Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něco o.....? Nebo o panice?

23. 09. 2001
0
0
1070
Autor
sslunce

 

 

Všimli jste si, že když venku prší, většinou mají lidé nad hlavami deštníky?

Všimli jste si, že když je slunečné počasí lidé se na sebe víc usmívají?

Všimli jste si, že když je někdo sám, ve skutečnosti může být obklopen davem?

Všimli jste si, že když lidé mluví o smrti, očima těkají po zemi a mlčí?

Všimli jste si, že když pesimista promluví, okolí si ho rychle označí?

Všimli jste si, že když člověk nemá co říct  mluví o  to víc?

Všimli jste si, že když jsou lidé zamilovaní dělají hloupé věci?

Všimli jste si, že je země kulatá ?

Všimli jste si, že máte dnes na nohou ponožky?

Všimli jste si, že vám po nose leze slon?

Všimli jste si, že máte nového souseda v domě?

Všimli jste si, že když  se ráno probouzíte, vstáváte do nového dne?

Všimli jste si, že  obloha je modrá?

Všimli jste si, že se na sebe rádi díváte, kdykoliv zahlédnete zrcadlo?

Všimli jste si, že o sexu se hovoří v kostele méně, než na jiných místech?

Všimli jste si, že se vám zvětšila noha oproti minulému roku?

Všimli jste si, že když se díváte na hodinky, právě vám utíkají podněty?

Všimli jste si, že si vůbec, ale vůbec ničeho nevšímáte?

Všimli jste si, že jste lhostejní - ke svému psovi, ke svému sousedovi, ke své knihovně, ke své rodině, k sobě samým...?

Všimli jste si, že už toho všímání,  aby si toho někdo  všimnul, mám taky dost?

Tak to jste toho dnes stihly opravdu mnoho!!!  Všímání  3x zdar.

 


IVANOL
25. 09. 2001
Dát tip
...a všimli jste si, že když si vás někdo všimne, a vy děláte, že si ho nevšímáte, vypadá to jako by jste si ho opravdu nevšímali, a on si myslí, že si ho opravdu nevšímáte, tak si vás taky přestane všímat, a vlastně si nikdo nikoho nevšímá ? :-)

Wopi
25. 09. 2001
Dát tip
nestihly, nejsme všichni holky

Amanda
23. 09. 2001
Dát tip
:-))) dobry napad. Jen tak mimo kdyz prsi ja ten destnik nad hlavou nemam... V desti je to prece nejlepsi! :-)))

Krel
23. 09. 2001
Dát tip
Jo všiml jsem si...

Astalavista
23. 09. 2001
Dát tip
Všiml jsem si, že si pořád něčeho všímáš. Jako všimné jeden úsměv :)

Erynea
23. 09. 2001
Dát tip
Občas si všímám :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru