Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Červenec 09 - Nominace

02. 08. 2009
0
7
3742
Autor
Tragicus
     Do konce dne 7.8. 2009 je možno nominovat povídky, v libovolném počtu, publikované v červenci zde na písmáku, své či cizí, do soutěže Povídka měsíce pořádané klubem téhož názvu.
     Nominaci lze provést zasláním avíza od textu, jenž má být nominován, StvNovi (a snad i autorovi této upoutávky).

     Zatím byla nominována následující díla:

     Anděl autorky Yvaine
     Autobus č.21 autora domin.go
     Estado de Guerra autor-a/-ky 19:50
     kdysi autora Narvah
     Krajina jedného dňa autora Edmund Elat
     Maturitní večírek po 70 letech v Pragu autora Prosecký
     Môj manžel bol muzikant autora Sculptor

     Samerik autora DaNdÝ
     squatt Nový včelín, vol.1 - KDO autorky Narriel
     Světlé noci, temné dny autorky slunco

     Pro zcela aktuální seznam je možno (a silně doporučeno) shlédnout kategorii Nominace - Červenec 09, jíž lze naleznout v klubu Povídka měsíce. Na stránce zmíněného klubu lze též naleznouti podrobnější informace týkající se soutěže.
     8.6.2009 bude započato hlasování publikací Události Povídka měsíce - Červenec 09 - Hlasování.
     Jak lze dovodit z kategorie, v níž je tato upoutávka zařazena, je zde prostor pro diskusi nad povídkami uplynulého měsíce, nejen nominovanými.
 

7 názorů

zdá se že mi nefungují avíza, tak se omlouvám a píšu to sem: navrhuj nominovat Môj manžel bol muzikant od autora Sculptor

StvN
04. 08. 2009
Dát tip
Narvaha jsem do klubu dával až poté, co vyšlo tohle dílo.

Winter
04. 08. 2009
Dát tip
Hm, to umí, ale i přesto... Krom toho: je to napsané pod povídkou.

Winter
04. 08. 2009
Dát tip
Pokud se nemýlím, schází tu Narvah se svým "kdysi" z 30. července.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru