Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Policie, ta si žije

01. 08. 2009
5
27
3614

Není to tak úplně fejeton, spíš sloupek... nebo takový sloupeček...

Začalo to jednou obyčejnou diskusí u oběda. Někdo se zmínil, že na koupalištích teď budou postávat policejní příslušníci a radit lidem, že hodinky, peněženky a podobné věci si mají schovávat do bezpečnostních schránek, protože jinde vám je můžou (no představte si to) ukrást! Někdo jiný se přidal, že údajně ČR vysílá pár policistů do Chorvatska, aby pomáhali turistům při problémech s parkováním atd... No už si to představuju, jak jediný policista v 30ti tisícovém městě hledá nějakého českého turistu, aby mu mohl doporučit parkoviště! Někdy člověku zůstává rozum stát - pozoruju to už když občas při cestě do školy vidím policejní "školku" kterak trénuje řízení provozu na křižovatce. Aspiranti na dopraváky využívají každé chvíle kdy se instruktor nedívá, aby si opřeli ruce v bok (no pravda - hned tak někdo tam nevydrží mávat tou těžkou tyčkou třeba i tři minuty) a působí veskrze komicky. Takže tato policejní průpravak lenosti začíná pravděpodobně už zde. Můj kamarád jednou dostal pokutu za to, že přecházel přechod na červenou - v pěší zóně! Žádné auto kilometr v dohledu, ale zato jej spatřil všudypřítomný policista a ihned napařil pokutičku. Kamarád se bránil že kdyby přecházel mimo přechod, bylo by to v pořádku a odpověď policisty byla vstku nečekaná: "Ano, kdybyste šel mimo přechod, bylo by to v pořádku, ale takhle jste přecházel na červenou, takže to bude 400 korun." Na toto přispívají občané své těžce vydělané peníze? Na placené dovolené v Chorvatsku, očumování holek v plavkách na koupalištích a demenci na přechodech? Děkuji, myslím že se jdu přihlásit k policii. A vy také?

27 názorů

Lucida
08. 03. 2011
Dát tip
Celý život sním o tom, že budu sedět v teplým autě, jíst koblihu a přitom pomáhat a chránit!!!!

Emmma ..no to záleží na vzhledu dotyčné.. kdybych to prohlásil já, nejspíš bych dostal pokutu navíc :-D

Emmma
10. 08. 2010
Dát tip
Máte tady pěknou debatu - od policistů k hořící peřině =) Jinak s policisty já vycházím dobře, posledně jsem jednoduše prohlásila, že už budu hodná holčička a bylo po problému =)

to bych nemohl, chytla by mi peřina :-D

avox
06. 08. 2009
Dát tip
jo jo, když jeden nemá na dosah písmáka, čte i klasiky, viď? A ještě si představ, že by sis na to svítil petrolejkou :-))

na chalupě jsem objevil Světáka z Podlesí od Karla Klostermanna. Zkusil jsem to a byl jsem nadšen !!!

povinnou četbu na střední školu jsem měl přečtenou v 8 třídě.. u nás ve vesnici byla taková malá knihovnička... dohromady něco přes tisíc titulů... krom červené knihovny jsem ji přelouskal.... na základní škole. Od střední už čtu jen málo a jen odborné věci... A tehdy jsem měl nejradši Victora Huga... Bídníci, to bylo moje.. četl jsem je tak 10x :-D

avox
05. 08. 2009
Dát tip
to chce čas... když mi bylo 14 a Jirásek byl v povinné četbě, nesnášela jsem jej, když mi bylo no, o dost víc, začala jsem jej shánět a sbírat...

nesnáším :-) ....lépe řečeno Švejka - nic dalšího jsem pro jistotu nečetl.

avox
05. 08. 2009
Dát tip
Haška co? uznáváš nebo nesnášíš? :-)

maturoval.. ale neučil jsem se.... přinesl jsem komisi svou sbírku básní a oni byli nadšeni a neposlouchali co říkám.. a pokud jde o KHB, tak z českých autorů uznávám tak Čapka a Kunderu.. (a možná ještě někoho na koho jsem zapoměl, ale třeba Hrabala vyloženě nesnáším :-) ...jo a Haška taky :-) )

avox
05. 08. 2009
Dát tip
jsi nematuroval z češtiny?... K.H. Borovský to byl, kdy, to už si tedy nepamatuji, ale důvod měl podobný jako ty... Takže jsem měla stručně říct - nic nového pod sluncem...

příliš mnoho otázek najednou :-D Ale někteří policajti to mají těžké... ti naši například musí jedenkrát denně důležitě projet a ukázat všem ve vesnici své nové nablýskané auto...

avox
05. 08. 2009
Dát tip
Bože, kéž jsem policajtem... kdo, kdy a proč to napsal? :-) */

ale jistě... tak ale o něčem psát musím :-D

Diana
02. 08. 2009
Dát tip
Můj názor je ten, že v každém povolání jsou jak lenoši, tak užiteční pracovníci. Léta jsem denně za volantem a tak mám s dopraváky dost zkušeností. Ti slušní a rozumní zatím převládají.

Vaud
02. 08. 2009
Dát tip
zřejmě je třeba být míň něžný :-)

náhodou kamarád se k nim hlásil a neprošel přes psychotesty :-D

Vaud
01. 08. 2009
Dát tip
řekneš, pod jakým nickem tu publikuješ, a větší část vstupního pohovoru máš úspěšně za sebou :-)

tak to ano, nedá se než souhlasit....

Já neříkala, že sou normální. Oni normální nejsou..já říkala jen: ale ta uniforma....:D

máš s tím osobní zkušenosti? Ani jedni mi nepřijdou moc normální... znám zástupce obojího typu a být holka, nezačnu si ani s jedním :-D

Piloti ne-e a námořníci vypadají jako gayové:D. A nejsou stejné. Hlavně pak nejsou stejní ti kluci, co sou v těch uniformách....věř mi.

tak hasičskou bych si mohl obstarat taky... ...takový upocený hasič s lehce ožehlým obočím... :-D a ta vojenská se nějak liší od myslivecké? (krom výložek kde mají jedni větvičky a druzí hvězdičky?) :-D jedna paní mi to v obchodě vysvětlovala... mají je úpně stejné... ..a co třeba švarný námořník... letecký důstojník... ? :-D

Podle toho, jaká je. Vedou hasiči a vojáci. Policajti s myslivcema sou fakt až na konci, ale jak často potkáš hasiče v plné zbroji?..

hodná? :-D ....co s uniformou? Já mám doma taky uniformu :-P (Ukážu ti ji holčičko, chceš?) :-D

Změnila bych písmo, je moc výrazné a špatně se čte. A kamarád to měl usmlouvat, většina policajtů je hrozně hodná a tak...a ta uniforma...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru