Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zadání nového tématu soutěže (11) Místo kam se rád vracíš

07. 08. 2009
0
27
4120
Autor
Rampoušek

Zadání nového tématu soutěže klubu ROMANTIK.

Téma zní: >>>>>>> MÍSTO KAM SE RÁD VRACIŠ <<<<<<<< forma: libovolná do upřesnění kategorie díla uveďte!: ROMANTIK Své příspěvky PŘÍMO OD DÍLA avízujte BigBivojovi do neděle 16.8. půlnoci, kdy je příjem děl do soutěž uzavřen a soutěž sama bude ukončena ve čtvrtek 20.8. Zveřejnění výsledků proběhne v pátek následující den. POZOR !!!! Průběh soutěže bude hodnotit nejen podle ohlasu a tipů nezávislá porota, ve složení: Baronka Rampoušek Impresse neroušek jejdavilda Noneta ale v podstatě i vy ostatní, můžete svými názory přispět ke konečnému pořadí vítězství! Přejeme příjemné, pohodové letní a inspirativní psaní !

27 názorů

Rampoušek
25. 08. 2009
Dát tip
tak to jenom dobře :)

jejdavilda
24. 08. 2009
Dát tip
já jsem silně závislá porota

BigBivoj
21. 08. 2009
Dát tip
aha, promiň jejdíku :) asi se to "d" vypařilo tím vedrem! Každopádně dnes dojde k vyhodnocení, nebojte už se na tom pracuje...

jejdavilda
21. 08. 2009
Dát tip
já ani nevím, že nějaká soutěž je a už jsem v porotě. Ale co, když kritici ani neví, že existuje nějaká poezie ..

Bíša
21. 08. 2009
Dát tip
Peníze Ti jejdavildo nedají, v porotě je nějaká vila!

jejdavilda
21. 08. 2009
Dát tip
když už mě furt píšeš do poroty, není to placená funkce?

BigBivoj
17. 08. 2009
Dát tip
příjem děl do soutěže ukončen! Hlasujte, tipujte do čtvrtka 20.8. !! *************

vesuvanka
16. 08. 2009
Dát tip
prosím o zařazení své básně do soutěže a předem děkuji avi

Veeriiaann
12. 08. 2009
Dát tip
koukám- za čož děkuji. A také přeji všem kdo sem dneska zavítali krásný a plodný den (samozřejmě literárně...)

Veeriiaann
12. 08. 2009
Dát tip
tak to jo, díky za radu =) sice jsem to už zveřejnila tím pádem normálně- ale což, píšu pro radost, a když jsem skoukla, jaká dílka už ve hře jsou...tak to stejně byl jen takový výkřik do tmy =)

Veeriiaann
09. 08. 2009
Dát tip
ahoj, má trošku hloupý dotaz- Své příspěvky PŘÍMO OD DÍLA avízujte - jak to udělat?????moc avízu nepoužívám, takže nevím, jak na to...

Veeriiaann
09. 08. 2009
Dát tip
ahoj, má trošku hloupý dotaz- Své příspěvky PŘÍMO OD DÍLA avízujte - jak to udělat?????moc avízu nepoužívám, takže nevím, jak na to...

Veeriiaann
09. 08. 2009
Dát tip
ahoj, má trošku hloupý dotaz- Své příspěvky PŘÍMO OD DÍLA avízujte - jak to udělat?????moc avízu nepoužívám, takže nevím, jak na to...

vesuvanka
09. 08. 2009
Dát tip
Rampoušku, tak to je prima, díky za odpověď :-)))

Rampoušek
09. 08. 2009
Dát tip
Jani, můžeš to psát samozřejmě v osobě jaké chceš, je to volné. Zadání není tak striktní jak se zdá, je to pouze vodítko!

vesuvanka
09. 08. 2009
Dát tip
Mám jeden, možná trochu hloupý dotaz, jestli jsem zadání dobře pochopila. Musí být dílo "Kam se rád vracíš" psáno (adresováno) nějaké druhé (většinou hodně, hodně blízké milující osobě) anebo je možné napsat o místech, kam se ráda vracím já formou, jako bych hovořila se sebou v druhé osobě (Ráda se vracíš...a popisovala bych svá místa). To jen, aby dílo kvůli tomu, že zadání jsem špatně pochopila, nebylo vyloučené ze soutěže, což bych nerada... už se mi to jednou stalo, ale nebylo to zde v ROMANTIKOVI. Předem děkuji za odpověď a zdravím :-)))

Rampoušek
08. 08. 2009
Dát tip
to je teprve zadání Syde!

19:50
08. 08. 2009
Dát tip
Chci do poroty! Ihned!

však se tam taky hlásí samí renomovaní autoři

Já už jdu, jdu, jdu... na to :))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru