Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatební večírek

23. 08. 2009
1
50
3401
Autor
martinez
.
přilítla mi tahle sms s prosbou o "vyvěšení":
.
                               Svatební večírek - Café Práh, Brno
                               sobota 29.8.2009 cca od 18 hod
.
hudba na 95% Black Unicorn + Kvarteto Fór
Občerstvení sladké, nějaké chlebíčky + přípitek
útratu každý sám (pokud si nezorganizujete nějakou sbírku)
 .
samozřejmě je to písmácká svatba ale v tý sms nebyl pokyn esi prozradit čí...
takže vyhlašuju soutěž – kdo to první napráská za mne :o)
.

50 názorů

jt
09. 10. 2009
Dát tip
tc> :-))

jt > nech si toho novomanzelum > gratulace ostatim > omlouvam se, ze jsem se nakonec nedostavila

jt
31. 08. 2009
Dát tip
pista rules ;-) kristyna> to se mas cim chlubit teda novomanzelum samozrejme vsechno nejlepsi

jupi, s nejvetsi pravdepodobnosti se dostavim a timto zahajim svoje znovuzrozeni v radach pismackych

Hele neofrňuj se, buď rád že dostaneš aspoň něco.

Nechci, Pišto, je si užij, dokud jsi mladý.

Pošlu ti nějaké zbytky, Armine.

oooooooooo, tak to není pravda, já se na písmáku pokouším seznámit již deset let bez úspěchu.

Armine lehni! Toto PATŘÍ na hlavní stranu, neb Písmák se coby literární server pouze maskuje. Ve skutečnosti je to gigantická (a plně funkční) seznamka. Vím, o čem mluvím - nebýt Písmáka, už žiju deset let v celibátu :) Tož gratulace novomanželům :)

Psí kulky
26. 08. 2009
Dát tip
to je teda nablblost... proč to kurnik oznamuje martinez??? (avi novomanželům)

moorgaan
26. 08. 2009
Dát tip
manželství je jako oblehaný hrad! kdo je uvnitř chce ven a kdo je venku chce dovnitř...

Vaud
25. 08. 2009
Dát tip
Gratulim se (hlavne k naveste) a slivovici od pacosu na dalku pripijim (jak rika moje francouzska maminka) "cenichovi". Dej vedet, az bude do noci zpivat nejaky kojboj nebo kojgirl! To abych si mohl pripit znovu! :-)

Narvah
25. 08. 2009
Dát tip
to mě jako zapíráš santi? snad nemyslíš vášně!

martinez
25. 08. 2009
Dát tip
já myslím že byste aspoň hoďku dvě zvládly... s eliščinou asistencí... ne? :o)

Hesiona
25. 08. 2009
Dát tip
Jenomže ta naše družička má teprve pět let. Sice už taky skládá básně, ale na večírky to zatím nevypadá:o)))

martinez
25. 08. 2009
Dát tip
nebyla by to jediná družička - eliška - akšile chodí na všecky srazy :o)

Hesiona
25. 08. 2009
Dát tip
To by bylo krásné, takový sraz... jenomže budu mít s sebou družičku, pro tu by to nebylo. Ale stejně si to užijem :o)

Santi€
25. 08. 2009
Dát tip
díky gratulantům a úsměv k diskuzi. na žádného kontratenora si nepamatuji.

Narvah
24. 08. 2009
Dát tip
chodili sme spolu ve spainu. zpívali sme spolu ve sboru. s ní fakt chodím. nekecám. nebo se tak aspoň tvářila když jela dom

martinez
24. 08. 2009
Dát tip
no jejda - tomu úplně rozumím - já taky chodím s hodně lidma - a na pohlaví, věk ani barvu pleti moc nehledím - chodíme na kafe, na pivo, do kina, na procházku, na návštěvu, do obchodu... no nachodím se :o)

Narvah
24. 08. 2009
Dát tip
to mi jako nevadí. svatbu ať si má s kým chce. ale chodí se mnou ;)

martinez
24. 08. 2009
Dát tip
no ale holt svatbu má s Honzou... co naděláš? :o)

Narvah
24. 08. 2009
Dát tip
santi ale chodí se mnou

Rabb
24. 08. 2009
Dát tip
taky gratulka! neznám santi ani ženicha, ale takovýhle rozhodnutí se musí podporovat.. :-)

pronick
24. 08. 2009
Dát tip
moc jim to přeju - sám se taky nějakou dobu rozhoupávám, takže jste mě ještě víc nalomili, dětičky :-)

Zuzulinka
24. 08. 2009
Dát tip
..že přeji, ať jim to pevně drží:-)

Háber
24. 08. 2009
Dát tip
gratulujem****** veľa šťastných rokov*****

řádek
24. 08. 2009
Dát tip
to je ale nerozum, že? ;) gratuluju a držím palce, aby to chvíli vydrželo.. i po svatbě :)

Dík ND. To mě nakoplo :-))

Pro Květoně: Reportérka zpovídá jednoho z nejstarších lidí na světě: A co plánujete teď, ve 117 letech dělat? No, asi se budu ženit... Nepovídejte, v tomhle věku? No jo.. já se na to taky ještě necítím, ale když táta pořád chce...

Petrusha
24. 08. 2009
Dát tip
oni sú oba z písmkáku? :)) oooo

Ha! Tak přece jen seznamka! A mně byl ten Písmák hned nějak podezřelej. Naštěstí o mně už projevují zájem jenom děvčata, která si potřebují zlepšit známku z dějepisu. Oběma gratuluji z celého srdce.

martinez
24. 08. 2009
Dát tip
máš zrak jak papouch... andulka... nebo ňákej úplně jinej pták :o)

viděl jsem, jak po ní saháš :-)

martinez
23. 08. 2009
Dát tip
no vida, a to sem si eště ani nevzala bejsbólku do ruky... :o)

No, tak v podstatě je to pozvánka na sraz, takže to sem asi patří :-) Beru svou poznámku zpět :-)

martinez
23. 08. 2009
Dát tip
no čekala sem kdo bude první protestovat - mně je to vcelku jedno - já su jen zprostředkovatel - ale myslím že událost to je nepopiratelně, týká se písmáka a bude tu viset jen týden... pokud bude zabírat místo něčemu veledůležitýmu, změním to - esi to změní někdo jinej, kdo uzná za vhodný, nenadělám s tím asi nic - ale ráda si poslechnu zas tvý důvody, dochtore :o)

a nemohu se ubránit dojmu, že toto nepatří na hlavní stranu

jo takhle, ona už to raja rozlouskla... no tak nic :-( Příště budu nejdřív číst

a néééééééé vlastně, chroust je vdaný :-) Tak to bude Norsko & Norsko1

norsko + chroust

Yvaine
23. 08. 2009
Dát tip
Gratuluju:)) Poslední dobou se to kolem mě hemží veselkami... :)

Toscana
23. 08. 2009
Dát tip
sice se nezúčastním, nicméně gratulace oběma "postiženým" :o)))

Vaud
23. 08. 2009
Dát tip
:-))))

raja
23. 08. 2009
Dát tip
ježiš, no to je titul teda alé. Sem se trefila, no. Tož gratulace!:)

martinez
23. 08. 2009
Dát tip
tímto vyhlašuju raju oficiální svatební práskačkou! :o)

raja
23. 08. 2009
Dát tip
já vim, já vim, si tipnu. Santi s Honzou! Že jo, že jo!?:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru