Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze života ... hmyzu?

17. 08. 2009
6
0
1191
Autor
větroplach

... k tomu nekrologu je to už jen kousek ...

Pozoroval jsem je půl hodiny .... než mi přijel autobus.
Mouchy, mušky, můry, broučky a všelijaký další hmyz.

Reklamní plocha bez plakátu, jen obnažená zářivka za sklem a kolik hloupých tvorů to donutí k horlivému snažení o ... co vlastně?
Kolik tupců si otlouká hlavu v zaslepené touze přiblížit se tomu studenému světlu?

Pozoroval jsem je půl hodiny ..... a bylo mi dobře.
Jako bych byl jedním z nich. Stejně tak tupě mlátím hlavou do skla a Ty jsi někde na druhé straně a proč chci vlastně za Tebou?
Horlivé snažení o ... co vlastně?

Stačilo půl hodiny ... jako bych byl jedním z nich a bylo mi zle z těch opakovaných náletů. Co odlepení od země, to jen další následné přistání na krovkách.

Už aby bylo ráno a světlo zhaslo. Chvíle nehybnosti než začne marné snažení nanovo.

Nebo možná ... prohodit se tím sklem a doufat, že vykrvácím rychleji než si někdo všimne, že jsem mu natekl do bot.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru