Při hodnocení kvality básní na Písmáku u mě rozhoduje | |||
datum / id | 17.08.2009 / 331947 | Vytisknout | | |
autor | Norsko 1 | ||
kategorie | Diskuse | Další dílo autora | |
zobrazeno | 12930x | ||
počet tipů | 2 | ||
v oblíbených | 1x | ||
zařazeno do klubů | Klub za zrovnoprávnění "dalších úplně zbytečných a prázdných " diskuzí, | ||
Prolog | |||
Bude zajímavé, jaký motýl se vyklube z této kukly | |||
Při hodnocení kvality básní na Písmáku u mě rozhoduje | |||
|
Názory čtenářů (Zobrazit smazané) |
09.11.2009 12:01:36 | dát kritice tip | Adamova Eva |
pořád c) a pořád se vyvolává duch struny? | ||
05.11.2009 18:30:04 | dát kritice tip | Norsko 1 |
momentálně ty | ||
05.11.2009 18:28:39 | dát kritice tip | petr.ix |
kdo to tady zase rozšmrdlává ???? | ||
05.11.2009 08:29:06 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
04.11.2009 21:30:45 | dát kritice tip | blboun nejapný |
...nebudu si to číst,pamatuji si to (zhruba),to jsem tu byl ještě mladý :) | ||
04.11.2009 20:57:01 | dát kritice tip | Norsko 1 |
gé je správně :-) | ||
04.11.2009 20:49:01 | dát kritice tip | moře |
F) jedině... | ||
07.09.2009 03:34:26 | dát kritice tip | Toscana |
C a D - většinou zhruba v poměru 50 : 50 | ||
04.09.2009 15:26:54 | dát kritice tip | neznamaxy |
... já si představuji po přečtení veršů určitě něco jiného než autor, ale myslím si, že když mi ty napsané řádky něco řeknou nebo mám z nich nějaký pocit - pro mne je to dobrý - prožívám si to posvém sama, ostatní mohou být úplně jiný pocity i názory - myslím, že to není na škodu, no, mýlit se, je lidské | ||
27.08.2009 17:48:56 | dát kritice tip | Sebastiana |
To je samozřejmé, že by kontaktovali autora. Dík za radu. | ||
27.08.2009 17:42:50 | dát kritice tip | Sebastiana |
... | ||
27.08.2009 17:34:26 | dát kritice tip | dapler |
Odkaz na Písmáka může dát manžel kamkoli,ovšem použití textu děl je samozřejmě podmíněno písemným souhlasem autora. | ||
27.08.2009 13:22:48 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Ne, nejdřív se jich musíte zeptat. Autorský zákon | ||
27.08.2009 13:20:13 | dát kritice tip | Sebastiana |
O něčem přemýšlím. Můj manžel dělá na svých stránkách recenze na hudební skupiny. Vím, jaký je nedostatek textů písní. Já zde našla některé doslova "poklady". A to i ve verších, které by se daly použít. Samozřejmě třeba s malou úpravou kvůli rytmu. Je možné, aby dal na své stránky odkaz na písmáka, když by autoři souhlasili s použitím k písni? Potřebuji znát něčí názor...nevím. Děkuji. | ||
25.08.2009 21:11:37 | dát kritice tip | Norsko 1 |
hezky, saintzero, hezky | ||
25.08.2009 21:09:20 | dát kritice tip | Saintzero |
Protože tahle diskuse trvá poměrně dlouho,a strávil bych celej den než bych přečet všechny příspěvky,tak mě případně omluvte pokud,bych se opakoval.navíc budu hodnotit jenom básně s vázaným veršem. 1) Myšlenka- Na prvním místě je pro mě hlavní myšlenka.Pokud to bude naprosto geniální tak to klidně autor může psát i pozpátku když to pochopím pak mně je všechno jedno 2)vyjádření myšlenky-Pokud myšlenka bude trochu horší ,pak mně jde hlavně o metafory(přirovnání)pokud jsou naprosto geniální pak překousnu i to,že hlavní myšlenka nebyla tak dobrá 3)rytmus básně pokud o mně to bude přímo z pusy když to budu číst pak to může zachránit průměrnost předchozích dvou bodů | ||
24.08.2009 11:26:51 | dát kritice tip | blboun nejapný |
...tobě i večer :) | ||
24.08.2009 11:21:03 | dát kritice tip | Norsko 1 |
díky za příspěvek. Tohoto charakteru tu zatím chyběl. Ještě jednou díky, a hezký den | ||
24.08.2009 11:18:18 | dát kritice tip | blboun nejapný |
...za blbouna rozhodují mé charakterové vlastnosti ...podle toho,která vytane na povrch ...neznalost,nepochopení,závist,prospěch,podlézánía podobná objektívní rozhodnutí | ||
24.08.2009 09:51:41 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Kdyby všichni byli jako ty, lorenc, jak by tu mohlo být krásně | ||
23.08.2009 17:26:11 | dát kritice tip | lorenc |
cha, za D. na první pohled zcela objektivně a neomylně rozpoznám kvalitu díla | ||
23.08.2009 10:34:24 | dát kritice tip | Norsko 1 |
rozhodl jsem se, že končíš. Tvé trapárny nebudu více tolerovat | ||
23.08.2009 10:22:52 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
když pominu, že neumíš posílat avíza a očividně ani číst, odpověď je, že všechny možnosti jsou stejně blbé. | ||
23.08.2009 09:25:50 | dát kritice tip | baronka |
D ale i mladá dívenka co upustila trochu stříbra až se mi dech zatajil a já uviděla cestu tančí tak lehkonoze | ||
23.08.2009 08:24:13 | dát kritice tip | Norsko 1 |
když pominu že jsi vůl, otázečka. které jsou ty správné ? | ||
23.08.2009 08:09:26 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
norsko, čti pořádn, on nepsal nejbližeji, ale neblížeji. Tedy že všechny možnosti jsou stejně blbé :-) | ||
23.08.2009 01:38:58 | dát kritice tip | Norsko 1 |
nejblížeji je dé, takové závratné | ||
22.08.2009 19:11:11 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů, chroust :-) | ||
22.08.2009 19:07:42 | dát kritice tip | art klinika moskva orchestra |
v podstatě nic z toho..i když neblížeji je "d" | ||
22.08.2009 16:08:27 | dát kritice tip | moorgaan |
z teto kukly se nic nevyklube... pri hodnoceni KVALITY basni na Pismaku u me rozhoduje - zda ji psalo a/ Norsko1 a nebo b/ nekdo jiny - a/ je spravne !! | ||
22.08.2009 15:36:40 | dát kritice tip | Sana´a |
za d) a c) a někdy bohužel i za a) ale varianta b) nikdy ne .. přes mou tlustou mrtvolu :D | ||
21.08.2009 17:11:02 | dát kritice tip | selfbitch |
při psaní obvykle totéž | ||
21.08.2009 13:06:39 | dát kritice tip | Norsko 1 |
díky pájo. já se směju, jen vidím tvoje jméno | ||
21.08.2009 12:29:23 | dát kritice tip | Pája |
díky za "struna, kterou ve mně vyvolá", záchvat smíchu ještě zpříjemnil už i tak příjemný pátek ;) | ||
21.08.2009 07:02:53 | dát kritice tip | Norsko 1 |
a při psaní ? | ||
20.08.2009 23:41:15 | dát kritice tip | selfbitch |
mnozstvi alkoholu v krvi! | ||
20.08.2009 21:30:58 | dát kritice tip | Godfrey |
A)C)D), to dá rozum. | ||
20.08.2009 12:10:29 | dát kritice tip | Augustus |
V tom případě jsem velmi rád. Tyhle diskuze jsou velmi užitečné, jelikož demaskují nešvary a přimějí lidi (aspoň některé) uvažovat, jak a podle čeho vlastně hodnotí, což může vést k úvahám nad kvalitou samotnou etc., což byl od jánabráchismů a tipování podle módy či nálady velký pokrok. Na druhou stranu jsem po špatných zkušenostech s Belgií nevěděl, zda nejde jen o pubertální exhibici. Tím zdůvodňuji svou ostražitost. | ||
20.08.2009 12:02:43 | dát kritice tip | Norsko 1 |
nejde o ironii. tentokrát ne | ||
20.08.2009 12:00:01 | dát kritice tip | Augustus |
Teď nevím, zda nejde o ironii, ale není zač. Snažil jsem se.;-) | ||
20.08.2009 11:55:06 | dát kritice tip | Norsko 1 |
děkuji auguste za přínos který jsi v této diskuzi projevil | ||
20.08.2009 11:51:52 | dát kritice tip | Augustus |
U mne d) a c), přičemž samozřejmě na pojem "kvalita" existují různé definice a estetické názory. Já kupříkladu preferuji vázané verše, ale i prózu a ve výsledku vše, co spojuje zajímavý a podnětný obsah s vytříbenou formou. Domnívám se, že optimální rovnováha obsahu a formy je pro umění mimořádně důležitá, jelikož je to něco jako tělo a duše díla. Dvě spojené nádoby. Každopádně TIP za další diskuzi o hodnocení na Písmáku. Je důležité si nepokrytecky připouštět a nahlas říkat, podle čeho zde kdo hodnotí. | ||
19.08.2009 20:26:42 | dát kritice tip | Norsko 1 |
taky si myslím | ||
19.08.2009 20:24:52 | dát kritice tip | Teichman |
když je to o sexu, je to fajn... :-) | ||
19.08.2009 19:48:01 | dát kritice tip | Norsko 1 |
zajdi | ||
19.08.2009 19:44:51 | dát kritice tip | Rajmund |
a) ..a trocha piva by nebyla? | ||
19.08.2009 14:52:47 | dát kritice tip | Norsko 1 |
díky za účast | ||
19.08.2009 14:51:21 | dát kritice tip | Aleinad |
a), c). | ||
19.08.2009 11:39:41 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Veni vidi vici | ||
19.08.2009 11:38:49 | dát kritice tip | papouch admin |
ty se srazama, Norsko, moc neoháněj podrazáku | ||
19.08.2009 11:16:29 | dát kritice tip | orinoko.a |
to nevim, já na cti netratim, mám jí pořád úplně stejně, mně taky nejde o tipy, víš víš ale dík Nore :) | ||
19.08.2009 10:52:22 | dát kritice tip | Norsko 1 |
kdože to cti netratí ? na tipy se vyser, důležitá je kvalita, tu poznáš ve chvíli, kdy ti napíše člověk, kterého si vážíš. Většinou to ovšem nebývá kritik, ten je pouze osobním trenérem několika málo svých koní, které od kohosi koupil za babku a už dneska vlastně neví proč. STATUS QUO, toť premisa tohoto serveru | ||
19.08.2009 10:47:31 | dát kritice tip | orinoko.a |
jak? | ||
19.08.2009 10:42:31 | dát kritice tip | Norsko 1 |
že nejde. kde žiješ, orinoko ? V naší vyspělé společnosti že není možné, co je možné v johoamerické venezuele ? Hrubě se mýlíš | ||
19.08.2009 10:39:13 | dát kritice tip | orinoko.a |
teď mi teda neni úplně jasný co tim myslíš.))) protože důvod, kvůli kterýmu bych dávala tip sama sobě stejně neni v možnostech ono to hlavně nejde.P | ||
19.08.2009 10:18:45 | dát kritice tip | Norsko 1 |
jen aby, milá orinoko. Představ si, že čteš sebe. Poprvé | ||
19.08.2009 10:16:01 | dát kritice tip | orinoko.a |
to ale neni profil.P a jinak c) a d) | ||
19.08.2009 10:12:10 | dát kritice tip | Adamova Eva |
ne, jelikož to nevím, ani ve snu bych si to nepomyslela na nikoho z Vás :o) | ||
19.08.2009 10:11:37 | dát kritice tip | Norsko 1 |
srazy, milá orinoko, srazy | ||
19.08.2009 10:10:03 | dát kritice tip | orinoko.a |
jsem milá orinoko, a tim všim já samosebou oplývám:)) já vím, že to víte, ale nechápu, jak to víte, když tady v profilech žádný ffotky nejsou.P nebo jsou? | ||
19.08.2009 10:09:51 | dát kritice tip | Adamova Eva |
a poslal mi avi :o) | ||
19.08.2009 10:08:28 | dát kritice tip | Norsko 1 |
jejda ať si plodí co chce, jelikož je vůl. ale to jsi asi říct nechtěla, že ne | ||
19.08.2009 10:06:59 | dát kritice tip | Adamova Eva |
to bylo k věci, jejda zahrál na správnou strunu, jelikož já už se vyjádřila :o) | ||
19.08.2009 10:03:47 | dát kritice tip | Norsko 1 |
říkám ti proč. Vaud ví, o čem mluví, já to vím též | ||
19.08.2009 10:02:18 | dát kritice tip | orinoko.a |
čimž neřikám, že tu nejsou hezký autorky nejsou tu fotky:)) | ||
19.08.2009 10:00:48 | dát kritice tip | Norsko 1 |
jen ty hezké, milý orinoko. Nezapomeň ovšem na svůj vniřní zrak a krásu duše | ||
19.08.2009 09:58:47 | dát kritice tip | orinoko.a |
to nechápu. Která autorka tady má fotku? to si asi moc nepotipujete pánové.P | ||
19.08.2009 09:47:53 | dát kritice tip | Norsko 1 |
mluv k věci, adamova evo, jinak tě budu nucen vyškrtnouti ze seznamu těch, co mohou děkuji | ||
19.08.2009 09:45:06 | dát kritice tip | Adamova Eva |
obdržela jsem Kamile to samé - potěšilo :o) jejdo, opakování: matka moudrosti, zvyšování (i populace): otec zralosti :o) ... aj -se máš 2x a je to v pohodě, má to rytmus k zvyšování poklesu populace | ||
19.08.2009 09:38:47 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Očekávám hufnágla | ||
19.08.2009 07:04:38 | dát kritice tip | Kamil Sikora |
Dneska ráno jsem dostal avízo. Podívám se tedy do seznamu avíz a tam stálo pěkně v řádku vedle sebe: Při hodnocení kvality básní na Písmáku u mě rozhoduje.....bezbřehé_svědomí. To je úplně přesné a nepotřebuje to další komentář!!! | ||
19.08.2009 00:45:01 | dát kritice tip | Octopus Syd |
to je vidieť, aký si už z toho nadržaný... a to sa o zvyšovaní populácie sotva začalo rozprávať... ešte tak 15 minút rozhovoru a přeřízneš aj Vauda | ||
19.08.2009 00:33:30 | dát kritice tip | jejdavilda |
pardon, jedno proto se je navíc | ||
19.08.2009 00:32:50 | dát kritice tip | jejdavilda |
nikoli a proto se proto se loučím. Užívej si u netu :-) | ||
19.08.2009 00:29:56 | dát kritice tip | Octopus Syd |
jejdavilda: chceš zastaviť pokles populácie jalovými rečami? :-P | ||
19.08.2009 00:27:13 | dát kritice tip | jejdavilda |
Malý ten, kdo má malý cíl :-) | ||
19.08.2009 00:25:31 | dát kritice tip | Vaud |
jejdovildo - neklaď si velké cíle, co třeba jen zastavit pokles... | ||
19.08.2009 00:19:02 | dát kritice tip | jejdavilda |
Na blbosti vás užije, co takhle zastavit pokles populace? | ||
18.08.2009 21:44:03 | dát kritice tip | Rabb |
samozřejmě b), jsem správný janabráchista! | ||
18.08.2009 20:13:25 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
protože by norek zase řekl, že jsem ukradl jeho geniální nápad... jako bys ho neznal | ||
18.08.2009 20:08:26 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
18.08.2009 20:06:40 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
Norsko by na toto téma mohl založit další diskuzi :-) | ||
18.08.2009 20:03:09 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
18.08.2009 19:56:29 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
A skoro jako Marvin :-) | ||
18.08.2009 19:54:25 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
18.08.2009 19:51:27 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
18.08.2009 19:46:36 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
18.08.2009 19:45:26 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Vidíš, jak krásně diskutuješ ? Mohl bys být přínosem | ||
18.08.2009 19:41:34 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
Ano, máš pravdu, Norsko, nepoznám. Proto opravuji svoji odpověď a volím možnost B | ||
18.08.2009 19:39:21 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Ty kvalitu nepoznáš, milý armine, absolutně netušíš, co to je. Definuj | ||
18.08.2009 19:38:05 | dát kritice tip | thalina |
Pro mě jo | ||
18.08.2009 19:36:02 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
D Moje odpověď je D Děkuji, Norsko, za další možnost vyjádřit svůj názor | ||
18.08.2009 19:34:40 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Kdyby byla volba jasná, nikdy bych sem tuto diskuzi nedal | ||
18.08.2009 19:33:05 | dát kritice tip | thalina |
Přispět názorem není problém, obzvlášť pokud je volba natolik jasná. | ||
18.08.2009 19:31:01 | dát kritice tip | Norsko 1 |
přispěla jsi názorem. se cení | ||
18.08.2009 19:28:38 | dát kritice tip | thalina |
nelekej mě jo...já diskutovat neumim...já jsem totiž vždycky moudřejší...a ustupuju :o) | ||
18.08.2009 19:26:19 | dát kritice tip | Norsko 1 |
hlavně že diskutuješ | ||
18.08.2009 19:25:03 | dát kritice tip | thalina |
Hele fakt nevim, jak moc je tohle braný vážně - tady jeden nikdy neví - ale za sebe bych dala c), protože to ostatní jde tak nějak mimo mě. | ||
18.08.2009 19:20:56 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Diskuze by to nemusela být pouze z jediného důvodu. Nedal ji sem on, nebo někdo z pohůnků | ||
18.08.2009 19:16:34 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
18.08.2009 18:41:43 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Neodvažuji se ani doufat, tangensi :-) | ||
18.08.2009 18:39:39 | dát kritice tip | Tangens_Omega36 |
Kvalita? Co je to kvalita? To mi připomíná obor, který studuju - kvalita potravin. Ta se ovšem posuzuje podle zcela jasných kritérií. Zatímco posouzení uměleckého díla je 100x složitější. Dejme tomu, že C. a D., ale často díla hodnotím i na základě dalších fenoménů, které jsi neuvedl. Jinak je mi ovšem jasné, k čemu primárně tato diskuze slouží, že ano? :->>> | ||
18.08.2009 18:09:47 | dát kritice tip | Octopus Syd |
ja by som to teda povedal takto: Při hodnocení kvality básní na Písmáku u mě rozhoduje faktická správnost literárního díla a kniha mého srdce. | ||
18.08.2009 15:41:20 | dát kritice tip | bezbřehé_svědomí |
Nepochybuji o ničem,co vykvete z Tvých úst,či pera... :) | ||
18.08.2009 15:30:19 | dát kritice tip | Norsko 1 |
třeba s ulitama od šneků. ale musel bys hodně často | ||
18.08.2009 15:28:00 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
18.08.2009 15:26:08 | dát kritice tip | Norsko 1 |
u tvých džbánů ? To nebude jednoduché | ||
18.08.2009 15:24:41 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
18.08.2009 15:21:35 | dát kritice tip | Norsko 1 |
řekl, to je jisté. Ty o tom snad pochybuješ ? | ||
18.08.2009 15:20:28 | dát kritice tip | bezbřehé_svědomí |
Neřekl to ten Norčák hezky?:) | ||
18.08.2009 14:13:45 | dát kritice tip | Norsko 1 |
mantinely neexistují. jsou umělé, skoro jako nádoby, na jejichž dně bych rád uviděl kus světla | ||
18.08.2009 14:11:55 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
18.08.2009 14:09:00 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Co tak odpovídat podle sebe, marvine ? O tom je celá tato diskuse | ||
18.08.2009 14:05:47 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Protože jsem ji tam dal, milý armine. Budu potěšen, přestaneš-li mě obtěžovat hloupými otázkami. Děkuji | ||
18.08.2009 13:33:26 | smazaný uživatel | |
smazaný uživatel | ||
18.08.2009 13:03:44 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
norsko, zeptal jsem se, proč je toto stále na hlavní straně, otázka nebyla určena pouze tobě, vyjádřit se k ní mohou všichni. tak se buď vyjádři, nebo jdi někam | ||
18.08.2009 12:53:36 | dát kritice tip | Norsko 1 |
jdi někam. tvá úpornost je docela nudná, až ubíjející | ||
18.08.2009 12:51:51 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
ty se mnou nechceš mluvit a přesto mi pokládáš otázky ? nejsi náhodou trochu na hlavu ? | ||
18.08.2009 12:50:12 | dát kritice tip | Norsko 1 |
nechci ti poslat avízo, nechci s tebou mluvit. nemáš přeci co říct, že armine | ||
18.08.2009 12:47:54 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
a neplatí mě nikdo | ||
18.08.2009 12:46:54 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
center>AVÍZO Když chceš, abych ti odpověděl, což nejspíš chceš, když se mě prtáš, tak mi pošli avízo. Tatare. | ||
18.08.2009 12:24:15 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Někdo ti platí, milý armine ? | ||
18.08.2009 12:23:18 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
Zajímal by mě důvod, lépe důvody, proč je toto stále na hlavní straně. | ||
18.08.2009 11:00:33 | dát kritice tip | Norsko 1 |
až budeš ještě blíž, tak ti řeknu | ||
18.08.2009 10:57:04 | dát kritice tip | Levi |
ha, satori! písmácký koán! to je vynikající nápad, ale nevím, jestli to takhle není až příliš okaté. ostatně klasické koány se vždy tvářily banálně, ale nesly pod kůží metrák rafinovanosti. | ||
18.08.2009 10:52:23 | dát kritice tip | Norsko 1 |
naopak. začínáš tušit, o co mi jde | ||
18.08.2009 10:42:24 | dát kritice tip | Levi |
odpověděl's mi jako zenový mnich, to je pěkné, ale hlavu-patu mi to nedává. komunikační šum? | ||
18.08.2009 10:40:45 | dát kritice tip | Norsko 1 |
všecko, milý levi | ||
18.08.2009 10:38:58 | dát kritice tip | Levi |
Hele, Norsko, vždyť je to na hlavu postavený - ty možnosti nedávají vůbec prostor odpovědět. Když řekneš první, nebo druhou možnost, mezi řádky tím oznámíš, že jsi pitomec. Třetí a čtvrtá jsou naopak správné a kdo je napíše, jistě si od tebe vyslouží poplácání po ramenou. What the fuck? | ||
17.08.2009 23:42:09 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
stačí jednou... a poslat avízo | ||
17.08.2009 23:20:09 | dát kritice tip | Norsko 1 |
I kdybych ti to řekl dvakrát, nic bys nepochopil, protože to je tak asi jediné, co ve své momentální situaci můžeš dělat, milý armine | ||
17.08.2009 23:14:34 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
ne snad, že by mě to nějak zvlášť zajímalo, ale víš alespoň ty, o čem mluvíš ? | ||
17.08.2009 23:09:14 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Až začneš konečně používat vlastních slov, nebudeš se mě muset prtat, milý tamzarriane. Ó, jak jsi směšný | ||
17.08.2009 23:05:31 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
17.08.2009 22:41:41 Norsko 1 Ten je tu zbytečný. Myslel někoho prospěšného A já se prtám, kdo je ten, kdo myslí někoho prospěšného ? | ||
17.08.2009 23:02:44 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Tvůj odvařený mozek, nejspíše. Potuluje se tu kolem mne a hledá cestu zpátky | ||
17.08.2009 23:00:02 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
kdo ? | ||
17.08.2009 22:41:41 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Ten je tu zbytečný. Myslel někoho prospěšného | ||
17.08.2009 22:39:49 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
pištamožná :-) | ||
17.08.2009 22:38:55 | dát kritice tip | Norsko 1 |
kdybych mohl, smazal bych tebe. ukaž mi jednoho, kterému bys chyběl | ||
17.08.2009 22:38:33 | dát kritice tip | montigue |
zatím jsi mě nezklamal,tak to nedělej,nemám to ráda...:) | ||
17.08.2009 22:37:48 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
ano, pobavili jsme se, ale už to smaž, tohle není diskuze a nepatří to na hlavní stranu | ||
17.08.2009 22:30:00 | dát kritice tip | Norsko 1 |
vždy ? ... říkej mi to častěji, mám to rád :-) | ||
17.08.2009 22:26:56 | dát kritice tip | montigue |
Norsko1,gratuluji ti hlavně k tomu,že se nad touto blbinou pozastavilo a skoro i pohádalo tolik lidí.ty ve mě vždy vyvoláš dobrou náladu-takže C je správně!!! | ||
17.08.2009 22:15:38 | dát kritice tip | petr.ix |
...však já to jednou (tak za tisíc let) u své diskuse rozšířím.... ;-) | ||
17.08.2009 22:13:10 | dát kritice tip | Norsko 1 |
jedna otázka, čtyři možnosti. klasický test | ||
17.08.2009 22:11:47 | dát kritice tip | petr.ix |
no, ale jenom čtyři body a jenom tyhle? | ||
17.08.2009 22:09:09 | dát kritice tip | Norsko 1 |
nepovažuju lidi za blbce. asi tak :-) | ||
17.08.2009 22:06:36 | dát kritice tip | petr.ix |
tak to tam dopiš a u g) dej: zábavné, nebo tak nějak... | ||
17.08.2009 21:59:47 | dát kritice tip | Norsko 1 |
některé další možnosti záměrně neuvádím. dík, že jsi s tím začal | ||
17.08.2009 21:57:52 | dát kritice tip | petr.ix |
Za e) známost autora, neznámým autorem se nikdo nezabývá. f) prodírání se masou děl, (když už to někdo dělá) znamená mít minimálně zajímavý název nebo začátek díla, popřípadě obojí. Pak platí předchozí body, hlavně c) a d). A g) náhoda nebo omyl, to když se kurzor přiblíží nebezpečně blízko k políčku Dát tip... a zčistajasna jeden zírá že to otipoval. | ||
17.08.2009 21:34:23 | dát kritice tip | Dave9562 |
Na deprese mám Neurol,nikoho zde osobně neznám a Tipů dávám moc a moc,protože se mi prostě líbí moc a moc dílek a vše,co se mi líbí,je pro mě kvalitní. | ||
17.08.2009 21:10:14 | dát kritice tip | těša |
A a D; zbylé možnosti nutně taky, ale spíš minimálně. | ||
17.08.2009 20:04:21 | dát kritice tip | Norsko 1 |
děkuji, wisky. dobrý hlt | ||
17.08.2009 20:02:18 | dát kritice tip | Wiski |
Mno, je to složitý no, ale asi to nebude tak složitý, pže to říká každý třetí....takže te´d moje pojetí pochopitelné složitosti vnímání poezie. a) --- život je stav mysli, že ano, takže k depresi si přidám protipól, tedy plus (co když jsou ty dvě přímečky přes sebe z té jediné, horizontálně orientované? není tedy plus a mínus kvalitativně to samé?), plus všechny další odstíny nálad a emocí. Pod tímto tlakem musím a) přijmout beze zbytku. b) --- ačkoli nejsem ovce a chtěl bych být ovčák (rozuměj psa), stále věřím v ostatní lidi, v jejich vnímavost a inteligenci, občas i v jejich moudrost, a tak když vidím, že se o něčem hodně diskutuje, když něco hodně zajímá, hold se pozastavím a vyslechnu to štěbetání a rej, a odnesu si ponaučení, že 90% lidí nejdříve mluví a pak přemýšlí...no ano, b) přijímám stejně tak c) --- ty struny...snad je to jen pěkné označení pro emoce, ale ještě spíše pro dojem z díla...odpověď na dojem s otazníkem by byla například - temné jako schody k hrobce, čisté jako ranní obloha, jako kdyby šamani tančili kolem ohně... a proto c) podtrhávám, neb bez dojmu jsou slova nespojitá, jako kdybychom malovali bez pozadí a jaksi průhledně. d) --- kvalita sama? Kvalita? Materiál? Slova? Forma? Výdržnost? Oblíbenost? No ano, z hnoje si lože nepostavíte. D) je správně... Loučím se, hezký den přeju | ||
17.08.2009 19:56:46 | dát kritice tip | Norsko 1 |
v tom bys mi musel poradit, octope | ||
17.08.2009 19:53:39 | dát kritice tip | Octopus Syd |
viem si predstaviť horšie miesta odkiaľ by si mohol hovoriť | ||
17.08.2009 19:53:00 | dát kritice tip | Vaud |
papouchu - zrovna jsem si to znovu pořádně přečetl a zjitil jsem taky, že mám hodnotit tady Skandinávce prvního :-)) | ||
17.08.2009 19:48:31 | dát kritice tip | Norsko 1 |
mluvím lidem z duše, papouchu | ||
17.08.2009 19:47:30 | dát kritice tip | papouch admin |
to tam není :-) | ||
17.08.2009 19:46:55 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Houby. Co u Vás rozhoduje | ||
17.08.2009 19:45:52 | dát kritice tip | papouch admin |
Vážení, vy jste to nikdo nepochopili.. Tohle vážně není diskuse.. Podívejte se na to ještě jednou a pořádně.. To je pouhé sdělení.. Norsko nám tu všem pouze sděluje, co u něj rozhoduje při hodnocení kvality básní... Přičemž názory a výlevy ostatních ho vůbec, ale vůůůbec nezajímají.. Skočili jste mu na špek :-))) | ||
17.08.2009 18:57:45 | dát kritice tip | Octopus Syd |
možno som len chorý | ||
17.08.2009 18:54:58 | dát kritice tip | Norsko 1 |
vypadáš dnes tak vstřícně | ||
17.08.2009 18:53:52 | dát kritice tip | Octopus Syd |
čo konkrétne, norske? | ||
17.08.2009 18:51:27 | dát kritice tip | Norsko 1 |
není možné, octope | ||
17.08.2009 18:48:52 | dát kritice tip | Octopus Syd |
ja si myslím, že to diskusia je... a všetky štyri, plus všeličo iné | ||
17.08.2009 18:38:46 | dát kritice tip | Norsko 1 |
nikdy jsi nic jiného netvrdil, takže jsi neřekl prakticky nic. Ale opravdu, když nemáš co, nic ti to neříká, nebo když jsi naprosto mimo ..., nemusíš, opravdu | ||
17.08.2009 18:35:24 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
ovšem. a přesunutí diskuze je zase volbou admina. ale to nic nemění na faktu, že toto na hlavní stranu nepatří, stejně jako tvoje předchozí diskuze | ||
17.08.2009 18:33:15 | dát kritice tip | Norsko 1 |
diskuse je také otázka volby, milý armine | ||
17.08.2009 18:30:59 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
a o čem mám diskutovat ? Napsal jsi, co při hodnocení kvality u tebe rozhoduje. Nevím, proč je to v diskuzi. | ||
17.08.2009 18:26:25 | dát kritice tip | Norsko 1 |
zkus diskutovat, milý armine. Kde jinde bysis vybrousil jazýček | ||
17.08.2009 18:18:20 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
tovížejo, norskej, celej šťastnej :-( Děkuji Derovi, i když bez avíza, jelikož vím, že o něj nestojí. A taky by mě zajímalo, kdyto, norskej, stáhneš. Nebo kdy to stáhne nějaký admin. Tohle totiž opvdu není diskuze | ||
17.08.2009 18:03:23 | dát kritice tip | Norsko 1 |
dík | ||
17.08.2009 17:59:47 | dát kritice tip | Dero admin, korektor |
Díky za avízo, Seveřane. | ||
17.08.2009 17:53:12 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Tos udělal schválně | ||
17.08.2009 17:52:04 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Dero, prosím, smaž arminův nesmysl. Nechutně roztahuje okno | ||
17.08.2009 17:47:36 | dát kritice tip | Armin Tamzarrian |
I am so sorry :-( příště budu zvětšovat s rozmyslem :'-((((( | ||
17.08.2009 17:41:54 | dát kritice tip | Muessa3 |
a)! c)!! d)! - to je sporné,leč dle mých kritérií ano b) = nejsem ovce Bourec morušový ;) | ||
17.08.2009 17:28:24 | dát kritice tip | Veeriiaann |
Ahoj =) Zde je má odpověd: Z bodů u mě rozhodují tyto: D-C-občas A ( v tom případě se pokouším vyhnout komentářům a dílo si dám k přečtení později) dávám většinou na zpracování a zanechaný dojem k hodnocení se zamyslím nad věkem a rozpoložením autora, hlavní myšlenkou, zpracováním- a na tom pak postavím přípanou kritiku... Tak něja.. PS: mějte se krásně =) | ||
17.08.2009 15:45:43 | dát kritice tip | Marlav |
tomu bych i věřila... | ||
17.08.2009 15:44:37 | dát kritice tip | Narvah |
momentální množství strun kvality | ||
17.08.2009 15:43:41 | dát kritice tip | Narvah |
vážka | ||
17.08.2009 15:42:31 | dát kritice tip | Lakrov redaktor prózy |
DDOH? | ||
17.08.2009 15:40:35 | dát kritice tip | Impresse |
ano c) :-) | ||
17.08.2009 15:15:01 | dát kritice tip | Vikivika |
c | ||
17.08.2009 14:36:27 | dát kritice tip | Adamova Eva |
já mám v těle dost strun, stačí na ně zabrnkat, není třeba přivolávat další - pak by to mohlo vyznít falešně jinak asi c/ je správně :o) | ||
17.08.2009 14:36:22 | dát kritice tip | Big_George |
Vzpmněl jsem si, že jsem někomu slíbil, že se zase pokusím brnkat na bendžou...ale chybí mi hubený géčko... Tak zkuste někdo něco napsat, třeba se vyvolá | ||
17.08.2009 14:28:39 | dát kritice tip | sestricka.slunicko1 |
struna:o) | ||
17.08.2009 14:03:00 | dát kritice tip | Kamil Sikora |
Kdybych byl hnidopich, řekl bych, že struny se rozechvívají, ne vyvolávají. Ale jelikož hnidopich nejsem, tak.....ale kecám, jsem. JSEM!!! | ||
17.08.2009 13:33:11 | dát kritice tip | Norsko 1 |
každý máme nějakú tú, slabosť. chápem ťa, slovenské pivo sa dá nahradiť | ||
17.08.2009 13:31:00 | dát kritice tip | Norbert Mäta Fyzika |
pivo mám rád, ale dám si len občas, alkohol mi rozhadzuje osobnosť:( spravidla nahrádzam sladkosťami, maslové keksíky poliate čokoládou horkou jako život. 1,1 euro u Liedla.) | ||
17.08.2009 13:24:45 | dát kritice tip | Norsko 1 |
někdy chápu i melouna, ale jenom na chvilku. pak musím jít na pivo | ||
17.08.2009 13:22:00 | dát kritice tip | Norbert Mäta Fyzika |
přesně. všechno je kurevsky složitý, jenom makovník se vcelku dá pochopiti | ||
17.08.2009 13:20:25 | dát kritice tip | Norsko 1 |
je to zložitejšie, si chcel povedať | ||
17.08.2009 13:18:47 | dát kritice tip | Norbert Mäta Fyzika |
a) a b)a niekedy aj c) ale to len ak a) a b) ubýva světla, dny se krátí, | ||
17.08.2009 12:59:59 | dát kritice tip | Norsko 1 |
ukaž mi kde jsem co popřel a omluvím se ti i když jsem ti ještě nenadal | ||
17.08.2009 12:57:03 | dát kritice tip | Prosecký |
Nerozumím tomu asi v 85%? "Struna, kterou ve mně vyvolá"? Já jsem hrával pouze na dechové nástroje. | ||
17.08.2009 12:55:30 | dát kritice tip | pronick |
pořádek v tom mám, ale neměl by sis ho udělat spíše ty?:-) | ||
17.08.2009 12:55:16 | dát kritice tip | Prosecký |
Norsko arabská jedna! Cením si tvé upřímnosti, kterou jsi vzápětí popřel! Jakou pozici a váhu mají jednotlivá kriteria, doplněná o fotografii autora(ky)? | ||
17.08.2009 12:52:12 | dát kritice tip | Norsko 1 |
vylučování jsme tu již měli. udělej si v tom pořádek, hm ? | ||
17.08.2009 12:46:04 | dát kritice tip | pronick |
ale Norsko, vylučovat mě bezdůvodně z debatÿ je docela zvláštní i na tebe:-) | ||
17.08.2009 12:41:07 | dát kritice tip | Norsko 1 |
udělej si v tom pořádek a teprve pak se účastni debaty, hm ? | ||
17.08.2009 12:39:00 | dát kritice tip | pronick |
poezii hodnotím jen příležitostně a jen podle zanechaného výsledného dojmu (no a někdy podle fotky autorky:-) | ||
17.08.2009 12:32:22 | dát kritice tip | Norsko 1 |
cé je dobrá volba | ||
17.08.2009 12:31:10 | dát kritice tip | Jarmila Moosová Kuřitková |
c) | ||
17.08.2009 12:29:01 | dát kritice tip | Norsko 1 |
Není trošku problém si někdy přiznat, že tomu nerozumím ? A co je horší, nechci ? | ||
17.08.2009 12:28:19 | dát kritice tip | Petrusha |
podľa počtu v poslednom čase udelených tipov by si zistil, že moje konto zíva prázdnotou :) | ||
17.08.2009 12:27:02 | dát kritice tip | Norsko 1 |
udělal jsem to pro tebe. poděkuj | ||
17.08.2009 12:25:51 | dát kritice tip | Norsko 1 |
styl hovoru máme každý svůj. já taky tomu tvému humoru s pištou a s podobnými vízdohájky nerozumím, a mazal bych tě, mazal dědečku | ||
17.08.2009 12:23:43 | dát kritice tip | experimentátor |
obsah, až potom styl - pro tebe tedy kvalita sama | ||
17.08.2009 12:23:42 | dát kritice tip | papouch admin |
s těmi rádobydebatami to přeháníš aspoň smaž tu starou | ||
17.08.2009 12:23:07 | dát kritice tip | Norsko 1 |
jsem rád, že jsi mne započítal. co rád, su na to hrdý | ||
17.08.2009 12:23:01 | dát kritice tip | papouch admin |
8974 8974 8974 8974 8974 8974 8974 8974 8974 | ||
17.08.2009 12:22:20 | dát kritice tip | Norsko 1 |
prezráď, kolik ti zaplatili. bolo to dostatočne veľa ? | ||
17.08.2009 12:20:57 | dát kritice tip | Petrusha |
veľkosť úplatku | ||
17.08.2009 12:20:25 | dát kritice tip | Norsko 1 |
erotické podrobnosti jsem záměrně vynechal | ||
17.08.2009 12:19:10 | dát kritice tip | Vaud |
vetsinou fotografie autorky v profilu |
Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.