Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

je to ve hvězdách

06. 09. 2009
21
26
4706
Autor
Oldjerry

život se jako nova rodí
   jak světlo letí s nadějí,
      aby za svého soumraku spatřil
         za slibnou září na konci tunelu
černou díru věčnosti


26 názorů

Oldjerry
14. 09. 2009
Dát tip
Buď ráda : kdybys mne viděla, tak bys mne raději neviděla...

Oldjerry
14. 09. 2009
Dát tip
Agnesko - rád tě tu vidím. Ď

Oldjerry
07. 09. 2009
Dát tip
arkp - tak jsem si trochu zapřesmyčkoval - už se to nestane. Proč chodíš do kostela nevím. Nemusí to být kvůliva církevní oblbovačce, ale jen proto, že jako citlivý a vnímavý člověk nasáváš atmosféru. Kostel, zejména honosný, mne taky vždy okouzlí, jen nesnáším katolický ritus a jeho historické pozadí. Diano - já tě nepřesvědčuji,věř si, čemu chceš, když ti to pomáhá... já věřím v Boha, ale odmítám toho, kterého mi podstrkují církve a sekty.

Diana
07. 09. 2009
Dát tip
Báseň se mi líbí, ale taky nevěřím. Na konci tunelu je hřejivá a láskyplná záře, tak se přestaň bát :-)))****

Oldjerry
07. 09. 2009
Dát tip
arkp (kapr, park, prak ?) NAZDAR ! co by to bylo za život bez překvapení ? DD Marlav - ď - raději bych psal něco lehčího, ale ono mne - kurňa - nic jiného nenapadá...

Marlav
07. 09. 2009
Dát tip
moc povedené*

Toscana
07. 09. 2009
Dát tip
Sice mi to dalo chvilku hledání, ale nakonec našla a přečetla. No ale jestli to tak opravdu je, tak pak žádný strach, ne??? ;-)

Oldjerry
07. 09. 2009
Dát tip
Toscano - My - novináři - neprozrazujeme své zdroje ani státní moci. Raději jdeme sedět. V tomto případě do hospody... (:-D Tobě důvěrně : mám styky - přečti si povídku Narkóza - je někde na mé straně.... a bude ti to jasné.

Toscana
07. 09. 2009
Dát tip
A tohle víš odkud??? ;-)

Oldjerry
07. 09. 2009
Dát tip
sestry, bratři, kamarádky, kamarádi a ostatní Písmáci - udělám prohlášení: 1. ahoj 2. dík všem, co si to přišli přečíst a půl díku navíc každému, kdo mi tu utmelil tip 3. těm, kteří o to stojí, potvrzuji, že existuje posmrtný život. Aby to však nebylo jako Červená knihovna, musím podotknout, že ani náhodou se nebude v ničem podobat životu současnému, například neexistuje prolongace identity.


Háber
07. 09. 2009
Dát tip
pekne povedané*

macecha
07. 09. 2009
Dát tip
já věřím, že se zase znovu narodíme a zase si někdo bude říkát "to jsem já!" ....

Hesiona
07. 09. 2009
Dát tip
Nevěřím.

irem
07. 09. 2009
Dát tip
tyjo, spatřit tak černou díru! :)))

Bíša
06. 09. 2009
Dát tip
Tip.

Toscana
06. 09. 2009
Dát tip
Od kdy tě berou takové černé myšlenky, Jerry??? *t

Saša Deda
06. 09. 2009
Dát tip
krásná a pravdivá je (t*) ačkoli černá díra nezní přiliš pozitivně, já osobně se přimlouvám ještě za nirvánu a znovuzrození ;-)

zvedavec
06. 09. 2009
Dát tip
dúfam, že nepíšeš zo záhrobia,keď si sa dostal až za "slibnou září na konci tunelu" ;) ja hovorím, že neviem


Do pár riadkov a do pár slov sa Ti podarilo skryť podstatu života...blahoželám!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru