Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu XXXIV.

22. 09. 2001
1
0
4378
Autor
papouch

Nevěřím ti tuhle špínu -
mít z burčáku kocovinu.
Máš-li ráno v hlavě hučák,
pak to nebyl burčák.
Bacil
27. 09. 2001
Dát tip
Burčák určitě to nebyl prodal mi ho ňáký debyl obral mě jen o obol teď mám z toho hlavobol (Omlouvám se, že reaguju až teď, ale tehnle týden jsem jaksi nestíhal).

Saša
24. 09. 2001
Dát tip
Tohle jistě burčák nebyl kdo ti přidal jedu do žil když máš v hlavě uragán nebyl ti jen burčák dán jo, už se těším na burčáček dnes to ovšem nemá háček na svoboďák z okna juknu esli už přivezli putnu dobroučkého moku plnou pak vám řeknu báseň jinou ... :c))

Krel
23. 09. 2001
Dát tip
jojo...alkohol to je...

Cavalera
22. 09. 2001
Dát tip
myslím, že konec nesedí .. .. co tam třeba vložit "jistě" ....?

Gastarbajtr
22. 09. 2001
Dát tip
bylo to něco mooooc ošklivýho :-)))

Astalavista
22. 09. 2001
Dát tip
viz.Cava....bzzzzzzzzzzhůůůůůů :)

zolli
22. 09. 2001
Dát tip
Nebyl zase krabice, nejsem „matka“ nemůžu prolézat vinotéky! Stačí, že jsem zralá na apatéky.

Wopi
22. 09. 2001
Dát tip
:))

zoo
21. 09. 2001
Dát tip
Dyš já jezdim na whizoura... DEJ ZE MNE TOHO PAZOURA! Aš já na něj dojedu, pak Tě, brachu /ne. Pak Tě neojedu, jestli jsi to čekal. JEŠTĚ ne./ vnořím sosák do medu. (Todle eště dovedu.) /se nabídlo. Ale to je tristní. To se nabídne každýmu. Huch! :-( Rovnice nemá řešítko. Prosimich inou! :-)

JET
20. 09. 2001
Dát tip
prgoooooooooooo!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru