Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohled - ROMANTICKÉ DÍLO - plné všeho nemožného ale s jasnou koncepcí (vhodné pro okamžité čtení i k uschování) - SuperStar

10. 09. 2009
17
37
6225

 
slova jsou neznámou pózou
výslednicí pravdy a iluze
křehké pomezní čáry
úspěchu a podlehnutí

klameš tak nemluv
podívej se mi do očí
nespáchal jsem žádný
zločin s úmyslem

věnuj mi pohled
vodítko mezi touhami
pohozené ke stropu
snad nás propojí

a do chladné noci
toho záblesku světa
budeme pokřikovat
že láska nezabíjí




37 názorů

médea
19. 12. 2010
Dát tip
ano*


Pišto, děkuju:-) Nečekané, povzbudilo:-)

Ale jo, do dalšího kola bych ho pustil...

tak to se omlouvám - jen že všude je 15.9. - no nic tak hrozného se neděje :-)

Norsko 1
14. 09. 2009
Dát tip
limit na změny vypršel devátého, 9:00 ráno

dáno i výpadkem serveru (jinak čas do 15.9. jsem splnil)

Norsko 1
14. 09. 2009
Dát tip
pro mě po limitu

to jsem si domyslel :-) Norsko 1, tohle (zařazeno)

martinez
14. 09. 2009
Dát tip
aj oranžovou Víťo... těžká volba u někerých :o) a samozřejmě proPojí - nějakej blackout nastal :o)

martinez, děkuju:-) závěr tam je jako rezerva, ale už jsem ho nechtěl mazat, když tam byl:-)

martinez
14. 09. 2009
Dát tip
snad nás probojí... a nezabije takhle by to mohlo skončit pro mne, ale jinak tip teda a zelená (značím si soutěžící jako na semaforu :o)

VTM, raja mi dala doscela dost tipů, takže předpokládám, že se jí některá má díla líbí:-) Norsko 1, ocenil tohle dílo, tak proč to nevyužít?:-) a u martinez nebo koníka se uvidí :-)

raja
14. 09. 2009
Dát tip
A já tě pustím, aby márv nemohl dělat chytrýho, tak:)))

raja
14. 09. 2009
Dát tip
tož toto mi nedělej, teď sem odhlasovala...:)

avi do SS :-)

Já si ale naopak myslím, že ten Tvůj název je přímo "geniální marketingový tah". Toho si nemůže všimnout jen nějaký "tupohledec". A lidi tak čtou a hodnotí anebo nehodnotí, ale čtou.... A o to jde, myslím, především! J.Š.

děkuju Jirko, jsem rád, že se líbí "romantické" tam skutečně patří, i když zbytek názvu je možná zbytečný - takové odlehčení, protože pro mě osobně je to až nezvykle citové

Myslím, že slovo "romantické" je v názvu oprávněně. Patří sem. Nejvíce se mi líbí toto: ...slova jsou neznámou pózou výslednicí pravdy a iluze... klameš tak nemluv podívej se mi do očí nespáchal jsem žádný zločin s úmyslem .... ale když teď vybírám, zjišťuji, že se mi to líbí vlastně celé! J.Š.

Impresse, Puzzle, jsem rád, že se líbí :-)

Puzzle
13. 09. 2009
Dát tip
líbí moc...

Impresse
13. 09. 2009
Dát tip
ano*

Tony, Ivano, Petrové i Norsko, děkuju :-) pathagonie, souhlasím, vzniklo v extrémním citovém přepětí, které tam promlouvá, ale měnit to nebudu :-)

Norsko 1
12. 09. 2009
Dát tip
druhá sloka je vynikající. tip

jo*

Bíša
11. 09. 2009
Dát tip
Tak toto si uschovám...

děkuju - pocitovka název je pro odlehčení:-)

Nérea
10. 09. 2009
Dát tip
Zaujalo, dobrá k zamyšlení... až na ten divoký název :-)

pronick
10. 09. 2009
Dát tip
vyplatilo se nahlédnout*

Aviem
10. 09. 2009
Dát tip
(to nebylo tobě - jen že ten verš se mi moc líbí..)

Aviem
10. 09. 2009
Dát tip
klameš tak nemluv :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru