Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tak jsem bodnul - Superstar

25. 08. 2009
4
14
3073
Autor
dab

... a bude-li má ruka umdlévat, budu psát třeba tou druhou ... [já]

tak jsem bodnul
 Zbývá vám ještě 5 doporučených děl na tento měsíc.
cože ? co je to za kravinu ? jaký díla ?
držím v ruce nůž a měla by z něj kapat krev, pokud jsem se teda trefil
no měl jsem nůž ? měl. bodnul jsem? bodnul. měl jsem zavřený oči? měl.
no tak to bude asi ono
tak jsem bodnul znova
 Zbývá vám ještě 4 doporučených děl na tento měsíc.
si ze mne děláte prdel ne? tady má týct krev ! tak jaký díla? a na měsíc ?
třebas na mars, ale neblbněte mě
mám v ruce nůž? mám. bodnul jsem? bodnul.
tak kde je krev ?
no nic
noch einmal
mávnu rukou a ...
"pojď mi to zarecitovat" ...
no a je to tady, teče krev
Hynku, Viléme, Jarmilo

14 názorů

Prosecký
31. 08. 2009
Dát tip
Dílo je to výborné. Jenom bych mu vytknul: 1. nedostatečný obsah, 2. nevalné literární zpracování, 3. nedostatek humoru a 4. nízkou originalitu.

dab
25. 08. 2009
Dát tip
i tak jste mně udivili, že jste to vůbec četli no zatím držíte slovo, tak ... jen tak dál a hodně zdaru !

raja
25. 08. 2009
Dát tip
psycho

Norsko 1
25. 08. 2009
Dát tip
Dělej si švandu z někoho jiného. 5

dab
25. 08. 2009
Dát tip
díííky ó nejjasnější náhodnému následnému čtenáři: jsa donucen objektivní realitou (martinez) provedl jsem korekci textu, jsi li zvědavý, snadno se dopátráš kde, laxní nevnímavé většině doporučuji o tom nepřemýšlet, nepátrat, nepřepínat (se)

martinez
25. 08. 2009
Dát tip
ale jinak aj hrubkama a nesmyslama se dá proslavit - záleží kerým směrem dou tvý ambice :o)

martinez
25. 08. 2009
Dát tip
noch eine mall? hnedle dvě chybky bych řekla... ze mně děláte prdel - česká hrubka ale neblbněte mně - a druhá noch einmal a u toho mě mne a mně je to jednoduchý kde si možeš říct tě, napíšeš mě kde je tebe, piš mne a tam kde je tvar tobě, patří mně stačí? :o)

dab
25. 08. 2009
Dát tip
pro úspěch a slávu jsem ochoten udělat cokoli řekni jak to mám opravit ! a já to udělám! :-)

martinez
25. 08. 2009
Dát tip
noch eine mall? hnedle dvě chybky bych řekla... ze mně děláte prdel - česká hrubka ale neblbněte mně - a druhá a já su v porotě za hodnou, aby bylo jasno :o)

apatie
25. 08. 2009
Dát tip
jo, tak na Písmáku si připadám úúúplně stejně *

dab
25. 08. 2009
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru