Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K.O.U.L.E. / Rumba v červeném

04. 08. 2009
1
9
2534
Autor
Zin

Když otevřu dveře a pomalu vejdu do místnosti upřou se na mě zraky všech přítomných, pak se mi v hlavě rozezní tóny a já prostě musím, musím tančit..

Lehké krůčky, pár sem, pár tam, rychle a pak zas pomaloučku, slyším šustot svých rozevlátých šatů, i vlasy mi vlají jako by si s nimi pohrával vítr, mám zrychlený dech. Je to tak vzrušující! Tančím o život, plýtvám úsměvy na všechny strany a přidupávám do rytmu. Občas si ze samé radosti trošku povyskočím, či se zatočím rychleji, než je zdrávo, ale to nevadí, tančím pro sebe, pro radost. Všechno je tak krásně rudé. Miluji tu barvu.. Škoda že to netrvalo déle, ještě políbím posledního tanečníka a půjdu zas dál. Kdopak si zatančí s malou Rayne?

9 názorů

sem myslela že sem ti dala tip... asi sem nedoklikla - napraveno :o)

ale já vím - ale prostě sem nemohla no... :o) su měkká :oD

Zin
06. 08. 2009
Dát tip
No ale prave o tu krev (cervenou) tady jde. :-))

já neměla moc času a dvě na kerý sem klikla dřív, byly děsně krvavý... to já teda nemusím :o) a navíc ani ty písničky se mi nelíbily

Zin
06. 08. 2009
Dát tip
No uz sem si zacinal rikat, ze to nikoho nenapadne. :-) Ale ukazku si mohla vybrat nejakou tanecnejsi..

:o)

šikula - eště přidej do názvu KOULE aby to bylo evidentní :o)

Zin
05. 08. 2009
Dát tip
Tak zas jsem byl jednou doma v ten správný čas.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru