Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K.O.UL.E. adrenalín/Záletník

12. 08. 2009
34
35
5912
Autor
Háber
Vyrástol som na dedine. Preto mám psov rád. Za to moja žena je z mesta. A každý pes v nej vyvoláva nedôveru. Iste, aj ja mám rešpekt pred cudzími havkáčmi, ale nemôžem povedať, že by som sa ich bál. Moja žena má z každého psa hrôzu. Raz sme stáli v banke v rade. Cez celú halu oproti nám čakal chlap s veľkým hnedým ako čokoláda krásnym psom. Žena sa naňho zadívala a povedala mi: To je krásne zviera. Len čo to povedala, psisko náhle vstalo od pána a rozbehlo sa k nám. Hodilo sa mojej žene k nohám, kým ona sa ma kŕčovito chytila za ruky a priškrteným hlasom jačala od strachu. Tak som jej povedal: To máš za to, že obdivuješ cudzie psi. Oni to cítia a potom sa ti hádžu k nohám. Za psiskom dobehol majiteľ, veľmi sa ospravedlňoval, ale psa od mojej ženy dostal len násilím. Ani jej jačanie ho od nej neodohnalo. Naopak, oddane na ňu priam zbožne hľadel a nežne kňučal. Inokedy zasa som šiel domov v noci, do nášho bytu v paneláku a vo vchode ležal obrovský - myslím tým fakt obrovský - nemecký vlčiak rozvalený cez schody. Musel som ho prekročiť, inak to nešlo. Tak aj keď bol neznámy, aby ma nepohryzol, kam nemá, keď by som ho prekračoval, som ho priateľsky poškrabkal za ušami. Prekročil som ho a šiel som schodmi hore domov. Nevedel som však, že vlčiak okamžite vstal a šiel mi v pätách. Fakt som si to nevšimol! Ako som odomkol dvere nášho bytu, vlčiak mi vrazil medzi nohy, až ma nadhodilo a to som vysoký 186 cm - a rozbehol sa dovnútra. Suverénne prebehol chodbu, obývačku, druhú chodbu a ladne skočil k mojej manželke do postele. Žena vyskočila v nočnej košeli, začala jačať nad tou masou mäsa, srsti, zubov a uší a vôbec. V momente vo mne zovrel adrenalín. Bežal som do spálne, chytil to obrovské zviera za uši a vytiahol som ho pred dvere bytu, ktoré som na to zamkol. Zbehlo sa to všetko strašne rýchlo. Dodnes neviem, ako som to dokázal a nechápem, čo sa to vlastne stalo a čí to bol nemecký vlčiak, ale dodnes naňho rád spomínam - lebo nás nepohrýzol. Asi sa chcel len vyspať s mojou ženou, čo vzhľadom na jej atraktivitu nemôžem mať nikomu za zlé, ani záletnému psovi.

35 názorů

jejdavilda
19. 08. 2009
Dát tip
pozdravuj svou ženu a mé děti :-) ?*

nostalgik
17. 08. 2009
Dát tip
Někdy si připadám jako pes... tak pozdravuji tvoji ženu.. :o)))

zvedavec
15. 08. 2009
Dát tip
:) pekné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Impresse
14. 08. 2009
Dát tip
:-)*

avox
14. 08. 2009
Dát tip
pěkný příběh, vlastně dva */

Oldjerry
14. 08. 2009
Dát tip
Nedivím se - když někdo leze za ženou do postele a má dva ... *

Háber
13. 08. 2009
Dát tip
VT Marvin - súhlasím, je to fejtón na pobavenie:), tak som to nechal tak:)*ď...

raja
12. 08. 2009
Dát tip
Tohle je fajn čtení, pobavilo:)Háberko je dobrý i v próze:)

Zuzulinka
12. 08. 2009
Dát tip
:-)*

Lora
12. 08. 2009
Dát tip
poutavě napsané!*

Hahahahahahaha :)))))))))))))) - atraktivitu Tvojej Júlie podpisujem!!!!!!!*

Bíša
12. 08. 2009
Dát tip
!!!

to je úsměvná historka.., moc pěkná*

Adamova Eva
12. 08. 2009
Dát tip
*o)souhlas s Myšlenkou, náš byl dokonce zvyklý i na postel

BigBivoj
12. 08. 2009
Dát tip
pekný zážitok! *

foto
12. 08. 2009
Dát tip
T*

neroušek
12. 08. 2009
Dát tip
*

přitom byl tak přítulný...a utčitě i hodný na děti :o)

Marlav
12. 08. 2009
Dát tip
moc líbí*

Háber
12. 08. 2009
Dát tip
mylenka - sem - tam to žene nadhodím, ale viem, že keby sme ho fakt kúpili - zohnali, bol by som na vedľajšej koľaji:))), lebo žena by si psa obľúbila - určite* Noro - no jo, tak vzniká literatúra:)))*

Marcela.K.
12. 08. 2009
Dát tip
Taky jsem se bála psů...znám lék. Kupte si bígla :-) Nechtěla jsem psa, ale dcera mě před deseti lety uprosila...a já zjistila, že psů se bát nemusím, že poznám, jakou mají náladu...a už nemusím přecházet na druhý chodník, abych psa nepotkala. Jen souhlasím, že pes do postele nepatří...náš má boudu a zahradu.Domů může, ale spát chodí do boudy :-)

Háber
12. 08. 2009
Dát tip
Vaud - veru, potvorák:)*

Vaud
12. 08. 2009
Dát tip
:-) zaletny pes :-)

Háber
12. 08. 2009
Dát tip
Norsko - ok, dám to dokopy:)))

Janina6
12. 08. 2009
Dát tip
:-)

Norsko 1
12. 08. 2009
Dát tip
taky dobrá historka

Háber
12. 08. 2009
Dát tip
...k cudzím ani ja a moja žena má z každého psa hrôzu - raz sme stáli v banke v rade. Cez celú bankovú halu oproti nám stál chlap a mal veľkého hnedého ako čokoláda krásneho psa. Žena sa naňho zadívala a povedala mi: to je krásny pes. Ako to povedala, psisko náhle vstalo od pánových nôh a rozbehlo sa k nám. Hodilo sa mojej žene k nohám, kým ona sa ma kŕčovito chytila za ruky a priškrteným hlasom jačala od strachu. Tak som jej povedal, to máš za to, že obdivuješ cudzie psi. Oni to cítia a potom sa ti hádžu k nohám. Za psiskom dobehol majiteľ, veľmi sa ospravedlňoval, ale psa od mojej ženy dostal len násilím:)

Norsko 1
12. 08. 2009
Dát tip
doufám, že bych toho byl taky schopen. k psům kdovíjakou důvěru nemám :-)

Háber
12. 08. 2009
Dát tip
Rosťo - *fíha*to mi nenapadlo:))) Na nič nebolo času*

Norsko 1
12. 08. 2009
Dát tip
zachoval ses jako chlap. intelektuál by volal policii

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru