Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zjednodušená Darwinova úvaha o původu druhů

17. 07. 2009
22
49
4369
Autor
aleš-novák

co mě jen tak napadlo při ranním cykloslalomu mezi plži na hrázi rybníka... PŘI PSANÍ TOHOTO DÍLA NEBYL ZRANĚN ANI ZABIT ŽÁDNÝ SLIMÁK, O ŠNECÍCH NEMLUVĚ.

šnek

je

slimák

s helmou...


49 názorů

jejdavilda
28. 07. 2009
Dát tip
*

macecha
20. 07. 2009
Dát tip
trefné ... T***

v.o.l.e! jsu na léčení, mám mít klid! )))))

Můra73
18. 07. 2009
Dát tip
sakra, další sport, ve kterém vynikáš- cykloslalom :o)

reinka
17. 07. 2009
Dát tip
si to zkus prohlídnout a budeš toho mít dost..a dost!

reinka
17. 07. 2009
Dát tip
Viděla jsem jednoho posoleného slimáka, půl hoďky po aktu... Sousedka mi ho hrdě ukazovala. Vzala jsem kramle. Vyprávím to manželovi a on... dělá to stejně!!! Pak se diví, že už ho nechci...a sousedku taky ne:o(((

ale jo, jsou různé teorie...:o)

Toscana
17. 07. 2009
Dát tip
pokud není nováček, tím hůř, řekla bych...

asi to nebude takový nováček, za jakého se vydává

Toscana
17. 07. 2009
Dát tip
Tak ta je zmatená jak zhulená volavka, když už ani neví, kam píše... pomoooooc :o))))))

moorgaan
17. 07. 2009
Dát tip
spis ruksak jak helmu.../*

to jsi tedy tvrďák. já jen do trávníku napíchal několi směrovek s nápisem KAPUSTA namířených na sousedovu zahradu...

Tak to mě uklidnilo. Já slimáky z naší zahrádky taky nezabíjím. Opatrně je sezbírám a hážu je přes plot k sousedům.

doplnil jsem prolog, pro ochranáře (Květoni !!!)

tohle je gregerie? dostihl jsem svého učitele a svůj vzor !!!

Parádní gregerie, Aleši! Tos mě teda pěkně namíchnul. Že to sakra nenapadlo mně!

blend: až budu chtít, aby sem někdo nechodil, tak ho zablokuju. to samé můžeš udělat na své stránce ty. Do toho, kdo sem chodí, ti nic není.

Toscana
17. 07. 2009
Dát tip
Blend - nech laskavě na autorovi, kdo sem smí a kdo ne. A psaní velkými písmeny je bezohlednost na kvadrát. aleši, stane se - B a N jsou na klávesnici moc blízko u sebe ;-)

Tos: aha, to nude jsem psal já :o) jsem pako

Toscana
17. 07. 2009
Dát tip
Blend - evidentně toho neumíš docela dost, zato upozorňovat na sebe těmi velkými písmeny umíš tuze dobře (to je ten caps lock - prostě psaní velkými písmeny - na klávesnici to máš na té klapce přímo napsané, tak pokud nejsi slepá, najdeš to). Nude byl asi alešův překlep, pravděpodobně myslel "bude" - ale anglicky to znamená nahý. aleši - tahle děvenka vůbec netuší, co je to nesmělost... :o))))

t....málem jsem spadl z židle... ale pak jsem si uvědomil že nemám helmu ... :-)

Ferry: paráda :o)

Ferry
17. 07. 2009
Dát tip
"Tati, ten lže" dí šneček malý, což u plže je moudra balík "Tak na plot natři," pověděl: "Helmy nepatří na prdel" T*

nalevo třetí klávesa zdola...zapíná psaní velkých písmen.

velká písmena. Zaujal mě ten kontrast autorčiny (blend) nesmělosti a velkých písmen. Uvidíme, co nude :o)

Toscana
17. 07. 2009
Dát tip
co funguje? Bodyčeky, jízda na kole a nebo šnečí přístup k tvé cyklistice?

ale funguje to :o)

Toscana
17. 07. 2009
Dát tip
souhlas s Vaudem - šnek je dobře informovaný slimák, když si zodpovědně nasadí helmu u vědomí, že se mu budeš motat po cestě na kole! :o)) *t Blend - psát se zapnutým caps lockem je jako chodit po chodníku plném lidí s lokty vystrčenými do stran: když si mě nevšimneš, dostaneš bodyček! Bylo by dobré ten přístup přehodnotit.

Vaud
17. 07. 2009
Dát tip
šnej je zodpovědný slimák :-)

to mi povídej !!!

Diana
17. 07. 2009
Dát tip
Vida, zase nový pohled! T****

Blend: jestli jsi zacláněla, tak mi to uniklo :o)

by ses divila :o) někteří, když to sundají, jsou jak bez hlavy :o)

a co armáda? :o)

avox
17. 07. 2009
Dát tip
šnek je slimák zbohatlík... má vlastní dům, nebo to je karavan? :-)) */

pavelpavel
17. 07. 2009
Dát tip
to snad není možný....**************** to pobaví

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru