Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

49-50

08. 09. 2009
7
12
1648
Autor
Paulart

 

obrazovka –

moucha pronásleduje šipku

 

...

 

v zatáčce štěrk

zasypán zrním

 


12 názorů

StvN
04. 10. 2009
Dát tip
Výpověď o žních je obsah. To není zase tak těžké pochopit. Já se ptám, kde je to haiku. Co z tvého prostého konstatování dělá haiku?

Paulart
04. 10. 2009
Dát tip
Daleku, jak bys popsal formu haiku? StvN: Ano, moucha kurzor nepronásleduje jako moucha necestuje nikam autobusem na skle okna, jak by ses mohl dočíst v jednom moc pěkném haiku :-). A se zrním už jsem to vysvětlila o komentář výš: Výpověď o žních.

StvN
04. 10. 2009
Dát tip
Já v tom hledám haiku. Požádal jsem tě, abys mi vysvětlila, v čem to haiku spočívá. Mohla bys mě tedy poučit? Jinak moucha kurzor nepronásleduje. To je jen tvé zkreslení situace, ale pravda to není.

Dalek
03. 10. 2009
Dát tip
Haiku je zvláštní forma, která by měla vyvolat pocit. To, že nedodržuješ formu, by mi možná nevadilo, ale kdybys to nenazval haiku, tak si toho nikdo ani nevšimne. Ten pocit to ve mně prostě nevyvolalo.

Paulart
03. 10. 2009
Dát tip
Daleku a StvN, co tam hledáte hlubokého? Zrní zasypalo štěrk. Je to výpověď o žních. A moucha pronásledující kurzor? To se vám ještě nestalo? Stačí si toho jen všimnout. Pozornost, pozornost.

Dalek
08. 09. 2009
Dát tip
Když už není forma, tak by mi to mohlo aspoň něco říci, ale ..

StvN
08. 09. 2009
Dát tip
Můžeš mi vysvětlit, v čem spočívá to haiku? Co dělá tvá slova tak zvláštními?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru