Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Líčení podrobné pro KOULI Special o tom, jak těžko jsem prožíval třídenní výpadek Písmáka, který mi jest náhradou již nežijící matky, et item otce, šidítkem jen nedokonale suplujícím sex a jiné kratochvíle podmíněné věkovou nevyvinutostí.

28. 07. 2009
15
33
5628
Autor
Oldjerry

Těžko jsem dával dohromady slova, ježby vám jen aspoň vzdáleně tu trýzeň nevýslovnou na dohled zraku bystrého přiblížil. Uprostřed neskutečné hromady slovníků a kompletní Červené i Modré knihovny mi najednou zasvítila hvězda poznání : vždyť je to tak snadné....!

Bééééééééééééééé !

33 názorů

Oldjerry
30. 07. 2009
Dát tip
třvé tiché řehtání, koníčku, je pro mne symfonií

jasně že není - seš šikula dyž chceš... :o)

Oldjerry
30. 07. 2009
Dát tip
Pouze ve smyslu podpory KOULE jsem jmenovanou dokulil do názvu svého Kulózního příspěvkovače a žádám o zpětné zařazení není-li už pozdě

nevím co bys na tom dokurvil teda - sou pomlčky a lomítka kerý by to pořešily - ale jak chceš to není výmysl pro moje potěšení - je to pro tu viditelnost KOULových děl v seznamech nových děl nebo na autorský stránce - kvůli vyhledávání - proto je to vždycky v pokynech a připadlo mi to docela jednoduše proveditelný a pochopitelný... a neproblematický... ale tož si ten název nech teda... :o)

Oldjerry
30. 07. 2009
Dát tip
Kobylko - ani nápad - ber ho jako nesoutěžní. To bych si dokurvil název a na tom mi záleží víc, než na vítězství, které by se stejně nekonalo....

Oldíku, eště dej do názvu (to už na tu délku ani nebude mít vliv) KOULE speciál simtě - aby bylo hnedle jasno - upřesnění kategorie není v seznamu žádným vidět :o)

Oldjerry
29. 07. 2009
Dát tip
Však já taky su živel, jen nevím, jestli vzduch, voda či oheň.

Marlav
29. 07. 2009
Dát tip
ale sršíš nehorázně živelným vtipem**

Oldjerry
29. 07. 2009
Dát tip
Sarrah, Bíšo, BN a Makrelko - dík za čtení i psaní, případně za tipy a jiná uznání Nore nesténej a napiš něco ty - gejzíre nápadů

Makrelka
29. 07. 2009
Dát tip
Citim se podvedena presto davam tip - za ten titul

...já nebrečel,jsem tu chvíli,tak jsem byl jen nasranej :)

Bíša
29. 07. 2009
Dát tip
To je vysvětlení pro erotomany...

Bíša
29. 07. 2009
Dát tip
Szukat = hledat!!!

Sarrah
29. 07. 2009
Dát tip
:o) vyloudilo úsměv

Oldjerry
29. 07. 2009
Dát tip
Toscana, papouch, IIEV a Rabb : dík za úsměvy

Rabb
29. 07. 2009
Dát tip
:-)


Norsko 1
29. 07. 2009
Dát tip
Čekal jsem, kolik děl na toto téma se zde vynoří. Zatím jsem docela zklamán

papouch
29. 07. 2009
Dát tip
:-)))))

Toscana
29. 07. 2009
Dát tip
Já jen tiše zírala, proč se mi vůbec nejde dostat na hlavní stránku, a pak jsem vyla "KŇOU A FŇUK!!!" :O))))

Zuzulinka
29. 07. 2009
Dát tip
....starý určitě nejseš, minimálně na vnuky to tak vidím nebo na pravnuky?...taková rybička v paneláku - žádné týrání...z pohledem bych si nehrála, když tak leda s tím z dovolené, který občas pošlou přátelé (navrhuji ho použít jako záložku do knihy, plní tak dvojí funkci - nezapomeneš kde jsi skončil ve čtení a taky si vždy připomeneš, že máš přátele, kteří si občas vzpomenou).... při operaci Ti to předpokládám umrtvili? Takže jakápak živá rána:-) ...a jen tak mimochoden ...občas se o lecčems říká...že se to chová "jako živé"

Oldjerry
29. 07. 2009
Dát tip
solomon - to si piš a bude to brzo... Bíša - ja Pismaka neszukam, bo je obojetny pasažier - tuto bych s chuťou podpísal, kamarát moj dobrý. Zuzulinko - tvé nespecifikované doporučení se nechá vykládat více způsoby : na něco jsem už fakt ! bohužel starý. Něco živého nepatří do paneláku. Můj živý pohled není na hraní... totéž platí pro ještě živou ránu po nedávné operaci. Tak jak to myslíš? Děkuji vám i všem ostatním, kteří tu předlouhou tirádu přečetli celou...

Zuzulinka
29. 07. 2009
Dát tip
excelentní název:-) za něj...a pozn. pod čarou...měl by sis na hraní najít něco živého:-)

macecha
29. 07. 2009
Dát tip
A je zajímavé,že tento výrazový prostředek,jak píše Diana, jsme používali asi všichni, co jsme se navzájem ptali, co se stalo s "Písmákem?" :-) Každopádně tip, vyjádřil jsi to Oldy opravdu trefně!

Diana
29. 07. 2009
Dát tip
Originálním způsobem vyjádřený mocný citový náboj. Hodnotím volbu neotřelých výrazů, kde zejména pointa za použití dlouhých é zakončených vykřičníkem se ukazuje být velmi působivým a sdělným výrazovým prostředkem :-))))

Bíša
29. 07. 2009
Dát tip
V ogule juž jestem stary, dla tego bardzo zmenšony, za czem szukal ocziwieště Pismaka...

solomon
29. 07. 2009
Dát tip
taky budu jednou starý

Dziękuję panu bardzo :o)

Oldjerry
28. 07. 2009
Dát tip
Morsko konče tuta vi delo moe aviznute všimacim zposobom

jejdavilda
28. 07. 2009
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru