Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc zaprodaných milenců

Výběr: kafka, Print, , Lyryk
20. 09. 2001
9
0
3166
Autor
Valéry

Slova jsou barvy
černé drama
bílý smích
Sázka ?!
ruletou točí
barevný harlekýn

 

Slova jsou ovoce
znamení na větvích
kamení vin
zdvihni je !
když nocí se otřese
v koruně klín

 

Závoj přes ústa
bože musulmanů

 

Slova jsou voda
lodi bohatství
na cestě do hlubin
ponoř ruce do hladiny !
procitne sova
proletí netopýr
proteče ti mezi prsty
vlastní stín

 

Tak, ten kříž zpátky na záda ?
Bože můj !

 

Na ostří jehly
uchem velblouda
špičkou nože
v kupce sena
otáčí se
náměsíčný Měsíc

 

Slunce se odkopává
Ležíme v spadaném listí


srha
01. 08. 2004
Dát tip
*

Armand
06. 01. 2003
Dát tip
výborné :) *****

Yeziiinka
17. 07. 2002
Dát tip
Bylo tu převelice veselo, děkuju! :)))

Wiki
19. 03. 2002
Dát tip
Slova jsou voda lodi bohatství na cestě do hlubin Slunce se odkopává Ležíme v spadaném listí tak tohle se mi líbí moc.........*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~* ☼

Ribi
27. 09. 2001
Dát tip
Paul, tvoje zákutia slov ma stále privedú k novým rázcestiam...a tvoje lásky...už si ostarol...predsa len...minulé storočie...mladá parka (?)...nezabudni...kritizovať môžme len to dielko ku ktorému máme vzťah...pretože ináč to postráda cit...nezabudnem...leonardo da vinci (?)...alebo sa mýlim...

Gastarbajtr
22. 09. 2001
Dát tip
...lidi, co blázníte????? :-))))))) vždyť je to báseň...ne světová válka...:-)

zoo
22. 09. 2001
Dát tip
Gast.! :-)))) Viď?

Bezejmenny
21. 09. 2001
Dát tip
Někteří lidé mi nestojí za odpověď, ani kdyby mě zahrnovali stovkami avíz. Bear with me. ;o)))))) A lidé, schovávající svou hloupost a nedostatek vlastních názorů za ramena skupiny těch inteligentnějších, a cítíci se na osobní impertinence pouze v davu podobně smýšlejících, ve mě vyvolávají pouze slabý pocit chladného pohrdání a silný pocit nezájmu. ;o))))))

Print
21. 09. 2001
Dát tip
Pro Salu: *!:-)

kafka
21. 09. 2001
Dát tip
pour Sala *

Albireo
21. 09. 2001
Dát tip
kafka: "Proč?" Jako proč se mi to hrubě nelíbí? Vidím v tom jenom střípky, ale bez myšlenky. Jako by někdo rozbil několik krásných básní na střepy a pokusil některé poskládat k sobě jen podle tvaru, ale bez návaznosti. Možná zajímavý experiment, ale to podle mne není ani na tip, natož na Výběr. Print: Jediný, kdo mne úkoluje, je můj šéf (a to jen výjimečně, většinou se úkoluju sám). A jsou to úkoly týkající se výuky programování. Schvalovat si své názory nikým nedávám, já se řídím Jiménezovým "Dají-li vám nalinkovaný papír, pište napříč." Sala: Na rozdíl od "básně", která tyhle kritiky vyvolala, se mi Tvoje verše v kritice moc líbí, formálně i obsahově, a kdyby byly samostatným dílem, dostaly by tip bez váhání.

Bezejmenny
21. 09. 2001
Dát tip
Albireo: pokud jde o osamělý výkřik Sali, naprosto souhlasím. Také bych jejímu vyjádření dal tip, který tomuto "dílu" odpírám. ;o)))) A je jasné proč: její výkřik skutečně vyjadřuje její emoce, a já je cítím. ;o)))

ovce
21. 09. 2001
Dát tip
bééééééézejmenny bééééééééé

Bříza
21. 09. 2001
Dát tip
Vyprošuji si, aby podmínky úspěšnosti tohoto (jak uvádíte) "takéumění" byly připisovány výhradně Printovi !!!! Proč by se podmínky klaky nemohly jmenovat "břízovací" ?! Bezejmenný - Albireo ... co jsem Vám udělal, že jste se na mě vykašlali ?! Printe !!! Apeluji na Tvou čest .... !!! Vždyť jsme v té zdejší hodnotící mafii společně !!! Proč se to má sakra jmenovat jen po Tobě ?!? P.S.: Já jsem Valéryho básničku samozřejmě vybral hlavně proto, že mne oslavil ve svých kritikách .....;c)

Albireo
21. 09. 2001
Dát tip
Břízo, já jsem o "printování" nemluvil. A osobně mezi Tebou a Printem vidím řadu rozdílů, kvůli nimž si vás dva do jedné škatulky nedávám. Více napíši privátně, protože to s touhle básničkou už vůbec nesouvisí.

Ribi
21. 09. 2001
Dát tip
pridať vlastný názor - kritiku...ešte raz a nahlas...pridať vlastný názor a kritiku...prepáč valéry...nepáči...ale tvoje lásky mám rád

kafka
21. 09. 2001
Dát tip
a co teprve "kafkování"...!!!! Já chci taky titul!!!! ;-))))

Bezejmenny
21. 09. 2001
Dát tip
Bříza: když už pojmenování, tak výhradně "březové". Ve stylu "březové koště dobře mete..." ;o)))) Nicméně se skutečně omlouvám, že jsem tě pominul. Je to s vysokou pravděpodobností proto, že se zatím osobně neznáme. ;o)))) Jistě se nyní zařadíš mezi mé zavilé nepřátele, a budeš mě nelítostně a bezdůvodně tepat, kdekoli se objevím, neb svět bez bezejmenného je cosi, o čem zde sní desítky lidí, tím rePrintem počínaje a posledním obecním bláznem, bečícím své pseudointelektuální popěvky konče, jen a jen proto, aby mě mírně pobavili mezi věcmi, které beru vážně. ;o)))))) Máš nějaké zvláštní přání, jak ti má odpovědět, pokud si mě začneš osobně podávat, jako to činí ti ostatní? ;o)))) Kafka: kšic, dívko, neurážej ty něžné, jemné a slušně vychované ptáčky z čeledi Corvidae, aniž onoho světoznámého autora židovského původu proslulého svými díly Zámek a Proces. ;o))))))

Janis
21. 09. 2001
Dát tip
* * * * * * * *

kafka
20. 09. 2001
Dát tip
Slova jsou taky chleba...? ***!

hermit
20. 09. 2001
Dát tip
*****

Bříza
20. 09. 2001
Dát tip
pečený na černém ohni

Pája
20. 09. 2001
Dát tip
*

*

Albireo
20. 09. 2001
Dát tip
Lidi, to myslíte vážně s tím Výběrem? Já nejdřív myslel, že je to další Bezejmenného parodie. Antitip.

Print
20. 09. 2001
Dát tip
Bazilišku Albi! Parodií jseš ty sám... především na sebe sama. Ale máš to zřejmě schválený a zaúkolovaný od bezejmenného šéfa... Tak se tuž!:-) Moc ti to sluší!:-)

kafka
20. 09. 2001
Dát tip
Naprosto vážně, Albi. Proč?

Bezejmenny
20. 09. 2001
Dát tip
Není to sice moje parodie, sám bych se za něco takového styděl, ale nijak se Albireovi nedivím. Je to, jak vidno, "typizovaná printovačka". ;o))))) Z toho důvodu chápu Albireo, proč klaka tak tleská. Dílo přece přesně splňuje printovací podmínky pro tento druh "takéumění". ;o))))

kafka
20. 09. 2001
Dát tip
:)

Print
20. 09. 2001
Dát tip
:-))))))

Print
20. 09. 2001
Dát tip
P.S.: Kaffi, já věděl, že zabere!:-o))))))) Bělička!.-)))))))*!

Sala
20. 09. 2001
Dát tip
bože musulmanů.. "Skleněné světlo nalomené co utržený úpí květ a žijí, žijí rybí lidé, s teplotou žijí třicet pět. A opět jeden západ hasne, s obvazy mlh se vzdává tmám, ač do tisíců tělem vklíněn, v tisících jsem dnes sám a sám." ... //z některých řečí zavání smutek.. umění přece zachází dál postřehnout srdcem, zábleskem uvidět.. a tady jsou víc než položená slova.. zkusme.. "Závoj přes ústa" ..pro dílko samé *

dablik008
20. 09. 2001
Dát tip
ja tu mit tlacitko na Vyber, tak vybiram... nemam, tak jenom skladam svuj obdiv... prezdivka me sem nenalakala jen tak pro nic za nic... *********************

Wiki
20. 09. 2001
Dát tip
TIP a další pro Salu ....

Wiki
20. 09. 2001
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru