Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KDE PROMLOUVÁ KÁMEN

Výběr: a2a2a
15. 09. 2009
11
65
4765
Autor
vesuvanka

http://wjh.wz.cz/obrazky08/9.jpg

Městská knihovna Ervína Špindlera v Roudnici nad Labem, Karlovo náměstí 19

pořádá výstavu akvarelů Jany Haasové

KDE PROMLOUVÁ KÁMEN

Výstava se se bude konat od 6. 10. do 20. 11. 2009

a bude přístupná:  po, út, st:   8 - 18 hod.  
                              pá:             8 - 16 hod.

Jste srdečně zváni

65 názorů

vesuvanka
06. 10. 2009
Dát tip
Mário, děkuji za nahlédnutí a milou gratulaci :-))) Zdravím a přeji krásné dny :-)))

Con Gratulation my dear frend


vesuvanka
27. 09. 2009
Dát tip
Predragu_Tomiči, děkuji Ti za milé zastavení i přání :-))) Moc mě těší, že se Ti líbí moje obrázky, ale především to, že také miluješ České středohoří. Měj se krásně :-)))

Všiml jsem si až teď, že budeš mít výstavu. Přeji hodně štěstí, ať se vydaří. Tvé obrazy jsou milé. Polovina mojí rodiny pochází z Českého Středohoří a mám k tomu kraji vřelý vztah:) Měj se hezky.

vesuvanka
26. 09. 2009
Dát tip
sattaya - děkuji za nahlédnutí a milé přání a zdravím :-)))

sattaya
25. 09. 2009
Dát tip
přeji velký úspěch tvým obrázkům a tobě ještě hodně tvůrčích úspěchů

vesuvanka
22. 09. 2009
Dát tip
Adamova Eva, kouzelná_květinka - Evo a Janinko, děkuji Vám za nahlédnutí a milé přání, moc jste mě potěšily :-))) Posílám pozdrav

Janinko, přeji mnoho návštěvníků, kteří budou odcházet s pocitem, že něco tak krásného nezažili....

Adamova Eva
22. 09. 2009
Dát tip
přeji hooodně usměvavých návštěvníků a ti co budou jako kámen, třeba roztají a též promluví :O)

vesuvanka
20. 09. 2009
Dát tip
Binna, děkuji za gratulaci i zájem :-))) Ráda bych, ale pro mě je to daleko...

Binna
18. 09. 2009
Dát tip
moc moc Ti gratuluju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! škoda, že fakt tak daleko, ale až budeš na té Moravě nebo tak... šup sem! :)

Dobře, dobře, už mlčím a vděčním. Když přijde příležitost, člověk ji musí chytit za pačesy, máš pravdu.

katugiro
18. 09. 2009
Dát tip
buď vděčnej, moulo

a2: Příležitost k čemu?

vesuvanka
17. 09. 2009
Dát tip
sestricko.slunicko, děkuji za milé přání a zdravím :-)))

a2a2a
17. 09. 2009
Dát tip
Pišto, ...Ať mně všichni nadávají... měl bys být vděčný za příležitost, a pokud bys chtěl diskusi na toto téma rozvíjet, pak se předem omlouvám za neúčast.

milá vesuvanko,hodně úspěchů přeji.. V Roudnici jsem párkrát byla jako malá holka...,za bráchou,studoval tam Vojenskou hudební školu Víta Nejedlého totiž...jj...,je to dávno hodně štěstíííí a moc zdravím:o)

papouch
17. 09. 2009
Dát tip
Pišto, tak tohle už nééé, teda, tohle né je právní názor?? Vidím, že mám tedy notné megery ve vzdělání... .-))

Teda papouchův právní názor byl jeden extrém, ovšem co předvedl a2a2... Proč, člověče???

vesuvanka
17. 09. 2009
Dát tip
/Markéto/, děkuji za milé zastavení. Mám radost, že se Ti obrázky líbí a zdravím :-)))

/Markéta/
17. 09. 2009
Dát tip
Blahopřeju, obrázky tady zveřejněné jsou moc pěkné:-)

vesuvanka
16. 09. 2009
Dát tip
a2a2a - Jirko, děkuji za milé přání i výběr, moc jsi mě potěšil. Zdravím Tě a přeji krásné dny :-)))

vesuvanka
16. 09. 2009
Dát tip
VT Marvin - :-)))

a2a2a
16. 09. 2009
Dát tip
Ať mně všichni nadávají, ale Vesuvanku jsem musel dát do výběru, když upoutávka, tak jak se patří a Janičce přeji co nejvíce návštěv.

vesuvanka
16. 09. 2009
Dát tip
Zbora, Robinia, dadík, mylenka, synáček, jjj, Bracha - děkuji za milé odezvy i přání :-))) Tangens_Omega36 - teď na to koukám, máš pravdu. Já jsem pozvánku posílala na místa, kde mě neznají a pak jsem ji jen mechanicky překopírovala. Zdravím a přeji krásný den :-)))

dadik
16. 09. 2009
Dát tip
vesu umí ftáky, mám od ní ledňáčka....můžu ho sem dát i....

Bracha
16. 09. 2009
Dát tip
dík za pozvání*

synáček
16. 09. 2009
Dát tip
Zdravím,ať se Tvé obrázky Roudnickým líbí...

Marcela.K.
16. 09. 2009
Dát tip
Myslím, že tentokrát soptíš zcela zbytečně a asi budeš díky tomu pár lidem směšný...

papouch
16. 09. 2009
Dát tip
myle, vesuvanka by mi namalovala portrét jedině kdybych byl kamenožrout kamenný, ale já jsem pták, ty ona neumí :-)P Ale je fakt, že občas soptím. S tím by se dalo už něco dělat... .-)

Marcela.K.
16. 09. 2009
Dát tip
Až se budou vystavovat básně a povídky, půjdu na výstavu :-) Papouchu, pak tedy smaž tuto kategorii. Jsem zvědavá, jestli vyhodíš i mě s mým příspěvkem :-) Tam se totiž vystavují i básničky ;-) Jani, přeju, aby se Tvá výstava líbila a možná, kdybys namalovala papouchovi portrét, uklidnil by se... ;-)))

papouch
16. 09. 2009
Dát tip
Jenže Ty, Pišto, Ty jsi zlý ve své podstatě. Tebe to baví být zlý. Ty jsi rád zlý i zadarmo. Já jsem ale hodný, ten nejhodnější. Si myslíš, že mě to baví, být zlý?? .. Je to děsná wotrawa a pruda, ale každé přilepšení do domácnosti se hodí...

A já blbec bývám zlý zdarma. Škandál!

dadik
16. 09. 2009
Dát tip
je dobře, že pořád maluješ Jani.. těch vořechů tady si nevšímej :)

Robinia
16. 09. 2009
Dát tip
Blahopřeji, Jani :-)

papouch
16. 09. 2009
Dát tip
Ale to víš, že pamatuju, Zboro. Už jako nemluvně polykala kamínky, co kde našla a pak měla hrozitánskou radost, když se objevily v plenkách mezi tím vším.. Myslím, že dnes již kameny nepolyká, tak aspoň ty malby... .-) Pišto, například v Olomouci jsou teď literární výstavy dvě, jedna o J.Čapkovi a druhá o knížkách, jak se měnila jejich tvář průběhem let.. Ale k věci: Já jsem tu placenej od toho, abych byl zlej. A když jsem zlej neoprávněně, tak dostávám prémie, tak nerej! Bububu, ňaf.

Zbora
16. 09. 2009
Dát tip
Já jsem katugirovi kladl na srdce, ať to o mně nikde nevypráví, ale má poezie je nejspíš silnější.

Zbora
16. 09. 2009
Dát tip
Papouchůů, to je přeci naše vesuvanka. Nepamatuješ si ji snad taky ještě jako malou? Vždycky tady ty upoutávky mívala a dokonce i ve správné kategorii.

katugiro
16. 09. 2009
Dát tip
Fuj. Jako bys mě nemohl normálně přirovnat k Hitlerovi.

Ty poslechni, že ty ses nám zamiloval? Začínáš mít Vellí tendenci "obrany samce".

katugiro
16. 09. 2009
Dát tip
Bez Zbory, jehož verše hučí po lučinách a šumí po skalinách, nebude ani to šilhání úlevným.

Ano. A smutným okem budu pošilhávat k vedlejšímu stolu na Luka, Standu, Pomerančovku, Lumiga, Proklíka... Bude to trudný večer.

katugiro
16. 09. 2009
Dát tip
To tedy nevypadá, neb Zbora nejde. A Zbora je ten nejlepší básník, kterýho znám. Takže tam asi budeš sedět sám. Sám s vlkem. Sám s vlkem a dcerou. Sám s vlkem a dcerou a ženou. Úplně sám.

Vždyť to jsou zrovínka Chvojkovice, resp. Marná snaha. To má být naopak rád. P.S. Tento čtvrtek to vypadá na hojnou účast.

katugiro
16. 09. 2009
Dát tip
papoucha vždycky naštve, když ho někam nechtěj pustit ve čtvrtek...

No, papouchu, pravda je, že literární výstavu aby jeden pohledal... Když už tu tahle kategorie je (a tahle upoutávka do ní spadá), tak bych tvou výtku viděl jako neoprávněnou. Byť i mé maličkosti už ty leta a leta opakované identické krtince lezou krkem.

papouch
16. 09. 2009
Dát tip
toto je LITERÁRNÍ server, nikoliv výtvarný zítra to letí z hl.str

vesuvanka
16. 09. 2009
Dát tip
papouchu, upoutávku na výstavu jsem zařadila do správné kategorie a vložila mezi díla proto, aby si ji přečetlo víc lidí. To snad není zakázáno a já na tom nevidím nic špatného - moje výstavy nejsou prodejní.

papouch
15. 09. 2009
Dát tip
do zejtra do 8:30

papouch
15. 09. 2009
Dát tip
tak tohle už nééé, teda, tohle né

vesuvanka
15. 09. 2009
Dát tip
arkp - díky za milé přání :-)))

vesuvanka
15. 09. 2009
Dát tip
Háber, Bíša - děkuji za milé přání a zdravím :-)))

vesuvanka
15. 09. 2009
Dát tip
mašinfíra, Diana, arkp - děkuji za milou odezvu a zdravím :-))) arkp - díky za zájem, bohužel pro mě je to daleko...

Bíša
15. 09. 2009
Dát tip
Přeji Ti úspěšnou vernisáž a zájem mávštěvníků výstavy! Tvé skvělé obrázky si to zaslouží!!!

Háber
15. 09. 2009
Dát tip
gratulujem*uži si to*

Diana
15. 09. 2009
Dát tip
Srdečné blahopřání. To bude krása, Janičko!

mašinfíra
15. 09. 2009
Dát tip
díky za pozvání Jani!

vesuvanka
15. 09. 2009
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru