Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž koule - řádkova abdikace

11. 08. 2009
6
61
4121
Autor
řádek

Zdravím všechny příznivce Koule

 

osud tomu chtěl, že se tu už teď moc nevyskytuju (třeba jen dočasně, kdo ví), nicméně Koule běží dál pod nickem Soutěž Koule, ke kterýmu sice mám heslo a tak, ale celý to převzala pod ochranný křídla, potažmo ploutve Mořský koník. Vcelku si myslim, že to dělá zodpovědně a dobře :)

Tím chci říct, že i když já se valim dál, tak Koule díky koníkovi taky. Pokud se někdy ke Kouli vrátim aktivně zas, to se stát může, tak se to asi dovíte :)

 

Berte to prosím jen jako informaci těm, kteří se o Kouli zajímají a než začnete poznámkovat, že to na hlavní stranu nepatří, pak vězte, že až tenhle "příspěvek" projdou skalní příznivci, tak si to tu po sobě uklidim :)

 

Díky za pozornost

 

ř - áde - k


61 názorů

moorgaan
22. 08. 2009
Dát tip
hlavne se nekam nezakutalej- konik koulet umi, takze jsi to cvrnknul do dulku!.-))..tip

jejdavilda
17. 08. 2009
Dát tip
čest tvé práci***

Oldjerry
16. 08. 2009
Dát tip
Tiiip

řádek
15. 08. 2009
Dát tip
Oldjerry: problémy s časem. Po létě se na netu nebudu v úterý večer vyskytovat vůbec. Už teď to nějakou dobu dělá spíš koník, než já, protože furt někde lítám. A pokud ne, snažím se dohnat to, co se dá a písmák nebejvá úplně to nejdůležitějši... (ber to jako doznání) :)

Oldjerry
15. 08. 2009
Dát tip
Dal bych tipa, ale schází mi k tomu jedna informace, nebo alespoň náznak : co tě vede k tomu, abys KOULI hodil do moře. Na tom nic nemění fakt, že zdejší (tedy mořská) kobylka to dělá dobře.

Tak teď aby poetickou čajovnu vedl někdo jiný a můžeme to zabalit :-)

Podvodníku! Takhle to ze mě vymámit...

Pouze se táži autora, jestli platí to, co řekl, tak nevyšiluj, vejre.

Tak co? Skalní už tu byli?

řádek
12. 08. 2009
Dát tip
eh, psi vyjí a karavana jde dál... :-)))

Fuk
12. 08. 2009
Dát tip
a co bola je K.O.U.L.E.? a kto bol radek? :P

avox
12. 08. 2009
Dát tip
měl jsi dobrý nápad, uvedl jsi jej do života, však koník je důstojný nástupce :-))

milý pronicku - hodní už na mne většinou všeci byli a avíza se mi posílaj už hóóóóódně dlouho teda :oD

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
Díky všem :) Koule je v dobrých rukách. Těší mě, že v mým provedení pobavila :) Dneska mě napadla další ptákovina - promiň, papouchu - na další hurá akci typu koule, trochu těžší a trochu úžeji zaměřená. Počkám v klidu a v koutě, až mi to někdo rozmluví nebo až mě to přejde, pač na to teď fakt nemám čas :)

macecha
11. 08. 2009
Dát tip
řádku - budeš mi moc chybět. Není to vyznání lásky, nýbrž uznání toho, žes stvořitel "KOULE," která mi přináší inspiraci, když mě nic nenapadá a to je moc dobře. Věřím, že jsi ji odevzdal do dobrých a spolehlivých rukou - tj. do rukou mořského koníka. Tip za to, že odcházíš, nedám. Protiřečila bych si.

pronick
11. 08. 2009
Dát tip
už tam je, přišlo ti avi???

pronick
11. 08. 2009
Dát tip
jdu ti dopsat povídku, takže za 15 minut v hlavním seznamu, Vočko T. Marvine? :_)

pronick
11. 08. 2009
Dát tip
a to jsi detektiv???

pronick
11. 08. 2009
Dát tip
řádek je "mrtev", ať žije Mořský koník!!! řádku, odvedl jsi kus dobré práce (ty antikoulisty ignoruj), takže ti dávám tipa a jestli chceš, tak to dám i do oblíbených (ale abys to nebral tak, že se rád s tebou prozatimně loučím:-) P.S. Hlavně teď musíme být hodní na koníka a správně posílat aviza!!! (ale mně vážně blbla aviza:-((

JiKo
11. 08. 2009
Dát tip
monTip!

Petrusha
11. 08. 2009
Dát tip
tak nejak :) akorát morský je prej skutočne dobrý maminek :)

no dyk to sem psala přece! u nás = u mořských koníků :o)

Petrusha
11. 08. 2009
Dát tip
tak nejak :) akorát morský je prej skutočne dobrý maminek :)

Janino, král řádek první a jediný.. no já šak taky být řádkem ani nechcu, já budu furt koníkem :o) myslíš tím, Petrusha, to jak sou u nás dobrými matkami tatínci? :o)

Updika ce? ...

Janina6
11. 08. 2009
Dát tip
Koník to zvládne, ale tys byl prostě první, Řádku :-)) dík, žes to začal

Petrusha
11. 08. 2009
Dát tip
jo, len načo sú morskému koníkovi? morský koník ako je všeobecne dobre známo je dobrá matka :)

sláva bezkoulému řádkovi!!! dvakrát sláva! (za každou kouli jednou :o) Rabbe, dík za reklamu, bylo by aj úřední povrzení s razítkem? :o) papoušku, díky Petrusha - a jak k nim snadno (ale ne bez práce) přijít :o)

Rabb
11. 08. 2009
Dát tip
u Koníka jsou koule v dobrých rukou.. takovej dvojsmysl, že? :-))) a řádek je machr, že tuhle soutěž zavedl.. sláva mu!

Petrusha
11. 08. 2009
Dát tip
jak snadno přijít o koule ...

papouch
11. 08. 2009
Dát tip
řáde, nedělej nedělej, jóó! Máme Tě rrrádi! :-) Máme Tě rádi i bez peněz, Irenko, vlastně i bez koulí, řádku! .-)

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
teprve teď chápu, co je to "nemít na to koule" odcházím sesbírat zbytky své bůhvívčem vymáchané ješitnosti do ranečku a vydám se na dlouhou matějskou pouť novým životem bez koulí deprese sbohem, přátelé! jabadabadů

papouch
11. 08. 2009
Dát tip
koní - teď úúplně kamkoliv, koukni na mapu a kde je zeleno, tak tam - a vem si kosu a dvoukolák :-)

a já myslela že tě uklidním!

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
to je ale zlý, zlý, nepěkná věc! :)

ááále houby! si to vůbec osobně neber... dyk o tebe osobně už dávno ani nejde... :oD

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
... mám si to brát nějak osobně, nebo jsou mý příspěvky tady dobrý už tak akorát na houby? :)

a jóóó, to bylo srandovní! :o) papoušku, dyž tě mám na drátě - potřebuju instrukce kam kol brna na houby - nějak rozumně, není dopravní prostředek (já se tě dotazovala už někde, ale tys mě dvakrát nejmíň zapřel... :o) esi tak zprávni, sím - kuju :o)

Norsko 1
11. 08. 2009
Dát tip
znám i vážné papoušky. ale přistřihly jim křídla

papouch
11. 08. 2009
Dát tip
neboj, koní... my žvížátka musíme držet pospolu (akorát že papoušci jsou už takoví srandovní, no :-p )

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
listina výherců chce probrat zpětně asi... pač po zásahu macechy byla částečně obnovena tak, aby odkazovala přímo na výherní díla... atd. Ale víš co, z toho se nestřílí a pokud budu mít chvíli, taky tam můžu vlízt, ačkoli je fakt, že já jsem na tom s časem dost špatně teď už :( vaude: král je mrtev, ať žije král, jojo :)

a já tě řádku vkulím do klubu aby to bylo zadokumentováno - stejně tam budu muset trochu zapracovat, nemám aktualizovanou listinu výherců... sypu si písek na hlavičku (popel plave...)

Vaud
11. 08. 2009
Dát tip
trikrat zdar radkovce! a diky!

no sotva su pár minut oficiálně ve funkci už mi hážou klacky pod nohy... nebo žabky mezi ploutvičky... nebo mě prostě nemaj rááádiiiiiiiiii, bééé! :o)

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
papouchu, mám odzkoušeno, že moje koule jsou u koníka v dobrých rukách... tedy ploutvích... eh... nebo asi... ocasu... či tak nějak :)

papouch
11. 08. 2009
Dát tip
koule bez řádku se kutálí nerovně, křivolace... navíc co může s takovou koulí udělat mořská potv.. éé .. potvůrka? Utopit ji... :-))) (sory není to myšleno zle, ale to podobenství se tááák nabízí :-)))

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
sem ďábel! :)

och, to s těma lopatkama, to mě zasáhlo... :o)

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
mimochodem, doufám, že mi někdo za tohle dá aspoń tip, když už ne rovnou výběr

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
VT Marvin: kondolence přijímám zítra v pět na lampárně

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
co já vim... třeba sis mě vyřadila, když ti hážu kouli na hrb :) (Tedy, chci říci - na tvou dokonalou linii lopatek :)

děláš jako bych tě neměla v oblíbených... řediteli :o) takže se to provalilo... no jo.. tož dík no :o)

řádek
11. 08. 2009
Dát tip
avi koníkovi :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru