Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zadání nového tématu soutěže (12) Doznívání léta

28. 08. 2009
2
20
3389
Autor
Rampoušek

Zadání nového tématu soutěže klubu ROMANTIK.

Téma zní: >>>>>>> DOZNÍVÁNÍ LÉTA <<<<<<<< forma: libovolná do upřesnění kategorie díla uveďte!: ROMANTIK Své příspěvky "OD DÍLA" avízujte BigBivojovi do neděle 6.9. půlnoci, kdy je příjem děl do soutěž uzavřen a soutěž sama bude ukončena ve čtvrtek 10.9. Zveřejnění výsledků proběhne v pátek následující den. POZOR !!!! Průběh soutěže bude hodnotit nejen podle ohlasu a tipů nezávislá porota, ve složení: Baronka Rampoušek Impresse neroušek jejdavilda Noneta ale v podstatě i vy ostatní, můžete svými názory přispět ke konečnému pořadí vítězství! Přejeme příjemné, pohodové, pozdně letní a inspirativní psaní !

20 názorů

Narvah
31. 08. 2009
Dát tip
dobrá soutěž

pronick
30. 08. 2009
Dát tip
akmo, tyhle soutěže dělají dost věcí, ale kvalitu nesnižují - zúčastnění autoři by stejně psali a přirozeně se sdružovali, takže je zbytečné proti tomu vykřikovat

pronick
29. 08. 2009
Dát tip
akmo, vadí mi, že se zde "každej blbeců naváží do Romantika a do Koule - jestli ty soutěže nemáte rádi, tak je nechte být - proč na ně útočit? proč je omezovat...

pronick
29. 08. 2009
Dát tip
akmo, VTM, co to zase kecáte?!:-) jedná se o DOBROVOLNOU otevřenou soutěž klubu-nevím, čím vás tak omezují, že zde berete právo ostatním si dělat soutěže jak chtějí -je to jen věc autorů, s jakým dílem se zúčastní, tak už to nechte být!

BigBivoj
28. 08. 2009
Dát tip
s hořčicí nebo kečupem?

dvě? to ses nepředal :))))

BigBivoj
28. 08. 2009
Dát tip
tak pár, no :))

ostružinu? jednu? že se nestydíš! to je jako ostruhou do slabin!!! :)))))

Rampoušek
28. 08. 2009
Dát tip
tak, tak :)

baronka
28. 08. 2009
Dát tip
Ale kdybych dostala ostružinu mohla bych napsat báseň O holce s ostružinou na dlani co se Prahou prohánííí

BigBivoj
28. 08. 2009
Dát tip
tak jdeme na to! pište, pište kdo bude první dostane ostružinu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru