Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mít hnědé oči

19. 08. 2009
16
27
2797
Autor
reinka
mít hnědé oči
také není špatné
když
teplým sametem mi vzdáváš
hold
 
tak mám se bránit pokušení
trvat na tom, kdo tu není
 
nebo už ne?
 
mám vyletět a zajíkat se
smíchem, láskou
nadějí
 
nebo čekat ubrečená
nad čím by už každá žena
mávla ploutví
 
rozladěna
 
 
 
proč zní mi v uších neustále
 
pro jedno kvítí
    slunce…
 
 
 
 

27 názorů

...to bude jen ozvěna *

IVO
19. 08. 2009
Dát tip
Je to pořád vo tom samým, kdy už přijde další reinkarnace?

Bíša
19. 08. 2009
Dát tip
T.

reinka
19. 08. 2009
Dát tip
na pivo ani náhodou:o))))))))) ale už jsi někdy pohladil samet? Je heboučký a po dotyku mění barvy... a ten tmavěhnědý vypadá jak oči indiána, víš?

raja
19. 08. 2009
Dát tip
já mám sinice, proč by nemohl mít reinčin samet:))) nebo už ne je správně;)

apatie
19. 08. 2009
Dát tip
čtivé, pro jedny hnědy oči slunce nesvítí

reinka
19. 08. 2009
Dát tip
papoušku, tebe bych tu nečekala ani s oranžovýma očima :o)))))))) za to u Marvina jsem věděla hned, co se mu nebude líbit :o)))))))))) jinak vám všem děkuji za zastavení, ale tahle básnička za to fakt nestojí...

papouch
19. 08. 2009
Dát tip
mám hnědé oči (byl jsem se teď podívat do zrcadla :)

Rampoušek
19. 08. 2009
Dát tip
nenech se rozhodit reinko! ten teplý samet je tam super /**

Marlav
19. 08. 2009
Dát tip
pro jedno né, pro každé z tisíce ano*

vesuvanka
19. 08. 2009
Dát tip
pěkně napsané, i já si myslím, že slunce svítí i pro jiné kvítí :-))) TIP

Prosecký
19. 08. 2009
Dát tip
Děkuji za upřesnění, reinko. Jenom jestli máě šedomodré jako ocel nebo jako zajíc v pelíšku ... Ježíšmarjá, jak jsem mohl nadělat v kritice tolik chyb - u slovesa být ve druhé osobě jsi a ne si ... proboha, vracím vysvědčení ze třetí třídy ...

reinka
19. 08. 2009
Dát tip
jéééééé, to si fakt všichni myslíte, že mám hnědé oči? Mám modré :o)))))))))))))) Teda šedomodré, Mário...

Adamova Eva
19. 08. 2009
Dát tip
*o)

BigBivoj
19. 08. 2009
Dát tip
určitě nečekej *

Prosecký
19. 08. 2009
Dát tip
protože si citlivá duše, Reinko, a protože on "zase nebyl tak špatný" a protože tak trochu si rozchod způsobila i ty (vymýšlím si). Dozvídáme se tedy, že máš hnědé oči. Nesedí mi úplně verš "teplým sametem mi vzdáváš hold". Nejsem si jistý, jak to souvisí se sametem. Ale samet může mít i barvu sienny (nějakou dobu mi trvalo, než jsem našel ve wikipedii odpovídající stránku se všemi možnými názvy barev). Dlouhého psaní krátký závěr je 0,7 tipu.

reinka
19. 08. 2009
Dát tip
no, ale když už nesvítí... mám být pořád potmě?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru