Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žiju

25. 09. 2001
5
0
1606
Autor
Aaria

:-)

 

Létám v oblacích.

Přebývám na Zemi.

Žiju v pekle.

 


Florencie
15. 11. 2004
Dát tip
...jo. Já to mám se žovotem tak ytak:) Nejraděj mám to nebe...

zvedavec
05. 08. 2004
Dát tip
:-) áno

chikvadrat
23. 05. 2004
Dát tip
a hledám ráj... mě se to mooc líbí...*

pozorovatel
23. 05. 2004
Dát tip
Není to smutný, ani veselý. Je to něco mezi. A mně se tahle jednoduchá neblbůstka líbí.

Aaria
21. 04. 2004
Dát tip
Díky moc:-) A neděkuj, není za co. Krásný den, plný úsměvů.

synáček
18. 04. 2004
Dát tip
Páni! Takhle to "pospojovat" mě nikdy nenapadlo...! A přitom jsme na tom všichni stejně: Všichni, co přebýváme na té to planetě Zemi...“létáme“ sice v oblacích, avšak ten skutečný život se (díky "snažení" menšiny z nás...) podobá spíše peklu...ba peklem přímo je...! Ano, je to velmi výstižné...žádné literární „PEKLO“ se totiž nemůže rovnat hrůzám plynových komor nacistických koncentračních táborů …hořícím kamenům při (kobercovém) nočním srovnávání Drážďan se zemí…stínům chodců vypálených příšerným žárem na zdech Hirošimy…jednonohým dětem z nášlapných min…zoufalcům skákajícím z oken dvou hořících budov Světového obchodního centra…a dalších a dalších obrazů…které jsou…a které ještě (jistě) budou, neboť ŽIVOT jde stále dál… Bože můj…ta „blbůstka“ má jen pouhých devět slov…a přitom obsahuje stotisícitetou historii lidstva na této planetě…osud ČLOVĚKA…! Kdyby se mě někdo zeptal, jaký největší TIP jsem tu kdy dal…tak je to (bez jakéhokoli zaváhání) právě tento…a (hluboké) poděkování ještě k tomu…!

Krátké a přemýšlivé. Právě ty nejméně rozvedené věci nás mnohdy zasáhnou nejvíce, každý si v nich totiž najde to své.

kramny
05. 01. 2004
Dát tip
Na to, jak je to krátké, je to moc krátké :o)

Liso
16. 05. 2003
Dát tip
:-)

PrizraK
05. 11. 2002
Dát tip
.... a kdo tedy jsi .... když to tak píšeš ... nikdo takový přec nikdy ani vc bájích nebyl .... možná .... JEN DÚŠE TO DOKÁŽE .. :-)

Čolito
27. 04. 2002
Dát tip
Ne, nežiješ v pekle.....to se nám to občas jen tak zdá

Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
xtermik: Milé? Jinak zajímavej, i když černej nápad

Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
xtermik: Milé? Jinak zajímavej, i když černej nápad

xtermik
03. 10. 2001
Dát tip
krátké, výstižné a super milé * TIPus Xtermikus

alina
26. 09. 2001
Dát tip
Jako nápad je to zajímavá hříčka....ale fujky :o(( - připadá mi to moc smutný!!! Do oblaků pro sny si létám a pak se ráda vracím trousit je mezi pozemšťany :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru