Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozmazaná

12. 09. 2009
12
12
801
Autor
Marcela.K.

,,..ale budu za to mít zkažené oči."

Do očí si sypu písmenka
Rozsvěcuji sny
 
Rozmazaný svět
a v něm  ty
 
Sucho pod víčky
zaplaví vzpomínka
 
schovaná
do tečky
 
Prý jenom maminka
 
a já…
 
 
Odrážíš se mi z očí
sklouzneš
do klína
 
 
Vím
nejsem jediná

 

 


12 názorů

nostalgik
13. 09. 2009
Dát tip
Do budoucích se vracím časů jak zlí by štvát mě chtěli chrti jsi tam ty a – u všech ďasů, falešný květ z naší čtvrti Tak odpusť… ***

Alojs
12. 09. 2009
Dát tip
to si pouze myslíš... a jak píšeš, autor by neměl nic vysvětlovat. není to dobré. já jsem občas taky nepochopen. znám to. a někdy, bohužel, vysvětluju. marně. k neprospěchu sebe i čtenáře. ... nepodceňuj mě. jen proto, že píšu prózu.

Marcela.K.
12. 09. 2009
Dát tip
Jistě, že můžeš, ale je mi jasné, že jsi tu básničku vůbec nepochopil, jinak bys se takto nad ní nepozastavoval... a já tak nerada své básně vysvětluju... nechceš si raději přečíst nějakou moji prózu? ;-)

Alojs
12. 09. 2009
Dát tip
já nezlobím, jen diskutuju o díle a svých pocitech. báseň to není špatná a pouze tahle pasáž mě ruší. pocitově... mohu? :)

Marcela.K.
12. 09. 2009
Dát tip
Nezlob :-) ...pokud je to stav, může se změnit - stačí, když zaprší ;-)

Alojs
12. 09. 2009
Dát tip
já vím, že je to básnička... jen mě to tam (pocitově) ruší... neb sucho považuju za stav, nikoliv jako věc, kterou lze smáčet...

Marcela.K.
12. 09. 2009
Dát tip
...když sucho něco zaplaví, přestává být suchem :-) Lojzíku, nezapřeš v sobě prozaika. Tohle je básnička, víš :-)

Alojs
12. 09. 2009
Dát tip
pocitovka... účinná... je mi teda dost nesedí následující pasáž: "Sucho pod víčky zaplaví vzpomínka" lze sucho zaplavit? nebo je to míněno jinak?

Diana
11. 09. 2009
Dát tip
*

guy
10. 09. 2009
Dát tip
*

Robinia
10. 09. 2009
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru