Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Meditovat nad

23. 08. 2009
17
23
2525
Autor
berg
      s velkou péčí pomočenou větví

      o limitech kraje

      kde rostly děti, dům

      kde stárne

      už tak stará fena

 

      Apropó

      bylo toho víc

      večery, sex, žena

 

      Jak říkám

      bylo toho víc


23 názorů

Zbora
15. 09. 2009
Dát tip
Nějak Tě v poslední době jakoby zaujalo vyměšování ;)

berg
24. 08. 2009
Dát tip
IVO: to je moc hezký - Hrabala mám rád... hodně, a tenhle jeho výrok mi nějak utekl. Dík return: asi chápu, co se mi snažíš říct, ale (jen a jen dle mého) poezie nemusí hledat východiska, jde spíš o sdělení pocitu, ne o jeho řešení v pointě. Věci, události, jevy se zacyklují, někdy stagnují a pak třeba následuje prudký zlom - ale tady mi nešlo o žádný bilancování... spíš naopak.

Mě přijde, že tomu chybí sdělení, závěr ... dobrá, můžeme meditovat nad pomočenou větví, ale co dál .. První sloka je pěkná, dokonce skvělá (pominu-li samoúčelnou pomočenou větev) ... ale co pka?? Takhle mi to přijde, jak když unavený alkoholik sedí u posledního piva, které je ještě schopen ten večer vypít a plká něco o tom, jak žil .. ale furt tu je otázka "Co dál? A co s tím?"

IVO
24. 08. 2009
Dát tip
"Vždy, když tak močím, myslím na lidstvo. Bohové nám namočí do očí a jedeme." (Bohumil Hrabal) *T

Oldjerry
23. 08. 2009
Dát tip
bergu - tak jsme si to hezky vysvětlili a výsledek je, že s tebou souhlasím : píšeš jak to cítíš a jsi svůj. To stačí. Já mám nějaký názor a ty jsi z těch, co mi stojí za pár slov. Toť vše, milý Wattsone...

slivaka
23. 08. 2009
Dát tip
Apropó*tip

daddy
23. 08. 2009
Dát tip
:)

Janina6
23. 08. 2009
Dát tip
Fascinován naoko :-)

berg
23. 08. 2009
Dát tip
Oldjerry: mně ta první řádka vlezla hned do hlavy a navíc mám (uznávám že sebezálibnou) slabost pro určitej zvuk textu... tak proto je to tak, jak je. ÷)) Janina6: jsem převelice poctěn a s falešnou skromností hledím do země na svou končetinu konající předozadní pohyb. ÷))) VT Marvin: Sákryš, to nám ta debata o nutné a všední každodenní činnosti sklouzla až do výtvarna. ÷))

Janina6
23. 08. 2009
Dát tip
Však tě mám v oblíbených.

berg
23. 08. 2009
Dát tip
Janina: u mně je to tak 80% ironie a zbytek vážně. A to skoro u všech textů.

Janina6
23. 08. 2009
Dát tip
No... "fascinace naoko" nemusí mít ke skryté ironii tak daleko, Marvine :-) Já málokdy básníkům věřím, že něco myslej vážně :-)

berg
23. 08. 2009
Dát tip
VT Marvin: právě... a asi v tom nejsme sami. Jako malí kluci jsme se dokonce tímhle způsobem pokoušeli psát do sněhu. ÷)) Akorát holky mají smůlu, jim tahle kreativní činnost asi zůstane zapovězena. ÷)

Oldjerry
23. 08. 2009
Dát tip
No jo - já mám už ty stařecký normy : já už jsem spokojen, že mohu bez problému vychcat a větve mi k tomu netřeba (:-D stačilo by mi bylo bývalo : zamyšleně močím (na uschlou větev) a tak dál už normálně jaksi jako dosud - abylo to top. To vysvětlení mi sice nesedí, ale vše ostatní dává smysl. TIP

berg
23. 08. 2009
Dát tip
Oldjerry: velkou, právě při téhle činnosti dostal textík skelet. ÷)) Janina6: viz název kolekce. ÷)) Ostatní: obligátně - dík, ať už se líbilo víc, míň nebo vůbec. ÷))

Janina6
23. 08. 2009
Dát tip
Trochu váhám... cítím v tom skrytou ironii a nevím, jestli si ji nevymýšlím :-) Pokud tam je, líbí se mi to.

Oldjerry
23. 08. 2009
Dát tip
Připadám si jak blbec - nemohu přijít na to, jakou funkci tu má pochcaná větev. Jinak to má čtvrtý rozměr jak Möbiův pásek

Dalek
23. 08. 2009
Dát tip
Hezká meditace a vejde se toho do ní daleko víc.

raja
23. 08. 2009
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru