Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč očekávaj chlapi vývoj?- No to máš jako s hermelínem.

01. 09. 2009
8
16
2786
Autor
větroplach

Co na tom nechápeš? Zkusím Ti to vysvětlit přes jídlo. To je jediný co dokážeš milovat :)

Proč chceme a očekáváme nějaký vývoj? Proč nemůžeme ve sbližování zůstat někde uprostřed?
Protože tím jak dovoluješ pomaličku krůček po krůčku víc a víc, tak stupňuješ touhu, zvědavost. Podporuješ přirozený vývoj, který ze situace vyplývá.
Je to jako když máš hermelín. /Třeba ten úplně obyčejný "Clever" z Billy./ Kousneš si a někdo Ti ho sebere, dá do lednice a řekne, že ho máš na potom. Lednice je pod zámkem. A tak se těšíš, protože víš, že hermelín je v lednici a čeká na zítra až si kousneš zase a znova ucítíš tu chuť. Už Tě slyším. "Jakýpak těšení. Chci ho hned a celý. Nebudu čekat." A to jsem byl přesně já. Taky jsem dřív chtěl všechno hned. Ale když jsi řekla "Nespěchej na mě.", strašně jsem se snažil jít co nejpomaleji, nesežrat hermelín najednou a těšit se na příště až ho vezmu /teda až mi bude dovoleno si ho vzít/ z lednice. No a když si ho nenecháš sebrat po nakousnutí, ubráníš ho a sníš rovnou celý, tak si ho určitě zase koupíš, nejlíp tu značku, co Ti zachutná nejvíc. Takže když vývoj dojde tam, že sníme celý hermelín, vracíme se k němu znova a znova. Pokaždé chutná trochu jinak, ale jsme značce věrný, protože jsme si jí vybrali, že nám chutná nejvíc.
....
Někdy se stane, že máme hlad, "Clever" je vyprodaný... a tak člověk sáhne po jiné značce.
Ale to už by byl jiný příběh.

16 názorů

miluju jasná vysvětlení :) t.

větroplach
02. 09. 2009
Dát tip
aleš-novák: bingo!

někdy se stane, že dám nedojedený hermelín do ledničky a sní ho někdo jiný :o)

větroplach
01. 09. 2009
Dát tip
Milly: viď, já bych taky nikdy nevěřil, že to může někdo vnímat jinak.

Milly
01. 09. 2009
Dát tip
Já nechápu, co na tom může kdo nechápat- popisuješ naprosto jasný zákonitosti, ne?

/Markéta/
01. 09. 2009
Dát tip
hermelín máme rádi všichni Písmáci ? Věrná pravda BigBivoji, zase se tu cítím o trochu víc doma...a nejlepší je nakládaný

Bíša
01. 09. 2009
Dát tip
Zajímavá aspciace...

větroplach
01. 09. 2009
Dát tip
BigBivoj: no nevím. s Pepou si netykám. možná je to tím, že nemám gril :)

reinka
01. 09. 2009
Dát tip
Bivoji, jsi fajnšmekr :o))))))))))))

BigBivoj
01. 09. 2009
Dát tip
hermelín máme rádi všici písmáci * ale nejlepší je "Pepa na gril"

větroplach
01. 09. 2009
Dát tip
reinka: :) mno nevím. z toho co píšeš, tak nemiluješ jen jídlo, takže o Tobě to nebude :))...no ale třeba máš ráda hermelín :) dík

reinka
01. 09. 2009
Dát tip
Panejo... to píšeš jakoby o mně a zároveň za mě :o)))))) posílám avi

větroplach
01. 09. 2009
Dát tip
Znám všehovšudy tak deset filmů, který si pamatuju, dívat se na filmy není můj koníček, takže nevím o čem mluvíš ... a ani mi to nevadí :)

Norsko 1
01. 09. 2009
Dát tip
Srovnáváš ženu s hermelínem ? Zblblost z Forresta Gumpa pokračuje

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru