat gramatiku... je to dost hluboké? :-)

avox
15. 07. 2009
Dát tip
Nebráním se doYetí ptám se tiše - co Ye ti? jaké jsou to kvYety co jsi po nich sYetý? :-)))

..je to legrace:o)***

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
je to qětoň, to ocení

moře
15. 07. 2009
Dát tip
Snad na omluvu, možná jen z piYeti na noční stolek, postavil jsem kvYeti kokotYeti a PíčuYeti

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Co říkáš na tuto píčovinu, milé moře ?

Blbosti, to je moje....nemyslím si že je to uspěchané."T"

papouch
15. 07. 2009
Dát tip
:)

Nu, co naplat. Už je venku. Jenom aby stejný osud nepostihnul toho Yetiho ze Škodovky.

PecKer
15. 07. 2009
Dát tip
Blbůstka s nápadem, blbůstska snad až blbě uspěchaná :( škoda jí, mohla to být blbost nebetyčného významu.

Inu - kouzlo nechtěného. Já nejsem motorista, tudíž jsem nemotorný a tyhle věci mi unikají.

teď jsi mě rozesmál-když jsem četl tvé dílo, tak jsem k tomu přistupoval tak, že tvoříš jakoby ohlas na novou škodu yetti:-)

Škoda Yeti? To jsem ani netušil, jak jsem aktuální. Že bych jim to nabídl jako reklamu? Jistě by se ŠKODOmilci, či ŠKODOlibci neubránili doYetí!

tguy:ty děláš pro VW, nebo přímo pro Škodu?:-)

guy
15. 07. 2009
Dát tip
tématická aktualita zde :-)

tak to se přiznám, že neumím vyslovit rozdíl mezi i/y, protože mi to přijde vždycky jak [i]:-)

guy
15. 07. 2009
Dát tip
já znám verzi, kde se v tom slovu vyslovuje ypsilon :-)

Aviem
15. 07. 2009
Dát tip
ha ha ha ha...

já znám jen verzi s jiným písmenem:-)

Doufám, že to poslední slovo je - pívo :-)

háber: asi takto ne?:-) Yety zima? Ye ty, pí*o jinak moc pěkné Květoni...*

Tak nenapínej a piš! Já se tetelím zvědavostí!

guy
15. 07. 2009
Dát tip
Háber - ale ten fór má ještě pokračování :-)

I vy něznájetě, što u menja nenachódjatsja tóže dva pistalYeti!

Pacer
15. 07. 2009
Dát tip
Já to přímo slyším, jak tuto báseň recituje na kanadském letišti jeden z našich spoluobčanů. Ode mne ť.

Háber
15. 07. 2009
Dát tip
deti dostali za úlohu vytvoriť vetu so slovom Yeti - Móricko vraví: Yeti zima?:)*

guy
15. 07. 2009
Dát tip
když jsem zeptal na názor své KYeti řekla, že se to stává i v high socYeti :-)

Já věděl, že za tohle budu trpYeti.

Adamova Eva
15. 07. 2009
Dát tip
ale mě si rozesmál, to stačí, nemusíš je tam cpát :o))))

Ne, piYeti nedám! Jediný co mě ještě napadlo, tak byli SovYeti, ale ty bych tam neprocpal ani násilím.

Adamova Eva
15. 07. 2009
Dát tip
na blbůstku skvělej nápad a nevadí ani piYeti a jiný iYi :o)*

Prosecký
15. 07. 2009
Dát tip
*

Za nápad T

Toscana
15. 07. 2009
Dát tip
Táááák, Květoni, a teď sis to v Norsku totálně rozlil, máš co uklízet! :o)))) Jo, Yeti je geniální! *t

Norsko 1
15. 07. 2009
Dát tip
Jsi zajímavý člověk, květoni. Píšeš o něčem, co tu není. Co tě k tomu vede ?

Ferry
14. 07. 2009
Dát tip
Kromě cest i Květoušek byl sYeti ? t*

Mno, tohle snad raději komentovat nebudu. Z pyjety. (dostatečný náznak, ne?)

macecha
14. 07. 2009
Dát tip
paráda ... T***

Sice to patřilo Komoňovi Mořskému, ale faktem, že běžně požíváš skelnou vatu jsi mě nikterak neohromil. Taky už vím, co znamenají iniciály V T. Višnudéva Táračandra, že jo?

Jenom když jím cukrovou vatu. To jsem až za ušima.

Já jsem to poslal viditelně? Nebo zase chyba systému? Už se mi to jednou stalo. Taky jsem byl nedávno překvapený z kritik pod neuveřejněným dílem. A byly to zrovna ty Tety. Něco je špatně.

no ona norština je děsně složitej jazyk - já si s překladama u sebe hlavu nelámu :o) a přijdeš si teda vtipnej, slizkej nebo ublemtanej?

Vy jste hrozně rychlí čtenáři. Já jsem si to nejdřív chtěl poslat domů, přečíst, opravit, uveřejnit... Než jsem se k tomu dostal, už tam byly dva nesmírně hodnotné komentáře. Tak jen v krátkosti, abyste o ně nepřušli úplně - první byl od Aleše, pochopitelně, a obsahoval závažné poselství ve slovech "jůhehe", nebo tak nějak. Druhý, neméně kvalitní komentář k dílu byl od Norska1 nebo 2? No, to už je jedno. Hlavním obsahem bylo sdělení, že jestli si sám sobě připadám vtipnej, tak se zatraceně pletu a jemu osobně že se pozdávám být lepkavým či slizkým nebo jinak ublemtaným, už nevím přesně. Prostě tradiční norské bláboly. Jinak - všem přátelům téměř absolutního rýmu děkuji za přízeň.

Noneta
14. 07. 2009
Dát tip
paráda :D

Yvaine
14. 07. 2009
Dát tip
Jasně, já nic jinýho ani nepíšu:)

Yvaine
14. 07. 2009
Dát tip
:)) Aby ses pak nedivil

Yvaine
14. 07. 2009
Dát tip
Ne, ale pár jich vymyslím a uvidíme ;)

Diana
14. 07. 2009
Dát tip
To musel být záblesk geniality vymyslet tolik těch slov! ;-)*

seš muž na svým místě - takových děl víc toužím vidYeti jak se tu budou skvYeti! :o)

Vaud
14. 07. 2009
Dát tip
Yeti zima? :-)*

Yvaine
14. 07. 2009
Dát tip
Jakmile má něco název na Y, má to můj tip téměř jistej, už proto, že se těch slov na Y zass tolik vymyslet nedá.:)) Fajn blbůstka!

Bíša
14. 07. 2009
Dát tip
Hra se slovy :o))

second edition?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru