Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky

21. 08. 2009
10
20
2877

trhají nás myšlenky

jsou jak svoboda křehké

vzpouzí se jedinečností

a proklínají nás samotou

s vypáleným cejchem

P R A V D Y

 

a my ztracení svědci

bez snahy o štěstí

ztrácíme odvahu

a schovaní za pověstí

lynčujeme se na prahu

poslední nové doby


20 názorů

samozřejmě, že nemusíš :-) ve své podstatě člověk nic nemusí...ale jestli ti mé publikování na Písmáku tolik vadí, jinak jsem zde docela spokojen, tak má díla nečti :-)

Ani ne. Musím?

prostor k sebevyjádření i k sebereflexi - beru to tak, že píšu podle sebe a že se nebudu přizpůsobovat "přáním" čtenářů - některým kritikám ovšem ano...chápeš to? :-)

Pak ovšem nechápu, co tě pudí cpát to sem.

to není ve své podstatě chyba - "musíš" to brát tak, že píšu hlavně pro sebe :-)

Když to víš, tak proč tu chybu pořád opakuješ, člověče?

Peggy
23. 08. 2009
Dát tip
zaujalo, není to úplné, ale něco v tom je :)

Rajmund
22. 08. 2009
Dát tip
Proč by se svědci měli snažit o štěstí, když jsou ztracení. Nemělo tam být uvedeno ,,bez ptáka?".

díky za ohlasy:-) Pišto, vím, že nemáš rád má vysvětlování pod díly, ale "velká" slova nejsou něco odtrženého od reality a jejich význam je širší, než jak ho zde interpretujete-to byb bylo na dlouho:-) Natasho, zvýraznění slova používám k retardaci rychlosti spádu básně, takže tam může být zvýrazněno slovo pravda, ale jinde bude zvýrazněno slovo bagr - nejde o podtržení toho slova, ale o takovou hráz, překážku, o kterou by se autor měl při čtení zarazit:-)

Lépe než Natasha bych to nenapsal...

Marlav
21. 08. 2009
Dát tip
dobré myšlenky*

Natasha_
21. 08. 2009
Dát tip
Je to plné velkých slov a v tom nahuštění se text bohužel neubránil přepjatosti. Navíc ještě PRAVDA verzálkami - naléhavost by se neměla docilovat velikostí písma. Tedy závažnost byl snad záměr - výsledek pro mne rozpačitý.

Bíša
21. 08. 2009
Dát tip
Rýmy, co sílu mají!

A.H.
21. 08. 2009
Dát tip
*t*

pronick
21. 08. 2009
Dát tip
Tome, jak to, že zase nepracuješ? :-) jinak docela dobrý :-)

foto
21. 08. 2009
Dát tip
perfektní zakončení!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru