Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posaď se mi na klín

14. 08. 2009
22
31
2331
Autor
Štěpota


                  Posaď se mi na klín
                  Jednou, až se staneš ženou
                  Malá nizozemská Jacquelin
                  Dávno neznáš moje jméno

                  A že láska není němá
                  Chtěl bych šeptat do tvých uší
                  Věty na jediné téma
                  Jak ti to neskutečně sluší

                  Jenže já nejsem ten pravý
                  Kdo by seděl do tvých plánů
                  Budeš raději plést hlavy
                  Stovkám bludných holanďanů


31 názorů


Overkill
19. 08. 2010
Dát tip
Vážně dobré *T/O

Skvělé***

LaCarrie
15. 12. 2009
Dát tip
Ta poslední *

A.H.
20. 11. 2009
Dát tip
Milé to je, toť pravda, ani mi zde nevadí do očí bijící uší-sluší. *t*

Štěpota
20. 11. 2009
Dát tip
Tomu neporučím. Jak dlouho ještě budeš v tom špitále, ať vím, jestli se mám fakt snažit, nebo jestli už tu nudu vydržíš?

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
Dělej si co chceš, já už se nebudu angažovat...čau.

Štěpota
17. 11. 2009
Dát tip
Dal jsem ji pryč a zase ji tam vrátil, ona tam je hezká. Všechny další čárky by byly na koncích řádků a když tam mám ta velká písmena, tak by to bylo divné, ne? Zkrátka to nechám tak a basta. :o)))

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
:-) tak si ji tam nech, vždyť je mi to v podstatě jedno, jen by tam neměla být...

Štěpota
17. 11. 2009
Dát tip
Plnou. Jo, ještě na to budu hodinu čumět a pak asi smažu tu jedinou čárku, co tam je. Pěkně jsi mi ji zhnusila (tu čárku samozřejmě). A rytmus fakt nechám tak. :o) Ještě jednou díky za kritiku i za návštěvu.

Marcela.K.
17. 11. 2009
Dát tip
To jsou výmluvy :-), rytmus nesedí i v textu dál a smsky se píšou do mobilu ... interpunkce - buď použiješ znaménka důsledně a všude a nebo vůbec...snad pro zdůraznění bys mohl použít otazník či vykřičník... ale čárku někdy jo a někdy ne - to je špatně. Flašku? Plnou, nebo prázdnou? :-)

Štěpota
16. 11. 2009
Dát tip
To je vlastně písnička, takže co Ti rytmicky nesedí, patří před taktovou čáru (jako předjímající synkopa). Velkým písmenem začínám řádek, aby v SMSce bylo jasné, kde začíná. No a interpunkce... co to je? :o) Ber to tak, že mám něco jako svůj styl. V každém případě děkuji za kritiku a sorry, že mi to tak kecá, koupil jsem si dneska flašku.

Marcela.K.
16. 11. 2009
Dát tip
...rytmus je trochu mimo a jak vidím, editovat to neumíš :-) nebo nechceš? ...pak mi vadí , že každý řádek začínáš velkým písmenem a pokud nepoužíváš interpunkci, tak důsledně a ne sem tam jo :-)

Štěpota
27. 09. 2009
Dát tip
No vidíš a někdo tomu říká "klišé". A beztak to je, ale když se to snažíš psát s nadhledem, tak by to z toho mělo smrdět (když cituješ třeba starého mořského vlka, tak se "klišé" nevyhneš). Jo, díky. PS: Pohodové dny, ty Ti taky přeji.

Bíša
27. 09. 2009
Dát tip
Silné obraty poetické...

nahá12
22. 09. 2009
Dát tip
příště zkus : Jij ziet er prachtig uit zeg, wat een mooie vrouw ben jij! s českým přízvukem a žádná Holanďanka neodolá...

ten závěr :)*

Robinia
10. 09. 2009
Dát tip
*

zzlatý
27. 08. 2009
Dát tip
Hezké, TIP... možná bych jenom malinko poopravil rytmus, (jenom můj názor) asi tak nějak: A že láska není němá Chtěl bych šeptat do tvých uší, věty na jediné téma - neskutečně ti to sluší...

Estrella*
18. 08. 2009
Dát tip
co víc říct??:o)*

Štěpota
16. 08. 2009
Dát tip
Já tam to "neznáš" opravdu musím nechat, protože jedině tak vyjádřím přesně to, co chci. Díky za tip, je-li od Tebe. :o)

Halcyon
16. 08. 2009
Dát tip
+ Závěr povedený, prostřední strofa miloučká - oč to má pravidelnější rytmus, o to víc mě ruší "Jak ti to neskutečně sluší", "Dávno NEZNÁŠ moje jméno" se sice dá významově strávit, ale taky bych se přimlouval za futurum.

líbí se když to má myšlenku...hezky zapracováné,řekl bych,že to může čtenáře až oblbnout...t.

Štěpota
14. 08. 2009
Dát tip
Aha, to je pravda. Psal jsem to několik let, tak mi to nepřišlo. :o)

Štěpota
14. 08. 2009
Dát tip
Pro VT Marvina: Zapoměla na Tebe dříve, než dospěla. :o) Díky za tip. Pro Marlav: Taky díky.

Marlav
14. 08. 2009
Dát tip
za to, že je to milé a o lásce*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru