Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Daimonn Terr : Krucinál! Proč!

22. 11. 1999
0
0
1694
Autor
Saša

Pokorně hlavu roky skláníš pozvednout hlas se roky bráníš trpně si neseš ten svůj kříž bolesti druhých nevidíš Náhle máš pocit že bys řval že už to nejde žít tak dál tak hledáš oběť komu vynadat a komu vinu za vše dát Křičíš a řveš a bráníš se té slotě že prý tě stále tlačí cosi v botě že už dál nechceš takhle černě žít že už chceš jednou taky smutek smýt Náhle se lámeš - trochu to mrazí, tvá duše se po kolenou se plazí prosíš a škemráš o milost a přízeň že prý máš vážně po životě žízeň Tak už se rozhodni co vlastně chceš zda půjdeš sám či radši s houfem jdeš zvedni tu hlavu neškemrej o milost ber život s ra(hr)dostí - bolestí je dost.
Merle
23. 11. 1999
Dát tip
Myslím, že to s Daimonem není až zas tak hrozný, potřeboval to jen ze sebe vypsat. Taky si tím dílkem zajistil čtenost, což (u mě) spolehlivě brání depresím.

Saša
23. 11. 1999
Dát tip
Merle, a proč si myslíš, že jsem tohle dal jako samostatné dílo? :c)))))))))))))

Daimon Terr
23. 11. 1999
Dát tip
Sašo,dobrý :o)
Merle,máš pravdu ...

Jean
23. 11. 1999
Dát tip
Dobrej návod kterak žít.
Zkusim ho taky použít.

Špuntík
22. 11. 1999
Dát tip
Chtěl jsem k Daimonovi taky něco napsat, ale když čtu to tvoje, tak v podstatě není co.....

Snad jen vždycky je ještě ňáká naděje, že bude hůř...


teda líp.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru