Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moudivláček / KOULE - Hnízdo

26. 08. 2009
22
25
3427
Autor
j. nick

tragický příběh o moudivláčkovi lužním (lat. Remis Pendulinus)



Letí si letí malý ptáček
barevná pírka čechrá vánek
však víčka těžknou, cesta dlouhá
i ptáčci znají mikrospánek

Jak rád by dřímal ve svém hnízdě...
vtom Plesk! a na skle pestrá šmouha
řev Pendolina v plné jízdě
zní větrem jako umíráček...

 

25 názorů

Chigwell
31. 10. 2011
Dát tip
Ježiš to je krutý!Ale dobrý *

to je brutálníííí! ale napsáno dobře, co naplat...*

j. nick
27. 08. 2009
Dát tip
díky všem za radost, lítost, soustrast a vůbec, za návštěvu :) VT Marvine, podle mě první a poslední rým maj k sobě právě o něco blíž než všechny ostatní, kromě toho sem se chtěl trochu vyškubnout z klasickýho říkankovýho abab nebo aabb, abych měl trochu volnější ruce, každopádně dík za připomínku :)

moorgaan
26. 08. 2009
Dát tip
moudliváčči tak nízko nelítají!

Řízek
26. 08. 2009
Dát tip
ty seš prostě hustej!

jen přidám tip,jelikož se mi to líbí

klobúk
26. 08. 2009
Dát tip
To je drsné, ja to nemam rad, ale podarene to je, t.

PecKer
26. 08. 2009
Dát tip
TIP

avox
26. 08. 2009
Dát tip
vida jak se to tu vytříbilo... není vláček jako vláček, Pendolíno holt je větší :-))

krása :o)

j. nick
26. 08. 2009
Dát tip
díky, bude mi zdí a poděšením :)

tak jen prosím do názvu připiš KOULE Hnízdo - třeba Moudivláček / KOULE -Hnízdo a nebo esi se ti to zdá příšerný nech název jen KOULE Hnízdo a název Moudivláček přesuň do díla, hmmm? a já tě teda vklubím :o)

j. nick
26. 08. 2009
Dát tip
aha, dík za info, koníku, ale mam strašně málo času a ani si to nestihnu přečíst, jestli mě tady načapá šéf, tak mě praští klávesnicí, co mam udělat pro to, aby se mrtvej moudivláček zúčastnil? jestli stačí ti dát souhlas a avízo, tak ju, ať je sranda :)

KOULE - téma Hnízdo - klikni si na Události, je tam vyhlášení :o)

j. nick
26. 08. 2009
Dát tip
díky za komentáře :) avox a koníku - vkluben kampato?

zadání ano, bych řekla... záleží na autorovi, esi chce být vkluben :o)

avox
26. 08. 2009
Dát tip
proč se mi nechce pokládat to jen tak za blbůstku? */ zadání splňuje, co říkáš, koníčku?

...za námět *

filemon
26. 08. 2009
Dát tip
Smutné a pekné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru