Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu XXXV.

23. 09. 2001
0
0
5433
Autor
papouch

Potkal jsem dva notoriky

měli ztrátu motoriky.

Motají se po chodníku.

Zatkněte je, příslušníku!


Android
28. 09. 2001
Dát tip
To je ale -pííp-!!!

Bacil
27. 09. 2001
Dát tip
MP: A byl to občan, nebo obchcan? :-)) Pokud vidíš ulicí jíti chlapa s opicí radši vem, co v polici je: než se dočkáš policie, chlap tě dávno pozvrací (což pohodu rozvrací...)

Bezejmenny
23. 09. 2001
Dát tip
Příslušníci sdělí suše: Pouze zločin kdesi tuše, jmemť se stíhat, podvodníku! Odkráčejte po chodníku! ;o)))

Wopi
23. 09. 2001
Dát tip
:))

Wopi
23. 09. 2001
Dát tip
Bez: "tuše" toliko jeden příslušník, příslušníci "tušíce"...

Janis
23. 09. 2001
Dát tip
:-)))

Amanda
23. 09. 2001
Dát tip
:-))) dik za dobrou naladu, ale nezdas se jako odpurce alkoholu :-)))

Krel
23. 09. 2001
Dát tip
a že zrovna Ty!!:-))

Wopi: Zatýkali příslušníci notoriky na ulici. Zatýkali, netušíce že dostanou příušnice...

zoo
23. 09. 2001
Dát tip
Příslušník: Notorici hbití! Ajta!! Ukradli mi pouta z auta! Budou zejtra v práci trable - že mi s nimi vzali kramle. :-(

zolli
23. 09. 2001
Dát tip
I já viděla ty opilce, jak té policii na límce (ba né tohle nedokončím, to se ubírá neestetickým směrem...zase by mě někdo pomlouval, že jsem vobhroubla)

zolli: Já jsem obhroublá a každej mi může políbit šos, takže doplňuju... Vprostřed husté městské sloty pochcal občan fízlu boty pak mu nablil na výložky steklo to až za ponožky Opilý byl jako dělo - kriste, to to zasmrdělo!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru