Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šok v posteli

31. 08. 2009
24
31
3040
Autor
jejdavilda

 

Když's v Evině rouše

k lásce ztrácím vlohy

.

podobná jsi mouše

máš chlupaté nohy


31 názorů

Toscana
03. 09. 2009
Dát tip
Huráááá - takže ještě nějaký ten sosáček a budeš celkem spokojený Jejdík... :o)))))))

jejdavilda
02. 09. 2009
Dát tip
já nemám žádné požadavky. třeba se mi mouchy líbí, co ty víš

Toscana
02. 09. 2009
Dát tip
No ještě že nemá i sosák!!! :o) Mj. - ty si ty pastelky holíš taky, že máš takové požadavky??? :o)))) *t Jo a s těmi fíkusovými lupeny... na to jsem slyšela moc prima fór: Hádá se Francouz, Brit a Čech o tom, jaké národnosti byl Adam. Francouz tvrdí, že to byl Francouz, protože jen ten je schopný vymyslet tak extravagantní módu, jako je fíkový list. Brit oponuje, že to byl jistě Brit, protože jen ti jsou vůči dámám tak galantní, že dopustí i ztrátu žebra, jen aby vznikla Eva. A Čech na to povídá: "Pletete se oba!!! Jen Čech totiž může chodit po světě s holým zadkem, žrát kyselý jabka a ještě si u toho myslet, že je v ráji!"

Rampoušek
01. 09. 2009
Dát tip
jak ty to děláš? zase "voko"!

Prosecký
01. 09. 2009
Dát tip
*

Vaud
01. 09. 2009
Dát tip
Stesti je zlata muska, ale vetsina ma doma masarku :-)

jejdavilda
31. 08. 2009
Dát tip
jo, uši by měla mít také

Ó
31. 08. 2009
Dát tip
...nohy mne až tak neberou...jde tu přece o duši...

Horší jsou chlupatá prsa ...... u dam:-)

))

BigBivoj
31. 08. 2009
Dát tip
zakladatelů možná... ale chlupy zůstaly na mých bedrech, bo rampouch je v mražáku a fšecko oddřu já!

Bíša
31. 08. 2009
Dát tip
Kde je chlup, tam je chuť, ale mesmí to být v polévce, atd.

jejdavilda
31. 08. 2009
Dát tip
a to je hezké, mít pod sebou 3 komenty zakladatelů klubů, to nemá každý

Rampoušek
31. 08. 2009
Dát tip
*

Kančí hřbet- oblíbená turistická destinace blech

do kontextu téhle básně by zapadla i legendární fotka "kančí hřbet na marjánce"...

potkal jsem pak Matouše zatajit se pokoušel že na břehu Mácháče pozoroval naháče :)

viděl jsem Matouše na břehu jezera v Adamově rouše běhal tam za šera zdálky mi tak trochu připadal opile když po jednom kroku šlápl si na brýle snad mě nezahlédl na vodní hladině chodil jsem tam bosý a v rouše Evině...

takže travesty show v ráji..se nedivím, že je panbů vyhnal :)

kdepak, akorát si na důkaz přátelství vyměnili fíkusové lupeny :o)

:DDDD výtečně dotaženo ! takže jediný nahatý je zase chudák Adam.

Eva zas chodí v rouše Adamově...:o)

chudák Eva, furt jí někdo bere to roucho..

s oholenýma nohama je to o chlup lepší? :o)

vzpomínám jak kdysi za komouše podobna byla každá mouše

avox
31. 08. 2009
Dát tip
Správný chlap je chlupatý od hlavy až po paty? On se zeptá - co je ti? Ona na to - jsi yetti? Přece v rouše Evině vypadá tak nevinně...

BigBivoj
31. 08. 2009
Dát tip
mé srdce radostí trsá při pohledu na tvá chlupy zarostlá prsa

Sršáň
31. 08. 2009
Dát tip
prostě dobré

když na tebe sáhne mlčky zkouší hádat jsi orpavdu "kanec" kdy máš chlupatá záda?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru