Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

aby věděla...

31. 07. 2009
12
10
896
Autor
Marcela.K.

vylamuji zuby smutku

aby se nemohl zakousnout

pletu mu věnečky ze vzpomínek

 

házím je do moře času

 

houpou se na vlnách čekání

 

občas si loknu

slané vody

 

vyplachuji vínem

trpké úsměvy z koutků úst

 

 marně chci na černém nebi

 zahlédnout odvrácenou stranu Měsíce

 

topím se ve strachu

a klesám až na dno naděje

 

zbav mě té zátěže

 

chci se vynořit

a doplavat

na pevninu

 

chci

jí jen říci

 

že jestli…

 

tohle ji neprominu


10 názorů

Oldjerry
31. 07. 2009
Dát tip
Pochybnosti a obavy versus naděje a touha. Paráda. *

Marcela.K.
31. 07. 2009
Dát tip
Pasažier...myslím to zcela vážně a obrazy, které Ti připadají klišoidní jsou pro mě tím co prožívám...bohužel Myslím, že ti co vědí, chápou lépe. Janino, ty víš - proto rozumíš. Je snad výraz "mám tě ráda" klišé jen proto, že ho používáme častěji a nehledáme jiná slova? :-) Měsíc tam být musí... kvůli mě, kvůli tomu, že jsem ho slíbila...ten výraz je vzkaz, pro někoho, kdo tu se mnou teď není...jen mám pocit, že vidí Měsíc z druhé strany než já...i když vím, že to je blbost, když je taky živej...přesto je tu někdo, kdo jej z druhé strany vidí určitě... Nostalgiku...smířím se, ale neprominu. Díky za návštěvy.

nostalgik
31. 07. 2009
Dát tip
Nakonec většinou promineme všechno... pokud chceme prominout. ****

Janina6
31. 07. 2009
Dát tip
Když je člověku zle, slova mu mohou ulehčit... jsou to slova nehledaná, ta, která jsou nejblíž, která nejdůvěrněji známe. Nechceme si s nimi hrát, vynalézat, vytvářet novátorské experimenty. (Podotýkám, že v tu chvíli.) Vysvětlujeme vlastní život sami sobě. Omlouvám se, pokud přeháním. Prostě to tak cítím a znám. Je ale pochopitelně těžší pak zasáhnout čtenáře. Mě jsi zasáhla, protože ti věřím tu těžkou chvíli nehledaných slov. Nemám ráda slovo klišé a nemám ráda černobílé soudy a "seznamy zakázaných slov" :-)... Měsíc na černém nebi bych sice nemusela, ale třeba "dno naděje", když se nad ním zamyslím, není pro mě vůbec jednoduchým vyjádřením. Docela mě z něj mrazí.

Diana
31. 07. 2009
Dát tip
Souzním...*

oleandr
31. 07. 2009
Dát tip
dotýká se...

guy
30. 07. 2009
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru