Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SLOVA

02. 09. 2009
6
9
1934
Autor
macecha

 


Svá slova vázala jsem do kytice
platné to nic nebylo
měla jsem je nechat volné
snad by se mi dařilo

když si s nimi hraju
nechce se jim
když myšlenkám je kradu
předem vím, že prohrávám
ptám se marně sama sebe:
"jak probudit fantazii tam,
kde slyšíš jen svůj hlas
a kde se nic neděje?"

 

 


9 názorů

macecha
03. 09. 2009
Dát tip
avox - je to tak. Člověk by si měl vážit klidu, obzvláště, když má za sebou rušných chvil až,až. Jenže, znáš to .... Díky.

avox
02. 09. 2009
Dát tip
stále se něco děje... jen někdy by bylo lepší, kdyby se nedělo... */

macecha
02. 09. 2009
Dát tip
Robinie,v některých momentech je to fakt, ale pro vymýšlení veršů, či jiných písemných forem, je to katastrofa :-)

Robinia
02. 09. 2009
Dát tip
Někdy je lépe, když se nic neděje :-)

macecha
02. 09. 2009
Dát tip
Johann - ďakujem. Prosecký - máš úplnou pravdu! nostalgik - Jiří, díky za krásné veršíky, závidím... T*** Bíšo- díky- ale u mne se neděje momentálně nic :-)

Bíša
02. 09. 2009
Dát tip
Stále se něco děje...

nostalgik
02. 09. 2009
Dát tip
balkon, tam v protějším domě, v červené barvě květiny ... vím nekvetou tam pro mě ač důvod nemám jediný ke smutku či žárlivosti spadlý květ, když se zešeří, položím ve vší počestnosti pod tím balkonem u dveří :: a že se nic neděje..?

Prosecký
02. 09. 2009
Dát tip
Tak nevím, macecho. Nepopisuješ ty náhodou krátkodobý výpadek invence?

JWM Amadovič je tu prvý a môže povedať prvý: že sa mu to páčilo. ON ma proste rád jednoduchosť ukrytú do krásy (alebo že by to bolo opačne: " krásu ukrytú do jednoduchosti?" ) ale ono je to jedno hlavne, že je to pekné! Preto TIP!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru